A może zna ktoś speca który przestawi komputer silnika z trybu skrzyni automatycznej w manualną i nie będzie żadnego problemu
0
32 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 kwietnia 2012 - 19:47
#12
Napisano 27 kwietnia 2012 - 22:40
Typ skrzyni w sterowniku nie ma nic do odcinki. Czy to manual, czy automat, zawsze będzie cieło obroty na postoju i aby się kręcił do końca, potrzebny jest VSS (wehicle speed singal) do sterownika. O ile pamiętam, przy diagnostyce przez SD można nawet odczytać aktualną prędkość samochodu.
Użytkownik m104user edytował ten post 27 kwietnia 2012 - 22:44
#13
Napisano 28 kwietnia 2012 - 10:42
no to powiedz co ja mam zrobić teraz
#14
Napisano 28 kwietnia 2012 - 12:38
Potem zejdę do garażu to ci zrobię zdjęcie na którym pinie z wtyczki ABSu idzie VSS.
#15
Napisano 28 kwietnia 2012 - 16:06
Zawsze myślałem, że ABS, to całkiem odrębna instalacja i nic nie bierze z niego sygnału. Fakt, że nie miałem benzyniaka, ale czy może ktoś potwierdzić, że sterownik silnika bierze jakiś sygnał z ABS-u?
Przy okazji: ABS daje sygnał sinusoidalny (jak każdy czujnik indukcyjny), a czujnik prędkości za prędkościomierzem daje prostokątny - jak każdy elektroniczny czujnik efektu halla.
Przy okazji: ABS daje sygnał sinusoidalny (jak każdy czujnik indukcyjny), a czujnik prędkości za prędkościomierzem daje prostokątny - jak każdy elektroniczny czujnik efektu halla.
#16
Napisano 05 maja 2012 - 09:07
Macie jeszcze jakieś koncepcje ??? bo odcinka jak była tak jest
#17
Napisano 19 listopada 2013 - 23:35
Z kolei ja mam odwrotny problem. Mam przełożony motor (było 2,2), założony 3,2 z ASB 5biegową. Wszystkie wiązki, kompy itd jest z jednego auta, gdzie to wszytko chodziło. Ale do rzeczy, na P i N nie ma odcinki obrotów tylko kręci do maksa, ponadto nie działa tempomat (może jest to powiązane, wersja auta bez ASR). Gdzie zacząć z tym walczyć?
#18
Napisano 20 listopada 2013 - 08:41
Tempomat jest powiązany w ASR. ASR z ABS.
Dalej się nie znam.
Dalej się nie znam.
#19
Napisano 20 listopada 2013 - 09:41
Wybłyskaj błędy z tempomatu - pin 14, o ile pamiętam. W przypadku tempomatu sygnał o prędkości pojazdu leci po magistrali can (dwa cienkie przewody - biały i zielony). Spiąłeś wszystkie wtyczki ?
Zobacz też, co "słychać" na pinie 8 (sterownik wtrysku). Załącza 5 bieg ?
Zobacz też, co "słychać" na pinie 8 (sterownik wtrysku). Załącza 5 bieg ?
#20
Napisano 20 listopada 2013 - 14:23
Właśnie dzisiaj się jeszcze dokładnie "pobawiłem" skrzynią i owszem jest 5 a nie ma 4-ki. Z trójki przełącza od razu na 5-kę, niezależnie od położenia lewarka (D lub 4), 3-kę przy 100km/h (wg WIS) ma 4300 obr, a jak przełącza wyżej ma na wyższym biegu ok.2200 obr. Na 4-ce powinien mieć około 3000obr.
Błyskaniem zajmę się jutro, zobaczymy co wyjdzie. Odnośnie tych przewodów, to masz na myśli tą małą wtyczkę koło sterownika TMP/LLR? Zerknę żeby się upewnić
Błyskaniem zajmę się jutro, zobaczymy co wyjdzie. Odnośnie tych przewodów, to masz na myśli tą małą wtyczkę koło sterownika TMP/LLR? Zerknę żeby się upewnić
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|