Skocz do zawartości




* * * * * 1 głosy

[w124] Klimatyzacja automatyczna Climatronic - reaktywacja


62 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   m_maly


  • Postów: 3
  • Na forum od: 03 wrz 2012
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 września 2012 - 20:47

Witam,
poszukuje schematu podłączenia kabli do tych kostek z tyłu panelu klimatyzacji przyciskowej automatycznej, jaki kolor kabelka na jaki pin kostki. moja niestety się rozpieła i wszystko się pomieszało.
Jeśli ktoś mógł by pomóc to z góry dziękuje.



#42 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 września 2012 - 20:53

http://www.autolib.d...AGRAMS/4482.pdf

#43 Offline   m_maly


  • Postów: 3
  • Na forum od: 03 wrz 2012
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 września 2012 - 18:44

Kolego te w lini to jest jedna i druga kostka tak oznaczone tymi numerami?? z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.

#44 Offline   fr4n


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 paź 2009
  • Miejscowość: Lidzbark
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 października 2012 - 21:09

rezystor elektrycznego wentylatora klimatyzacji - idzie to gdzieś kupić bo przy wymianie osuszacza wyrwałem to dziadostwo porcelanowe z mięsem.

#45 Offline   macmw


  • Postów: 962
  • Na forum od: 06 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Porsche 991 turbo s

Napisano 08 października 2012 - 21:37

No to sobie trochę strzeliłeś w kolano, bo tanie to nie jest.
Są dwa typy, przy czym różnicę widać od razu więc powinieneś poznać który typ potrzebujesz.
http://allegro.pl/me...2689275260.html

#46 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 października 2012 - 21:44

Z tego co pobieżnie patrzyłem, można dopasować z któregoś BMW, są tańsze. Ale nigdy nie sprawdzałem w praktyce.

#47 Offline   fr4n


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 paź 2009
  • Miejscowość: Lidzbark
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 października 2012 - 21:46

mam taki http://imageshack.us...djcie0394f.jpg/ a mianowicie nie podejdzie zwykły rezystor o takich samych parametrach : http://www.tme.eu/pl...y/2-1630186-1/#

#48 Offline   macmw


  • Postów: 962
  • Na forum od: 06 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Porsche 991 turbo s

Napisano 08 października 2012 - 21:52

To masz ten drugi typ, który zazwyczaj jest w dieslu lub 4-cyl. benzynie. Odnośnie tego opornika z radiatorem, nie wypowiadam się bo trzeba by znać parametry oryginalnego dla porównania. Bez tego, to dywagacje.

#49 Offline   fr4n


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 paź 2009
  • Miejscowość: Lidzbark
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 października 2012 - 22:04

z tego co wyczytałem powinien byc 50 watowy i miec 0.2 ohma. Zamówię a nuż będzie pasować.

#50 Offline   myagi


  • Postów: 475
  • Na forum od: 24 mar 2011
  • Miejscowość: Szamotuły
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 maja 2014 - 17:24

Witam, odgrzewam mojego kotleta związanego z klimatyzacją automatyczną w moim 250TD. Po wielu przebojach i 2 dziurawych skraplaczach wreszcie mam chłodzącą klimatyzację lecz mam też niedziałający wiatrak klimatyzacji. Wiatrak w ogóle mi się za załącza a z tego co wiem to powinien chodzić na 1 biegu od momentu włączenia przycisku na panelu klimatyzacji. Trochę poczytałem i oto moje spostrzeżenia.
- wiatrak chodzi płynnie, podłączając go bezpośrednio do akumulatora śmiga elegancko.
- zamiana przekaźnikami A i B nic nie dała, nadal się nie załącza
- zwieranie konektorkami z czerwonego czujnika również nic nie daje.

czy ktoś ma pomysł jak rozwiązać tą awarię ?








Podobne tematy Zwiń