Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] stuka coś w przednim zawieszeniu


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   thomas-69


  • Postów: 7
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: brzesko

Napisano 27 grudnia 2007 - 16:03

Witajcie w moim mesiu zaczyna cos stukać w przednim zawieszeniu co to moze być,co należało by wymienić jaki podzespoły się najcześciej zużywaja czekam na wasze wskazówki pozdrawiam. :( ;)



#2 Offline   Boss


  • Postów: 2 865
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Charleroi, Belgia
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E46 318 Ci Coupe

Napisano 27 grudnia 2007 - 16:23

thomas-69, było o stukach w przedniej zawieszce - nie raz, nie dwa. Poszukać

1) Tuleje wahaczy
2) Amortyzatory
3) Zależy jakie to stuki, możesz mieć np luźny klocek hamulcowy.
4) Obadać wszystkie gumy na przedzie auta, wszystko co się rusza podczas jazdy.
5) Zużyta głowiczka MacPhersona też powoduje stukanie.

Stuka kiedy? Przy ruszaniu, przy jeździe na nierównościach czy jak? Opisz dokładniej.

#3 Offline   krasuss


  • Postów: 27
  • Na forum od: 11 lis 2007
  • Miejscowość: Tarnobrzeg

Napisano 27 grudnia 2007 - 21:46

Przy tej okazji przedstawiam swoje spostrzeżenie o zawieszeniu.
Podczas opuszczania silnika po wymianie poduszek lewa strona nie opadała płynnie tylko skokami. Czy to jest jakiś sygnał :ok: :star: :ok: Czy to zignorować

:star: "prowadzi się" dobrze

#4 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 27 grudnia 2007 - 22:46

krasuss napisał:

Czy to jest jakiś sygnał :ok: :star: :star: Czy to zignorować

Podjedź na test amorów.

#5 Offline   krasuss


  • Postów: 27
  • Na forum od: 11 lis 2007
  • Miejscowość: Tarnobrzeg

Napisano 28 grudnia 2007 - 16:28

Rob napisał:


Podjedź na test amorów.

Byłem wynik jest taki:

amplituda przyczepność różnica bezwględna 6%



l ewy 32 prawy 39 lewy72% prawy 68%

Macher powiedził ,że mogę jeszcze polatać . :-|
Co o tym sądzić :jump:

#6 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 29 grudnia 2007 - 10:36

krasuss napisał:


Co o tym sądzić :sciana:

Sądzę że jest OK i tyle. Napisałeś że opadał skokami więc w tym momencie odpowiedzialny był amor i sprężyna. Skoro amor się nie zacina i jest ok więc koło było w górze amor był rozciągnięty i po prostu wracał do normalnej pozycji.

#7 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 03 stycznia 2008 - 05:12

apropo stuków... "głuche" stukanie może być wywołane przez zużyte gumy stabilizatora, dodatkowo jeżeli te gumy są naprawdę wywalone to auto będzie sie mocno kładło na zakręcie








Podobne tematy Zwiń