Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Lampy przednie - regeneracja, oryginał czy podróbka?



124 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 06 stycznia 2008 - 11:22

MICHAL200 napisał:

wchodzisz pod samochod odkrecasz jedna, wyjmujesz reflektor

E tam.
Wyciągnij kierunek - ściskając jego zatrzask rączką i delikatnie wypychając.
Następnie zobaczysz śrubę ( bodajże kluczyk 8 ) i odkręcasz listewkę pod lampą (to samo po drugiej stronie listewki).
Po obu stronach lampy widać wkręty ( też kluczyk 8 ) po 2 szt. na każdą ze stron.
Jeśli posiadasz te czarne okrągłe plastikowe zabezpieczenia (o których pisał MICHAL200) też je odkręć.



#22 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 stycznia 2008 - 11:26

Cytat

Panowie, odchodzicie od tematu .

Znaczy sie, w ktorym miejscu? W temacie widze "oryginał czy podróbka", a jesli dobrze widze to taka rozmowa sie toczy.

darul napisał:

Nie mam zamiaru nikomu udowadniać tego, że jeśli się wie gdzie i jak można zaoszczędzić parę zł. i nie kosztem jakości.

Nie musisz udowadniać. Nazwałeś mnie niedowiarkiem i ten osąd poparłeś linkiem... wiec analiza się tyczy tego linku. A jak masz sprawdzone źródło takich oryginalnych szkiełek to podaj kolegom, to też kupia :D

#23 Offline   mbaszyns


  • Postów: 310
  • Na forum od: 27 gru 2007
  • Miejscowość: był Wrocław, Kraków, teraz okolice Wieliczki..
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Kia Sorento 3.3 V6 2007

Napisano 22 grudnia 2008 - 18:17

Właśnie dojrzewam do wymiany lamp na nowe. Z przeglądu w internecie widzę, że oryginalnie są/były montowane Hella lub Bosch. U mnie oryginały są Helli, ale Bosche są jakby tańsze. Czy jest pomiędzy nimi (Bosch/Hella) jakaś istotna różnica?

Pozdrawiam
Michał

#24 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 22 grudnia 2008 - 18:20

mbaszyns napisał:

Czy jest pomiędzy nimi (Bosch/Hella) jakaś istotna różnica?

Chodzi Ci o same szkła czy całe lampy?
Nie ma jakiś różnic w wykonaniu jednych jak i drugich. To pierwsza liga.

#25 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 22 grudnia 2008 - 18:45

Rob napisał:

Nie ma jakiś różnic w wykonaniu jednych jak i drugich. To pierwsza liga
Bosch w W201 ma takie śmieszne "kominki" do wentylacji. Nie wiem czy coś dają ale podobno te lampy wytrzymują używanie żarówek 100W

#26 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 22 grudnia 2008 - 18:47

Cytat

ytrzymują używanie żarówek 100W

Bardziej newralgiczny punkt to przełącznik pod kierownicą. A po co Ci 100/90W? Przy nowych lampach 60/55W + coś tam w zupełności wystarczają

#27 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 22 grudnia 2008 - 18:51

Rob napisał:

A po co Ci 100/90W? Przy nowych lampach 60/55W + coś tam w zupełności wystarczają
Wiem o tym. Po prostu słyszałem na forum że jak sie używa 100W to szkła pękają przy polaniu wodą. Ja jeździłem rok na takich żarowkach (ale dlatego że o tym nie wiedziałem) i mi nic nie pękło a odbłyśniki jak lustereczka. Obecnie mam Osram Night Breaker +60% +10% i powiem że dają lepiej jak te setki

#28 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 23 grudnia 2008 - 13:44

Na kiepskie światła w 190-tce proponuje zacząć przeczyszczenia kostki przy lampie. ja miałem zasniedziałą i u mnie to znacznie poprawiło swiatła. Jeszcze pościskałem blaszki w kostce bo luźno zachodziły. Światła są o wiele lepsze niż były.
Myślę, że można w czymś wymoczyc styki żeby sie ładnie oczyściły (może calgon, ocet?).

Ma ktos jakiś pomysł?

#29 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 23 grudnia 2008 - 17:54

piters25 napisał:

Na kiepskie światła w 190-tce proponuje zacząć przeczyszczenia kostki przy lampie.

Należy również sprawdzić ile tego prądu do tej kostki dochodzi, czyli jaki jest spadek co ma olbrzymi wpływ na jakość/ilość światła z żarówki

#30 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 23 grudnia 2008 - 19:31

Rob napisał:

Należy również sprawdzić ile tego prądu do tej kostki dochodzi
jaki sposób proponujesz?








Podobne tematy Zwiń