Może ktoś orientuje się co oznacza kontrolka EDC przy silniku 2,2d,po zapaleniu silnik nierówno pracuje i hałasuje .Pomocy :sad:
0
[w210] Problem z silnikiem - kotrolka EDC
Rozpoczęty przez misiek69mb, sty 10 2008 19:06
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 stycznia 2008 - 19:06
#2
Napisano 10 stycznia 2008 - 19:11
masz pompe lukasa nie siada CI ona przypadkiem i przez to swieci kontrolka EDC sprawdz ja czy nie siada juz
#3
Napisano 10 stycznia 2008 - 20:52
EDC to electronic diesel control. Czyli cała elektronika która występuje w nowoczesnych silnikach diesla.
Jest pare przyczyn takiego stanu rzeczy, ale najlepiej bedzie jak odczytasz pamięć błędów - skoro ci się pali ta kontrolka, błędy na pewno zostały zapisane.
Odczytaj, napisz - będziemy radzić dalej
Jest pare przyczyn takiego stanu rzeczy, ale najlepiej bedzie jak odczytasz pamięć błędów - skoro ci się pali ta kontrolka, błędy na pewno zostały zapisane.
Odczytaj, napisz - będziemy radzić dalej
#4
Napisano 10 stycznia 2008 - 22:00
Ok dziękuje panowie przekazuje koledze info jak będzie jakaś diagnoza to napisze
EDIT:
Cześć panowie.Komputer pokazał 10 błędów coś od wtrysków a reszta od pompy.I po usunięciu ich wszystko chodziło lux,aż tydzień temu jak się zaświeciła to to auto zgasło i już tak zostało.Diagnoza pompa umarła, pompiarz powiedział ze się nie opłaca robic i trza poszukać innej.Jeżeli ktoś ma taką pompe lukasa to prosze o namiary dzięki
scalono posty
EDIT:
Cześć panowie.Komputer pokazał 10 błędów coś od wtrysków a reszta od pompy.I po usunięciu ich wszystko chodziło lux,aż tydzień temu jak się zaświeciła to to auto zgasło i już tak zostało.Diagnoza pompa umarła, pompiarz powiedział ze się nie opłaca robic i trza poszukać innej.Jeżeli ktoś ma taką pompe lukasa to prosze o namiary dzięki
scalono posty
#5
Napisano 25 stycznia 2008 - 00:32
misiek69mb napisał:
Komputer pokazał 10 błędów coś od wtrysków a reszta od pompy.I po usunięciu ich wszystko chodziło lux
Trzeba znów odczytać błędy (choć pewnie się nie wiele będą różniły od błyskotliwej diagnozy pompiarza) i je zrozumieć. Pompa tak od razu z byle czego nie pada. Ona jest sterowana elektronicznie i od tego sterowania bym zaczął
A pompiarz guzik wie o tych pompach i tyle...
#6
Napisano 25 stycznia 2008 - 08:28
Cytat
pompiarz powiedział...
#7
Napisano 25 stycznia 2008 - 09:45
misiek69mb, odczytaj jeszcze raz pamięć błędów (jak dobrze radzi jjanicki) i napisz na forum. Pompa mogła przestać współpracować, ale często usterka jest gdzie indziej.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[w201/w124] Hamowanie silnikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Boss |
|
||
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy |
HydePark | inutile |
|
||
[W124] Telepie silnikiem do 2000 obr/min 2.5 diesel OM605 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jedrek96 |
|
||
[W201] czarna plama pod silnikiem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marcin921 |
|