Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] 2.2 150KM PB + LPG


38 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 11 września 2012 - 07:04

Użyłeś całkiem niewłaściwego wyrażenia zamiast innego -w żaden sposób autokorekta tego nie wyłapie, choćbyś ją wafelkami co rano karmił. Jakbyś napisał biegam samochodem to mimo bezsensu stwierdzenia ona nawet oka nie zmruży -podkreśla błędy ortograficzne, a nie zamiany całych wyrażeń.

II.I Stosuj się do zasad netykiety, nie klnij, nie obrażaj nikogo, pisz schludnie, rzeczowo i zrozumiale. Forum jest polskie, więc w takim języku tu piszemy. Używaj znaków interpunkcyjnych i w miarę możliwości polskich liter. Jeśli będziesz pisał niezrozumiale, chaotycznie i do tego z błędami, zmniejsza to szansę uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie, a tym samym utrudni znalezienie odpowiedzi innym Użytkownikom mającym podobne problemy.

Zluzuj się trochę, walnąłeś zabawny błąd to kwiatów pocztą nie oczekuj i po prostu nieco zadbaj o wypowiedzi. Nikt Cię nie obrażał, nie obrażaj więc innych. Koniec OT, bo naprawdę smutkiem w wątku powieje :spokoj:



#22 Offline   tato81


  • Postów: 623
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 września 2012 - 08:25

Ejj no właśnie - nie kłócić mi się tu. Miało być o instalacji LPG do motoru 2.2, a wy mi tu bałagan robicie :) No to może poleci mi ktoś zakład (śląsk, dolnyśląska, opolszczyzna). Nie ma na tym forum osób z tych okolic?

#23 Offline   tato81


  • Postów: 623
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 września 2012 - 19:47

koledzy drąże temat cały czas zgazowania silnika 2.2PB z modelu W124 z rocznika 1993r. Naprawde mam problem z warsztatem który mi to zrobi. Jak dzwonie po okolicach to rozkładają ręce i sie boją. Czytam tez troche po necie i w sumie doczytałem gdzieś że KE jetronic był w modelu W124 w silnikach m111 tylko do roku 1992, wiec moje pytanie co było po tym roku? Strona wikipedia.pl podaje że silniki m111 to silniki na wtrysku elektronicznym, nie ma tam mowy o półelektronicznym wtrysku. W sumie to juz zgłupiałem jaki tam jest dokładnie wtrysk. Jak mówie w Gazowniach że jest KE-jetronic to z gadki widac że nie wiedza o co chodzi i jaka jest różnica między KE a K-jetronickiem? Koledzy czy może koś dac mi jakiś fachowy link z info jaki dokłądnie jest wtrysk w tym modelu W124 od roku 1993? Mechanicy od LPG każa mi dokładnie podac jaki tam jest wtrysk?

Użytkownik tato81 edytował ten post 17 września 2012 - 19:49


#24 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 17 września 2012 - 20:35

Wyświetl postUżytkownik tato81 dnia 17 września 2012 - 19:47 napisał

koledzy drąże temat cały czas zgazowania silnika 2.2PB z modelu W124 z rocznika 1993r. Naprawde mam problem z warsztatem który mi to zrobi. Jak dzwonie po okolicach to rozkładają ręce i sie boją. Czytam tez troche po necie i w sumie doczytałem gdzieś że KE jetronic był w modelu W124 w silnikach m111 tylko do roku 1992, wiec moje pytanie co było po tym roku?

To brzmi jak zły sen, lalno normalnie komedia pomyłek :mlot:
a) niech się dupy wołowe nie boją, bo to jest cholerny wtrysk elektroniczny w m111 i koniec, kropka! Sekwencja i masz ekonomiczne i całkiem żwawe auto.
b) nie było żadnego m111 na elektromechanicznym wtrysku, ani wytrysku, ani na gaźniku, ani w dieslu. M111 to silnik z elektronicznym(dotrze czy nie ? :E ) wtryskiem.
c) po roku 1992 nastał równie pochrzaniony rok 1993, a ja cholera byłem jeszcze młodym capem i korzystałem z życia jakby miało się zaraz skończyć, co jak widać nie nastąpiło mimo kolejnych rządów w naszym zapomnianym zdaje się przez Boga kraju :E

Cytat

nie ma tam mowy o półelektronicznym wtrysku. W sumie to juz zgłupiałem

Ja chyba też :hmm: O pólgaźnikach też nic nie ma...ale wymyślasz, ale kombinujesz. Nie twórz nowych odmian słownych terminów technicznych, bo się znajdziemy w głębokiej, czarnej....(dla domyślnych pozostaje wizja tego tajemniczego miejsca)

Cytat

Jak mówie w Gazowniach że jest KE-jetronic to
.

....ich okłamujesz. M111 nie ma i po telefonie do zarządu firmy wiem też, że nie będzie nigdy miał KE-jetronic.

Cytat

Strona wikipedia.pl podaje że silniki m111 to silniki na wtrysku elektronicznym

I się z nimi nie kłóć, bo chłopiska rację mają :ok:

Cytat

Mechanicy od LPG każa mi dokładnie podac jaki tam jest wtrysk?

Chyba bym się bał do takich zajechać nawet pożyczyć śrubokręt.
Rada prosta -dzwonisz i mówisz:

-mam Mercedesa 2.2 na elektronicznym w pełni wtrysku i chcę zagazować, ma pan jakieś propozycje dla mnie?

Jak odpowie, że ma jakiś zestaw na myśli, lub Cię zaprosi na oględziny auta to możesz gadać dalej(a o czym to już chyba wiesz -cena, gwarancja, jakość i jakie klocki ma gość na myśli)
Jak odpowie, ze łune na gazie nie chodzo panie to się rozłącz. Jak odpowie, ze się nie da też nie dyskutuj. Jak się zdziwi, że były takie też bym się wystraszył.
Nie chcę Ci nic polecać ale spróbuj może w firmie Czakram. Podzwoń, mają oddziały ale montaż chyba tylko Tarnów.
Nie wierzę, że na tylu ignorantów trafiłeś. Chyba, że Ty im w bani tym KE-j mieszasz, bo do niego to już trzeba zapału i wprawy, by dobrze gazować i chyba się nie dziwię, że monterzy wolą mieć spokój i czystą głowę niż petenta wciąż na gorącej linii....
150 koni w czterech cylindrach się lęgnących przy pomocy elektronicznego wtrysku jest naprawdę nietrudno zagazować przy pomocy instalacji sekwencyjnej. Nieskomplikowany dolot, sporo miejsca, niewygórowane wymagania co do wydajności instalacji i solidne auto porządnej marki. Bez jaj normalnie....

#25 Offline   tato81


  • Postów: 623
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 września 2012 - 21:11

kloss72 dziękuje ci bardzo za kolejne wyjasnienia. Wynika z tego że sam sobie kłopotów naważyłem. Nie dziwie się że zakłady gazownicze przedemną zamykali jak ja im o KE-jetronicku pociskałem i o jakimś półelektronicznym wtrysku :) Pacan ze mnie do kwadratu!!!! Wszystko juz teraz jest dla mnie jasne!!!! Raz jeszcze skontaktuje sie z Gazownią, zobacze co tym razem mi powiedzą. I chyba jednak nie pozostaje mi nic innego jak wkońcu brac kolejeną gwiazde i tym razem zacząc dla odmiany przygodę z jednostką PB na gazie.

#26 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 17 września 2012 - 21:38

Wyświetl postUżytkownik tato81 dnia 17 września 2012 - 21:11 napisał

Pacan ze mnie do kwadratu!

Ale wychodzisz na prostą ;) Kup stokrotek, czy chryzantem i rusz po gazownikach z rajdem(pielgrzymką?) pokajania i wzajemnego wybaczenia :D
Powtórzę -dobra sekwencja, nie po kosztach. Żeby było długo taniej to najpierw musi być trochę drożej. Mam nadzieję, że capisce tą złotą myśl :E

#27 Offline   tato81


  • Postów: 623
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 września 2012 - 21:56

zgodze się z tobą kolego odnosnie "dobrej sekwencji". Miałbym na to LPG jakieś 3000zł, myśle że to dobra kwota zeby myslec o dobrej sekwencji,ale przyznam szczerze jeśli ktoś zaproponuje cos droższego (i okaże się ze to najlepsze rozwiązanie) to jeszcze cos do tego bym dołożył. Czy z kwotą 3tyś.zł mogę już myslec o dobrej sekwencji??

#28 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 17 września 2012 - 22:02

U nas tak, a u Ciebie cen nie znam. Do 3k na 4 garczki u nas nawet bym powybrzydzał. Miesiąc temu kolega założył niegłupie(ale dla mnie nieco za liche jednak) podzespoły za jakieś 2300. Schludnie to założyli, bez chamstwa pod maską i w kabinie. Targuj się, lecz wcześniej poczytaj nieco. Są też i fora poświęcone tylko LPG, tam zdecydowanie więcej napisano o połączeniu 4 cylindrów, elektronicznego wtrysku i LPG.
Kierunek znasz, teraz nim podążaj :)

#29 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 września 2012 - 22:15

tato81, tylko żebyś za tydzień nie pytał trzeci raz klossa czy ten M111 na elektronicznym wtrysku ma elektroniczny wtrysk czy mechaniczny? :E Wydrukuj sobie jego posty dla pewności ;) :pig:

#30 Offline   tato81


  • Postów: 623
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 września 2012 - 22:26

Wyświetl postUżytkownik piotrek.m5 dnia 17 września 2012 - 22:15 napisał

tato81, tylko żebyś za tydzień nie pytał trzeci raz klossa czy ten M111 na elektronicznym wtrysku ma elektroniczny wtrysk czy mechaniczny? :E Wydrukuj sobie jego posty dla pewności ;) :pig:

piotrek.m5 nie kop leżącego :) przyznam szczeże że wypowiedź która mnie zmyliła to post klossa72 z dnia 09.09.2012 o treści:
"K-jetronic....na forum wystarczyło wpisać. To wtrysk czysto mechaniczny, odróżnić go należy od KE-jetronic(elektromechanicznego) stosowanego w autach o jakich tu zazwyczaj mówimy"
To mi wystarczyło by sobie dopowiedziec że mój właśnie model to KEjetronick, mimo że kloss72 dalej pisze,cyt; "Ty zaś posiadasz auto z elektronicznym wtryskiem paliwa". Poprostu przeczytałem jego posta bez zrozumienia, mimo że chłop naprawde składnie i przejżyście cały temat wyłożył. Raz jeszcze dzięki panowie i przepraszam za kłopot - mój błąd :E Najważniejsze że już wiem na czym stoje. Jutro na nowo wizytuje gazownie, zobacze co zaproponują.

Użytkownik tato81 edytował ten post 17 września 2012 - 22:27









Podobne tematy Zwiń