[W124] 2.2 150KM PB + LPG
#21 Gość_kloss72_
Napisano 11 września 2012 - 07:04
II.I Stosuj się do zasad netykiety, nie klnij, nie obrażaj nikogo, pisz schludnie, rzeczowo i zrozumiale. Forum jest polskie, więc w takim języku tu piszemy. Używaj znaków interpunkcyjnych i w miarę możliwości polskich liter. Jeśli będziesz pisał niezrozumiale, chaotycznie i do tego z błędami, zmniejsza to szansę uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie, a tym samym utrudni znalezienie odpowiedzi innym Użytkownikom mającym podobne problemy.
Zluzuj się trochę, walnąłeś zabawny błąd to kwiatów pocztą nie oczekuj i po prostu nieco zadbaj o wypowiedzi. Nikt Cię nie obrażał, nie obrażaj więc innych. Koniec OT, bo naprawdę smutkiem w wątku powieje
#22
Napisano 11 września 2012 - 08:25
#23
Napisano 17 września 2012 - 19:47
Użytkownik tato81 edytował ten post 17 września 2012 - 19:49
#24 Gość_kloss72_
Napisano 17 września 2012 - 20:35
Użytkownik tato81 dnia 17 września 2012 - 19:47 napisał
To brzmi jak zły sen, lalno normalnie komedia pomyłek
a) niech się dupy wołowe nie boją, bo to jest cholerny wtrysk elektroniczny w m111 i koniec, kropka! Sekwencja i masz ekonomiczne i całkiem żwawe auto.
b) nie było żadnego m111 na elektromechanicznym wtrysku, ani wytrysku, ani na gaźniku, ani w dieslu. M111 to silnik z elektronicznym(dotrze czy nie ? ) wtryskiem.
c) po roku 1992 nastał równie pochrzaniony rok 1993, a ja cholera byłem jeszcze młodym capem i korzystałem z życia jakby miało się zaraz skończyć, co jak widać nie nastąpiło mimo kolejnych rządów w naszym zapomnianym zdaje się przez Boga kraju
Cytat
Ja chyba też O pólgaźnikach też nic nie ma...ale wymyślasz, ale kombinujesz. Nie twórz nowych odmian słownych terminów technicznych, bo się znajdziemy w głębokiej, czarnej....(dla domyślnych pozostaje wizja tego tajemniczego miejsca)
Cytat
....ich okłamujesz. M111 nie ma i po telefonie do zarządu firmy wiem też, że nie będzie nigdy miał KE-jetronic.
Cytat
I się z nimi nie kłóć, bo chłopiska rację mają
Cytat
Chyba bym się bał do takich zajechać nawet pożyczyć śrubokręt.
Rada prosta -dzwonisz i mówisz:
-mam Mercedesa 2.2 na elektronicznym w pełni wtrysku i chcę zagazować, ma pan jakieś propozycje dla mnie?
Jak odpowie, że ma jakiś zestaw na myśli, lub Cię zaprosi na oględziny auta to możesz gadać dalej(a o czym to już chyba wiesz -cena, gwarancja, jakość i jakie klocki ma gość na myśli)
Jak odpowie, ze łune na gazie nie chodzo panie to się rozłącz. Jak odpowie, ze się nie da też nie dyskutuj. Jak się zdziwi, że były takie też bym się wystraszył.
Nie chcę Ci nic polecać ale spróbuj może w firmie Czakram. Podzwoń, mają oddziały ale montaż chyba tylko Tarnów.
Nie wierzę, że na tylu ignorantów trafiłeś. Chyba, że Ty im w bani tym KE-j mieszasz, bo do niego to już trzeba zapału i wprawy, by dobrze gazować i chyba się nie dziwię, że monterzy wolą mieć spokój i czystą głowę niż petenta wciąż na gorącej linii....
150 koni w czterech cylindrach się lęgnących przy pomocy elektronicznego wtrysku jest naprawdę nietrudno zagazować przy pomocy instalacji sekwencyjnej. Nieskomplikowany dolot, sporo miejsca, niewygórowane wymagania co do wydajności instalacji i solidne auto porządnej marki. Bez jaj normalnie....
#25
Napisano 17 września 2012 - 21:11
#26 Gość_kloss72_
Napisano 17 września 2012 - 21:38
Użytkownik tato81 dnia 17 września 2012 - 21:11 napisał
Ale wychodzisz na prostą Kup stokrotek, czy chryzantem i rusz po gazownikach z rajdem(pielgrzymką?) pokajania i wzajemnego wybaczenia
Powtórzę -dobra sekwencja, nie po kosztach. Żeby było długo taniej to najpierw musi być trochę drożej. Mam nadzieję, że capisce tą złotą myśl
#27
Napisano 17 września 2012 - 21:56
#28 Gość_kloss72_
Napisano 17 września 2012 - 22:02
Kierunek znasz, teraz nim podążaj
#30
Napisano 17 września 2012 - 22:26
Użytkownik piotrek.m5 dnia 17 września 2012 - 22:15 napisał
piotrek.m5 nie kop leżącego przyznam szczeże że wypowiedź która mnie zmyliła to post klossa72 z dnia 09.09.2012 o treści:
"K-jetronic....na forum wystarczyło wpisać. To wtrysk czysto mechaniczny, odróżnić go należy od KE-jetronic(elektromechanicznego) stosowanego w autach o jakich tu zazwyczaj mówimy"
To mi wystarczyło by sobie dopowiedziec że mój właśnie model to KEjetronick, mimo że kloss72 dalej pisze,cyt; "Ty zaś posiadasz auto z elektronicznym wtryskiem paliwa". Poprostu przeczytałem jego posta bez zrozumienia, mimo że chłop naprawde składnie i przejżyście cały temat wyłożył. Raz jeszcze dzięki panowie i przepraszam za kłopot - mój błąd Najważniejsze że już wiem na czym stoje. Jutro na nowo wizytuje gazownie, zobacze co zaproponują.
Użytkownik tato81 edytował ten post 17 września 2012 - 22:27
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
W124 coupe 2.0b+lpg układ paliwowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thatsmajk |
|
||
W124 2.0 m111 Pojemność butli a ilosc tankowanego lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
w201 PB + LPG. Nie odpala na PB na LPG odpala w miarę dobrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Guldan |
|