Skocz do zawartości




[R129] majsterus sl500`90


248 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 16 września 2012 - 11:17

w końcu jest:) :D :D :D
pierwszy wypust
bez zbednej elektroniki
100% oryginał żadnych modyfikacji

hard top idelany, jednak muszę zdejmować ręcznie,
soft top puścił szew na 15cm szybki bocznej

przebieg 220tkm i mniej więcej się zgadza z wpisami i widać po stanie pojazdu

V8 to jest to... :D:D:D dźwięk ....bezcenny, a jest na oryginalnym tłumiku, jak bym miał preróbkę to by bulgotał dopiero:)

230km/h sprawdzone praktycznie nic mu podskoczy na naszej autostradzie:) passacik próbował ale wymiękł

i już pierwsze straty...podwinęło mi się lewe nadkole przy tych 230 i spiłowałem je...
na podjeździe rozdarłem osłone katalizatora, ale w sumie i tak była cała przerdzewiała



Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

jeżeli chodzi o spalanie....jak tym jechać i nie deptać gazu....no nie idzie.... :D:D aż sie prosi, wtedy żre jak smok
na banie jadąc z berlina delikatnie 100-120km/h pali 12-14litrów. do przyjęcia.

Dołączona grafika

oczywiście dziura w oparciu jest...



#2 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 16 września 2012 - 11:38

Kultowy wóz mimo, że opis bez ładu i składu. :pig:
Trochę pracy na pewno wymaga no i pomarańcze z przodu obowiązkowo. :E

#3 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 16 września 2012 - 11:42

fajne auto ;) popieram kolege wyżej ;) powodzenia w odbudowie :)))

#4 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 16 września 2012 - 12:59

Ta kiera jest obrzydliwa, ale niestety występowała na początku produkcji R129. :pig:

#5 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 16 września 2012 - 13:28

licznik ma wymieniony, od nowszego modelu, szwab mówił ze wymienił,
na nim jest 22tkm wykręcone

jest też kontrolka asr, którego nie ma.


auto ma 23 lata...na ten wiek uważam że jest w dobrym stanie. mam eklase z `93 i przy sl to szrot.

oglądałem inne sl z przebiegiem 200tkm, i tamte wyglądały dużo gorzej.

nie spieram ze ma taki przebieg, może być więcej.

cene zaproponujcie...na ile wyceniacie

dodam, że nie ma obudowy prawego lusterka.
ale dostałem windshot gratis :)

Użytkownik majsterus edytował ten post 16 września 2012 - 13:37


#6 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 16 września 2012 - 13:42

Zrobić szrota z W124 to naprawdę trzeba się postarać. :zeby:
10 koła plus opłaty. :pig:

#7 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 16 września 2012 - 16:14

10 koła to spróbuj poszukać :D
124 tyle kosztuje.

mniej niż 6k eur:)

Użytkownik majsterus edytował ten post 16 września 2012 - 16:15


#8 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 16 września 2012 - 16:16

Istnieje coś takiego jak czysta ironia na tym świecie jeszcze. :grinhihi:
Auto kupione typowo weekendowo rzecz jasna?

#9 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 16 września 2012 - 17:46

jak najbardziej:)
wokół komina i do garażu.

lakier odświeżony kilka lat temu, ale dość profesjonalnie.

Użytkownik majsterus edytował ten post 16 września 2012 - 17:48


#10 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 16 września 2012 - 18:14

Pierwsze wypusty R129 miały taką skórę która się przecierała po około 120-150tys km, więc stan wnętrza jest niezły. Przebieg 220tys km to jak dla tego silnika nie dużo, natomiast sporo jak dla skrzyni. Standardem jest kończący się wsteczny przy około 260tys km.
To jest silnik na KE więc spalanie normalne. Nie wolno go porównywać z LH. Wiązka też jest zdecydowanie mniejsza. Na pewno wymień rurę od dolotu, to jeszcze kilka KM uda ci się przywrócić jak nie będzie zasysał gorącego powietrza.
Wydech... zdecydowanie warto odetkać, czyli wywalić katalizator.

Ładny samochód. Oby jak najdłużej służył bezawaryjnie, tego ci życzę.








Podobne tematy Zwiń