witam po dlugiej przerwie.
znawcow prosilbym o opinie ktory silnik benzyny wybrac w modelu W210
Czy sa znane jakies opinie na temat 2.4 ?
dodam ze ma byc to kombi.
pozdrawiam
Rafal
0
[w210] zakup ktory silnik benzynowy
Rozpoczęty przez rafalrafal, wrz 18 2012 12:00
18 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 września 2012 - 12:00
#2
Napisano 19 września 2012 - 15:30
Gdybym ja miał kupować to na pewno V8.
Mógłbyś chociaż napisać czy chcesz ekonomiczne czy szybkie auto?
Gama silników w W210 jest dość obszerna bo od 2 do aż 6l.
Jak chcesz eko to ja bym wziął 2.0 kompresor 192KM
a jak szybko 3.2 albo 4.2/4.3l.
Silniki o mocy poniżej 190KM raczej bym wykluczył bo to nie chce jechać, a pali niewiele mniej od tego kompresora.
Mógłbyś chociaż napisać czy chcesz ekonomiczne czy szybkie auto?
Gama silników w W210 jest dość obszerna bo od 2 do aż 6l.
Jak chcesz eko to ja bym wziął 2.0 kompresor 192KM
a jak szybko 3.2 albo 4.2/4.3l.
Silniki o mocy poniżej 190KM raczej bym wykluczył bo to nie chce jechać, a pali niewiele mniej od tego kompresora.
#3
Napisano 19 września 2012 - 17:59
2.0 Compresor nie nadaje się pod gaz i jest dość wysilona konstrukcja.
#4
Napisano 22 września 2012 - 21:42
Jak liczysz kasę to e200, ale o się toczy,
Jak nie liczysz kasy to 4,2...V8 to inna bajka no lubE55
żadne kompresory i inne wynalazki...tylko silnik atmosferyczny
2,4 to V6, nie wiem nie jechałem, mam V8 i nie zamienił bym go na V6, ale cóż codzienne tyranie to rzędówka 4.
Jak nie liczysz kasy to 4,2...V8 to inna bajka no lubE55
żadne kompresory i inne wynalazki...tylko silnik atmosferyczny
2,4 to V6, nie wiem nie jechałem, mam V8 i nie zamienił bym go na V6, ale cóż codzienne tyranie to rzędówka 4.
Użytkownik majsterus edytował ten post 22 września 2012 - 21:45
#5
Napisano 24 września 2012 - 07:50
Dzieki za odpowiedz.
A tak pomiedzy ? 2.0 za malo, 4.2 (i wyzej) za duzo.
Silnik 2.4 lub 3.2 (takie mam opcje kupna) . Ktory Wy byscie wybrali ? Odnoszac sie do ich zywotnosci ,opinii i awaryjnosci.
pzdr
A tak pomiedzy ? 2.0 za malo, 4.2 (i wyzej) za duzo.
Silnik 2.4 lub 3.2 (takie mam opcje kupna) . Ktory Wy byscie wybrali ? Odnoszac sie do ich zywotnosci ,opinii i awaryjnosci.
pzdr
#6
Napisano 24 września 2012 - 13:09
3,2
opłaty takie same
opłaty takie same
#7
Napisano 24 września 2012 - 14:24
Niekoniecznie, w wielu ubezpieczalniach najwyższy próg zaczyna sie od 2.5L wzwyż
#8
Napisano 24 września 2012 - 19:52
Panowie a czy W210 benzynika dobrze pracują na LPG?
#9
Napisano 24 września 2012 - 22:13
Na oplaty nie patrzcie, nie jest to zadnym wyznacznikiem w kupnie. Chodzi mi o eksplotacje awaryjnosc itp. stosunek ekonomia(hehe?) /moc
Przebywam w skandynawi. Ubezpieczenie tak czy siak wyniesie okolo 4 tys zl do tego podatek drogowy okolo 1 tys zl wiec na oplaty nie patrze, jestem na nie przygotowany a pojemnosc silnika nieznacznie wplynie na oplaty.\
dla ciekawostki dodam ze wolalbym oczywiscie diesla ale niestety podatek drogowy (wieksze zanieczyszczenie) to cena w granicach 4-5 tysiecy zlotych wiec wybieram benzynke.
pozdrawiam!
Przebywam w skandynawi. Ubezpieczenie tak czy siak wyniesie okolo 4 tys zl do tego podatek drogowy okolo 1 tys zl wiec na oplaty nie patrze, jestem na nie przygotowany a pojemnosc silnika nieznacznie wplynie na oplaty.\
dla ciekawostki dodam ze wolalbym oczywiscie diesla ale niestety podatek drogowy (wieksze zanieczyszczenie) to cena w granicach 4-5 tysiecy zlotych wiec wybieram benzynke.
pozdrawiam!
#10
Napisano 28 września 2012 - 12:11
witam, dosyc PILNE PYTANIE
weszlo ogloszenie sprzedazy : Mercedes-Benz E 280 4-Matic/Kombi , dlatego chcialbym zadac kilka pytan, czy warto taka wersje kupic
1. Czy komus wiadomo jak sie sprawuja napedy na 4 kola w tej oto budzie.?
2. Jak z ewentualnymi czesciami.?
3. Spalanie ?
4. Awaryjnosc ?
5. I inne wazne sprawy ktore byly by za lub przeciw tej wersji.
weszlo ogloszenie sprzedazy : Mercedes-Benz E 280 4-Matic/Kombi , dlatego chcialbym zadac kilka pytan, czy warto taka wersje kupic
1. Czy komus wiadomo jak sie sprawuja napedy na 4 kola w tej oto budzie.?
2. Jak z ewentualnymi czesciami.?
3. Spalanie ?
4. Awaryjnosc ?
5. I inne wazne sprawy ktore byly by za lub przeciw tej wersji.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|