sprawa dotyczy samochodu ojca [250D E-Klasse OM606] zastanawia go dziwne falowanie silnika na niskich obrotach. Niestety nie jestem w stanie coś więcej o tym napisać. Wiec może po prostu wasze podejrzenia czym to może być spowodowane.
MOD: Poprawiono tytul.
0
[w124] Silnik OM606 - falowanie obrotow
Rozpoczęty przez Dras, sty 22 2008 18:33
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 stycznia 2008 - 18:33
#2
Napisano 22 stycznia 2008 - 19:36
Dras napisał:
[250D E-Klasse OM606]
#3
Napisano 22 stycznia 2008 - 21:11
romek, TIAak chodzi mu o "zaworówke" 113 koni...
Hmm nigdy nie mieliśmy ADI heh takiego przypadku... może pompa ???
Hmm nigdy nie mieliśmy ADI heh takiego przypadku... może pompa ???
#4
Napisano 22 stycznia 2008 - 21:36
250D to OM 605 :roll:
#5
Napisano 22 stycznia 2008 - 22:41
dzięki za cynk ja o tym wiem ale hmm widać wiedza mojego ojca jest .... hmm bez komentarza ja niestety zostałem zmuszony do napisania tego co on mi karze.... przykro mi.... naprawdę :oops:
#6
Napisano 22 stycznia 2008 - 23:02
Adrian ja też dostałem cynk mój ojciec wspomniał że może to być coś z powietrzem, dlatego skaczą obroty.
#7
Napisano 23 stycznia 2008 - 05:28
Obroty sterowane podciśnieniem (powietrzem) były w sinikach OM 601, 602 i w części OM 603, czyli starych "2-zaworowych" dieslach. "4-zaworowe" diesle mają pompy wtryskowe sterowane elektronicznie i tak samo są stabilizowane wolne obroty. Sterownik wolnych obrotów jest w okolicach osławionego srebrnego przekaźnika, który jet drugim z kolei podejrzanym. Tamte elementy bym najpierw sprawdził.
#8
Napisano 23 stycznia 2008 - 12:38
Dras, Czy silnik ma sterowanie pompy wtryskowej na linkę czy już nowsze rozwiazanie, potencjometr przy pedale gazu.
#9
Napisano 23 stycznia 2008 - 18:12
normalnie na linkę
#10
Napisano 23 stycznia 2008 - 20:22
Dras,
Na ciepłym silniku, wyjmij z gniazda sterownik ELR ( we wnęce za akumulatorem czarna obudowa wielkości pudełka papierosów) uruchom silnik, obroty powinny być niższe na poziomie ok 600 obr/min, nie powinny falować i nie będzie działał obrotomierz.
Na ciepłym silniku, wyjmij z gniazda sterownik ELR ( we wnęce za akumulatorem czarna obudowa wielkości pudełka papierosów) uruchom silnik, obroty powinny być niższe na poziomie ok 600 obr/min, nie powinny falować i nie będzie działał obrotomierz.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|