sprawdziłem kody błędów diodą:
PIN 4 22
PIN 6 30 33
PIN 7 6 7 11
PIN 8 9 10 11 12
czego dokładnie te błędy dotyczą i gdzie szukac przyczyny ??
1
[W140]Błędy sprawdzone diodą
Rozpoczęty przez rogra, paź 15 2012 11:39
77 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 października 2012 - 11:39
#2
Napisano 31 lipca 2013 - 15:43
witam all,
właśnie jestem po odczycie błędów diodą:
pin 4- 27 mrugnięć
pin 6- 30 mrugnięć
pin 7- 3 mrugnięcia
pin 8- 11 mrugnięć
pin 11- 0 mrugnięć
pin 12- 3 mrugnięcia
pin 16- 14 mrugnięć
pin 17- 6 mrugnięć
pin 20- 1 mrugnięcie
pin 21 - 16 mrugnięć
pin 23- 15 mrugnięć
pin 29- 0 mrugnięć
pin 30- 0 mrugnięć
pin 31- 1 mrugnięcie
pin 34 i 36- 0 mrugnięć.
tylko nie mam pojęcia co one oznaczają!!! rozszyfruje ktoś???
właśnie jestem po odczycie błędów diodą:
pin 4- 27 mrugnięć
pin 6- 30 mrugnięć
pin 7- 3 mrugnięcia
pin 8- 11 mrugnięć
pin 11- 0 mrugnięć
pin 12- 3 mrugnięcia
pin 16- 14 mrugnięć
pin 17- 6 mrugnięć
pin 20- 1 mrugnięcie
pin 21 - 16 mrugnięć
pin 23- 15 mrugnięć
pin 29- 0 mrugnięć
pin 30- 0 mrugnięć
pin 31- 1 mrugnięcie
pin 34 i 36- 0 mrugnięć.
tylko nie mam pojęcia co one oznaczają!!! rozszyfruje ktoś???
#3
Napisano 31 lipca 2013 - 18:02
pin 4 - 27 - wtryskiwacze
pin 6 - brak komunikacji z CAN
Powiem szczerze ze nie che mi sie reszty sprawdzac bo juz po tych dwoch pierwszych widac ze wiazka do wymiany
Tu masz calosc jak chcesz
http://www.w-124.inf...t_W124_M119.pdf
dodatkowo 0 blysniec oznacza ze nic na tym module nie ma, 1 blysniecie ze wszystko ok. Jesli wymieniales wiazke to skasuj wszystkei bledy pojezdzij troche i zobacz ktore wroca.
pin 6 - brak komunikacji z CAN
Powiem szczerze ze nie che mi sie reszty sprawdzac bo juz po tych dwoch pierwszych widac ze wiazka do wymiany
Tu masz calosc jak chcesz
http://www.w-124.inf...t_W124_M119.pdf
dodatkowo 0 blysniec oznacza ze nic na tym module nie ma, 1 blysniecie ze wszystko ok. Jesli wymieniales wiazke to skasuj wszystkei bledy pojezdzij troche i zobacz ktore wroca.
Użytkownik m00n edytował ten post 31 lipca 2013 - 18:04
#4
Napisano 31 lipca 2013 - 18:15
no właśnie wiązka silnika i przepustnicy wymieniona. Ok skasuje błędy i zobaczymy!!!
#5
Napisano 01 sierpnia 2013 - 13:35
Właśnie skasowałem błędy ale poprawy nie ma i dodatkowo na pin 16 nie da się skasować błędów to coś z klimą wspólnego podczas badania na chwilę załącza się wentylator klimy, wentylator nawiewu i na panelu zaczyna miga czerwona lampka. Ale może to tak ma być bo klima działa. Ale jest gorszy problem, bo pin 17 [EZL (System zapłonu Digital)] po wykasowaniu i odpaleniu silnika błędy wracają!!! Co to może oznaczać??? Jakie kroki podejmować dalej????
#6
Napisano 01 sierpnia 2013 - 13:43
Przeciez podalem ci linka do pdfa gdzie masz wyjasnione co oznacza dana ilosc mrugniec na danym module 5 blysniec na pinie 17 to uszkodzony czujnik polozeniwa walka rozrzadu l5/1
#7
Napisano 01 sierpnia 2013 - 13:45
tak ale nie bardzo mogę tam się połapać. Teraz na 17 pinie mruga 18 razy.
#8
Napisano 01 sierpnia 2013 - 13:50
Na każdym pinie masz po jednym błędzie ? Czy robisz tylko jeden "odczyt" ?
#9
Napisano 01 sierpnia 2013 - 13:54
no włąsnie z tego co widzę to na jednym pinie może być dużo błędów. Muszę jeszcze raz sprawdzić ile jest błędów na tym pinie, tak??? Reszta pinów czysta!!!!
#10
Napisano 01 sierpnia 2013 - 14:14
Nie szukaj błędów na oślep na każdym pinie, bo zewrzesz plus z minusem i zrobisz problem. Rozpiska w dłoń, sprawdź co "gada" na którym pinie. Zwierasz odpowiednie piny na 3 sekundy, liczysz błyski, jak przestanie migać, zapisujesz liczbę. Zwierasz ponownie, liczysz, zapisujesz. Do momentu, aż zacznie wybłyskiwać ponownie tą samą ilość - zacznie od nowa dawać te same kody błędów. Wtedy kasujesz całość do momentu, aż przy każdej próbie odczytu będzie błyskać raz - brak błedów. Wtedy lecisz na następny pin i robisz to samo. Jak wyczyścisz już wszystkie moduły, robisz 20 km różnym stylem jazdy i odczytujesz wszystko od nowa. Wtedy rozszfrowujesz, co się kryje pod każdym z kodów, jak sobie nie poradzisz, wklej tu, co na którym pinie wybłyskałeś
Rozpiska "co gdzie"
1 - masa
2 - 12V po zapłonie
3 - 12V stałe
4 - wtrysk LH
6 - ABS/ASR
7 - przepustnica - ASR/tempomat
8 - Base Module
9 - ASD
10 - HGS (sterownik skrzyni 722,5)
11 - ADS (zawieszenie)
12 - wspomaganie kierownicy zależne od prędkości
13 - sygnał obrotów silnika TN
16 - Klimatyzacja automatyczna
17 - zapłon EZL
20 - centralny zamek, dociąganie drzwi
19 - moduł diagnostyczny (o ile jest)
30 - SRS
Rozpiska "co gdzie"
1 - masa
2 - 12V po zapłonie
3 - 12V stałe
4 - wtrysk LH
6 - ABS/ASR
7 - przepustnica - ASR/tempomat
8 - Base Module
9 - ASD
10 - HGS (sterownik skrzyni 722,5)
11 - ADS (zawieszenie)
12 - wspomaganie kierownicy zależne od prędkości
13 - sygnał obrotów silnika TN
16 - Klimatyzacja automatyczna
17 - zapłon EZL
20 - centralny zamek, dociąganie drzwi
19 - moduł diagnostyczny (o ile jest)
30 - SRS
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Błędy migane diodą - m104.990 |
Mercedes S, CL i SEC | majkel333 |
|
||
[W201] Przekaźnik z diodą pod kolumną kierownicy - dziwne zachowanie prądu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KotSylwester |
|
||
kasowanie adaptacji diodą led |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|
|
|
[W140]Błędy sprawdzone na SD |
Mercedes S, CL i SEC | rogra |
|
|
|
Radio - sprawdzone i polecane modele |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | piotrek_124D |
|