Z racji, że czyściłem u siebie pompkę wstępną, tę montowaną z boku pompy wtryskowej oraz termostat podgrzewacza paliwa, zrobiłem kilka zdjęć.
Jak widać budowa bardzo prosta, niestety nie pamiętam wymiarów oringów które podczas czyszczenia zalecane jest wymienić.
Dodam jeszcze, że zaworek zwrotny w pompce musi być uszczelniony tym malutkim oringiem (nie może latać w środku, inaczej paliwo pewnie może się cofać) tak więc oring musi być odpowiednich rozmiarów (grubość jego ścianki)
Tu linki do zdjęć w pełnej rozdzielczości, ale bez cudów, były robione telefonem.
http://imageshack.us...zdjcie0684r.jpg
http://imageshack.us...zdjcie0686w.jpg
0
Budowa pompki wstępnej oraz termostat podgrzewacza paliwa w dieslu
Rozpoczęty przez starykot, paź 16 2012 11:47
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|