Tak napewno się przyda, ale mamy kolejny kłopot z ,,miśkiem" a więc chodzi o to ze auto wczoraj chodzilo na gazie... dzisiaj stal caly dzien... zakupiłem nowy przełącznik do gazu aby go wymienic i przed wymiana postanowilem auto zapalic i co sie okazuje nawet nie zachrumkal silnik mozna go dusic u dusic a on nic... z tego co dioda pokazuje to auto przełączyło sie na LPG i dalej d**a wogole to rano odpalił chodził na benzynie ale gasł na niskich obrotach a jak sie przełączy na gaz to chodzi idealniue czego to moze być przyczyna ? przypominam ze chodzi o 190E 2.0 + LPG (nie znam firmy gazu) nie wiem nawet jak ten gaz określic w kazdym razie jest na desce przełącznik wraz z przyciskiem ( wszystko w jednym) dziala na zasadzie domofonu czyli po nacisnieciu nie raz mryga dioda a nie raz pali sie stale.. chociaz teraz juz wogole nie daje znaków życia
Podkreślam ze na ten moment samochód wogole nie chce odpalić paliwa ma zalane za 50zl i gazu za 40zł takze watpie ze spalilby to od wczoraj po przejaźdze max 15km
Jest jeszcze problem tego typu, że auto na benzynie dławi się i gaśnie na niskich obrotach, gdy przerzucal jeszcze na gaz to było ok ale na benzycie strasznie dławi i nie chce chodzić
Pozdrawiam ekipe i dzięki za pomoc
0
[w201] Problem z LPG oraz benzyną - Nie pali
Rozpoczęty przez Kmil, sty 29 2008 23:02
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29 stycznia 2008 - 23:02
#2
Napisano 30 stycznia 2008 - 22:46
A więc dzisiejsze działania przyniosły rezulataty: ....
załozony został przelącznik i teraz działa tak jak powinien tzn przelacza z benzyny na gaz elegancko
Po próbach grzebania z przełącznikiem przyszedł czas na odpalenie....
raz odpalil na benzynie po długich kreceniach i dawanaich w pedal ... chodził, przerzucił na gaz i potem wrzucilismy znowu na paliwo i zdechł ( był nagrzany) potem z 20min wogole nie palił (dajac w pedał nic nie drgnęło) po 20 min na zapołnie przerzucilismy na gaz i odpalał bez zająknięcia na gaziez 5 albi 10 razy co chwila lecz na benzynie jest problem z odpaleniem...
i teraz zagadka ? Czego to moze być wina?
Nie strzelił wogole dziś, ale za to ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku zostaje na 1 kresce
Wyszło z tego lekkie ,,love story", ale licze na waszą pomoc jutro z rana ma przyjechać doktor do maszego pacjenta ( mechanik z warszatu) zobaczymy co powie, jeszcze rano spróbujemy zapalić go na zimnym silniku
załozony został przelącznik i teraz działa tak jak powinien tzn przelacza z benzyny na gaz elegancko
Po próbach grzebania z przełącznikiem przyszedł czas na odpalenie....
raz odpalil na benzynie po długich kreceniach i dawanaich w pedal ... chodził, przerzucił na gaz i potem wrzucilismy znowu na paliwo i zdechł ( był nagrzany) potem z 20min wogole nie palił (dajac w pedał nic nie drgnęło) po 20 min na zapołnie przerzucilismy na gaz i odpalał bez zająknięcia na gaziez 5 albi 10 razy co chwila lecz na benzynie jest problem z odpaleniem...
i teraz zagadka ? Czego to moze być wina?
Nie strzelił wogole dziś, ale za to ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku zostaje na 1 kresce
Wyszło z tego lekkie ,,love story", ale licze na waszą pomoc jutro z rana ma przyjechać doktor do maszego pacjenta ( mechanik z warszatu) zobaczymy co powie, jeszcze rano spróbujemy zapalić go na zimnym silniku
#3
Napisano 31 stycznia 2008 - 07:34
jak jedna kreseczka to chyba remoncik sie szykuje, ale z drugiej strony zastanawiam sie co może być przyczyną
#4
Napisano 31 stycznia 2008 - 17:06
Widze, że nikt nie zna odpowiedzi na moje pytania a więc rano przyjechał mechanik i zabrał auto do warszatu nie znam szegółów dokładnych co i jak, ale około 19:00 bede wiedział jak tata wróci, wiem że za naprawe zawołali 600zł o.O ale nie domyslam się skąd taka cena ? może pompa paliwowa ? nie wiadomo. Wykręcaliśmy świecie i nawet po duszeniu go długum były całkiem suche.
#5
Napisano 31 stycznia 2008 - 19:38
może troche za poźno, ale wydaje mi sie ze wywalisz 600, a problem bedzie wracał. Czy wymieniałeś przewody WN, świece, kopułkę, palec. Poczytaj troche, bo na forum jest troche info o zasilaniu silnka M102 przez LPG
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|