Skocz do zawartości




[W220] pawel14b3 S500 2001 "titanic"


262 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 23 maja 2013 - 08:55

Audio leży w szafie - totalny brak czasu. Jednak już powoli sobie przypominam o temacie. Na dniach zakupie ostatnie elementy układanki i coś będę lepił :E



#42 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 15 czerwca 2013 - 09:51

Kolejny etap prac przy aucie zakończony :hooray:
Wymiana oleju w zawieszeniu plus filtry
Dołączona grafika Dołączona grafika
Stare wyglądają bardzo uczciwie i chyba były wymieniane całkiem niedawno
Dołączona grafika Dołączona grafika
Pozostało teraz podnieść efektywność hamowania i można powiedzieć że prace przy aucie mogę kierować w stronę FUN

#43 Offline   Diesel


  • Postów: 306
  • Na forum od: 21 kwi 2013
  • Miejscowość: Jarocin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 4.2 SE
  • Inne auto:Peugeot Partner 1.6Hdi

Napisano 15 czerwca 2013 - 21:24

Jak zamierzasz podnieść efektywność hamowania?

#44 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 15 czerwca 2013 - 21:32

Przewody w oplocie stalowym i inne tarcze z zaciskami. Bo to auto nie jest trudno rozpędzić. Gorzej jest je zatrzymać. Wystarczy chwila nieuwagi i przy wyprzedzaniu 200 pokazuje licznik.

#45 Offline   Diesel


  • Postów: 306
  • Na forum od: 21 kwi 2013
  • Miejscowość: Jarocin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 4.2 SE
  • Inne auto:Peugeot Partner 1.6Hdi

Napisano 15 czerwca 2013 - 21:38

W moim przypadku jest na odwrót hehe, oryginalne nie dają rady :hmm:

#46 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 15 czerwca 2013 - 21:55

Pomimo że są nawiercane fabrycznie czuje (bynajmniej ja) lekkie braki. Hamując w pewnym momencie nie czuje się działania układu, a mocniejsze naciśnięcie pedału robi już zbiórkę przy przedniej szybie.
Dlatego trzeba coś z tym zrobić.
Zapomniałem jeszcze dodać wymianę płynu bo to też bardzo ważna sprawa.

#47 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 16 czerwca 2013 - 08:24

Zacznij od przewodów w oplocie i płynie z większą temperaturą wrzenia.
Te hamulce co masz miałem założone w aucie, które było lżejsze (1450 kg) ale były bardzo dobre i zmęczenie ich było ciężkie do zrealizowania.
Większy hebel to już perturbacje z kołem i później komfort jazdy cierpi.

#48 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 23 czerwca 2013 - 17:37

Koło jest 18 na lato i odzyskałem skradzione felgi ze 124, więc 16 będzie na zimę i myślę że jakieś zaciski choćby z większą ilością tłoczków uda się zamontować. Co do płynu to rozglądam się za czym ciekawym Bo nie ukrywam że w takie dni jak ostatnio wychodząc z chłodniutkiego auta to temperatura wydmuchiwana spod maski nie jest przyjemna.
Płyn jaki biorę pod uwagę to http://allegro.pl/sp...3313429116.html takie coś. Przewodów w oplocie jeszcze nie udało mi się namierzyć

Jako że coś tam planowałem z dziedziny fun i brakuje mi już niewiele. To tą listę pomniejszyłem o taki zestaw.
Dołączona grafika Dołączona grafika
Ostatnio też miałem chwilę (pół dnia mi zeszło :E )
Dołączona grafika Dołączona grafika
Zostało jeszcze cztery sygnałówki dorobić i poprawić oploty na zasilaniu. Do końca roku daleko :E

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 23 czerwca 2013 - 17:49


#49 Offline   Balbin


  • Postów: 866
  • Na forum od: 13 maj 2008
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 91r. - M104

Napisano 23 czerwca 2013 - 18:47

co tam w tym zestawie jest bo widze ze ciekawie zlozone :D kolektor jakis procesor ??

#50 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 23 czerwca 2013 - 19:01

Balbin, strona wcześniej ;)
Brak już tylko suba i kabli sygnałowych :D








Podobne tematy Zwiń