Audio leży w szafie - totalny brak czasu. Jednak już powoli sobie przypominam o temacie. Na dniach zakupie ostatnie elementy układanki i coś będę lepił
7
[W220] pawel14b3 S500 2001 "titanic"
Rozpoczęty przez pawel14b3, lis 03 2012 19:11
262 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 23 maja 2013 - 08:55
#43
Napisano 15 czerwca 2013 - 21:24
Jak zamierzasz podnieść efektywność hamowania?
#44
Napisano 15 czerwca 2013 - 21:32
Przewody w oplocie stalowym i inne tarcze z zaciskami. Bo to auto nie jest trudno rozpędzić. Gorzej jest je zatrzymać. Wystarczy chwila nieuwagi i przy wyprzedzaniu 200 pokazuje licznik.
#45
Napisano 15 czerwca 2013 - 21:38
W moim przypadku jest na odwrót hehe, oryginalne nie dają rady
#46
Napisano 15 czerwca 2013 - 21:55
Pomimo że są nawiercane fabrycznie czuje (bynajmniej ja) lekkie braki. Hamując w pewnym momencie nie czuje się działania układu, a mocniejsze naciśnięcie pedału robi już zbiórkę przy przedniej szybie.
Dlatego trzeba coś z tym zrobić.
Zapomniałem jeszcze dodać wymianę płynu bo to też bardzo ważna sprawa.
Dlatego trzeba coś z tym zrobić.
Zapomniałem jeszcze dodać wymianę płynu bo to też bardzo ważna sprawa.
#47
Napisano 16 czerwca 2013 - 08:24
Zacznij od przewodów w oplocie i płynie z większą temperaturą wrzenia.
Te hamulce co masz miałem założone w aucie, które było lżejsze (1450 kg) ale były bardzo dobre i zmęczenie ich było ciężkie do zrealizowania.
Większy hebel to już perturbacje z kołem i później komfort jazdy cierpi.
Te hamulce co masz miałem założone w aucie, które było lżejsze (1450 kg) ale były bardzo dobre i zmęczenie ich było ciężkie do zrealizowania.
Większy hebel to już perturbacje z kołem i później komfort jazdy cierpi.
#48
Napisano 23 czerwca 2013 - 17:37
Koło jest 18 na lato i odzyskałem skradzione felgi ze 124, więc 16 będzie na zimę i myślę że jakieś zaciski choćby z większą ilością tłoczków uda się zamontować. Co do płynu to rozglądam się za czym ciekawym Bo nie ukrywam że w takie dni jak ostatnio wychodząc z chłodniutkiego auta to temperatura wydmuchiwana spod maski nie jest przyjemna.
Płyn jaki biorę pod uwagę to http://allegro.pl/sp...3313429116.html takie coś. Przewodów w oplocie jeszcze nie udało mi się namierzyć
Jako że coś tam planowałem z dziedziny fun i brakuje mi już niewiele. To tą listę pomniejszyłem o taki zestaw.
Ostatnio też miałem chwilę (pół dnia mi zeszło )
Zostało jeszcze cztery sygnałówki dorobić i poprawić oploty na zasilaniu. Do końca roku daleko
Płyn jaki biorę pod uwagę to http://allegro.pl/sp...3313429116.html takie coś. Przewodów w oplocie jeszcze nie udało mi się namierzyć
Jako że coś tam planowałem z dziedziny fun i brakuje mi już niewiele. To tą listę pomniejszyłem o taki zestaw.
Ostatnio też miałem chwilę (pół dnia mi zeszło )
Zostało jeszcze cztery sygnałówki dorobić i poprawić oploty na zasilaniu. Do końca roku daleko
Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 23 czerwca 2013 - 17:49
#49
Napisano 23 czerwca 2013 - 18:47
co tam w tym zestawie jest bo widze ze ciekawie zlozone kolektor jakis procesor ??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
C140 S500C "zawiesza sie" przy przyspieszaniu |
Mercedes S, CL i SEC | przemo1411 |
|
||
Schemat wiązki silnika w140 s500 v8 |
Mercedes S, CL i SEC | Junak1956 |
|
||
[W140 1995 S500] Pomoc w ustaleniu funkcji kabelka. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[W140] S500 1998r. Zawieszenie NIVO |
Mercedes S, CL i SEC | bolekf22222 |
|
|
|
[W140] S500 1996 swap silnika z E50 m119 |
Mercedes S, CL i SEC | MercPanda |
|