Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Regeneracja mostu


46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Tomasz-W201


  • Postów: 182
  • Na forum od: 30 lis 2007
  • Miejscowość: Międzyrzecz
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes C-180
  • Trzeci Mercedes:Mercedes Sprinter 213CDi

Napisano 30 stycznia 2008 - 18:31

Mam pytanko... orientujecie się czy jest możliwa regeneracja mostu w 190-tce i jeżeli tak to jakie były by tego koszty??? Jeżeli to ma jakieś znaczenie przełożenie 3.23 :mrgreen: :zeby: :/ :zeby:



#2 Offline   Janwno


  • Postów: 373
  • Na forum od: 17 lut 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 stycznia 2008 - 19:07

Tomasz-W201, ja jakiś czas temu interesowałem się zagadnieniem regeneracji mostu i doszedłem do wniosku, że jest ona nie opłacalna... Zakłady, które się tym zajmują oferują wymianę wszystkich łożysk za kilkaset złotych, ale nie gwarantują, że w jakiś sposób wyciszy to jego pracę. Żeby mieć pewność, że most będzie działał jak nowy, należałby wymienić atak z kołem talerzowym, a dostać taką parę do Mercedesa jest praktycznie niemożliwe... Oczywiście możesz kupić ją w ASO za ok. 2,5tys :zeby: Jak pytałem się o koszt całego mostu w ASO to cena oscylowała w granicach 8,5tys :mrgreen:
Mogłem pomylić się w cenach, bo dowiadywałem się o nie już jakiś czas temu...
Tak więc poleciłbym szukanie mostu w lepszym stanie niż Twój aktualny... na allegro jest parę firm zajmujących się handlem mostami, dają nawet gwarancję "rozruchową" :zeby:

#3 Offline   Tomasz-W201


  • Postów: 182
  • Na forum od: 30 lis 2007
  • Miejscowość: Międzyrzecz
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes C-180
  • Trzeci Mercedes:Mercedes Sprinter 213CDi

Napisano 30 stycznia 2008 - 21:49

Janwno, Dzięki wielkie za informację :poklon: będę tropił coś na allegro :roll:

#4 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 30 stycznia 2008 - 21:50

Tomasz-W201 napisał:

Janwno, Dzięki wielkie za informację :poklon: będę tropił coś na allegro :roll:

Na pewno na Allegro są wszystkie w dobrym stanie :piwo:
Jak nie znajdziesz to odezwij się na GG

#5 Offline   Janwno


  • Postów: 373
  • Na forum od: 17 lut 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 stycznia 2008 - 22:04

Rob, ja kupiłem na allegro i nie narzekam ;-) nie jest może jak z fabryki, ale w porównaniu do starego to ideał :-P

#6 Offline   heidenauer


  • Postów: 190
  • Na forum od: 05 paź 2007
  • Miejscowość: tymczasowo Winnipeg Canada

Napisano 31 stycznia 2008 - 09:53

Ja na allegro kupiłem za 500zł most w idealnym stanie. Widać, że autko z którego pochodził zrobiło mało kilometrów. Most był jeszcze czarny (oryginalne malowanie). Zgadzam się z tym, że na allegro większość sprzedających chce zrobić ludzi w wała sprzedając buble, ale nie zawsze...

#7 Offline   marr


  • Postów: 43
  • Na forum od: 24 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków

Napisano 31 stycznia 2008 - 15:35

Janwno napisał:

niemożliwe... Oczywiście możesz kupić ją w ASO za ok. 2,5tys :) Jak pytałem się o koszt całego mostu w ASO to cena oscylowała w granicach 8,5tys ;)
Mogłem pomylić się w cenach, bo dowiadywałem się o nie już jakiś czas temu...

Rozbawię Was: ASO S. Zasada Kraków t. most kpl. do 190D na zamówienie, cena ok 18k zł, bez komentarza ;)

#8 Offline   jjanicki


  • Postów: 491
  • Na forum od: 06 lut 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 stycznia 2008 - 21:16

Janwno napisał:

Zakłady, które się tym zajmują oferują wymianę wszystkich łożysk za kilkaset złotych, ale nie gwarantują, że w jakiś sposób wyciszy to jego pracę. Żeby mieć pewność, że most będzie działał jak nowy, należałby wymienić atak z kołem talerzowym, a dostać taką parę do Mercedesa jest praktycznie niemożliwe...
Całą sztuka w regeneracji mostu jest odpowiednio dobrać podkładki dystansowe w celu ustawienia luzu międzyzębnego i przy składaniu koła zębate złożyć w takim samym ustawieniu jak były przed - wtedy będzie cichy... ;)

#9 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 stycznia 2008 - 21:25

jjanicki napisał:

Całą sztuka (...) jest odpowiednio dobrać (...) luz międzyzębnego

i nie tylko luz, a takze miejsca "kontaktu" kol zebatych.

A taka umiejetnosc posiada naprawde niewiele osob :sad:.

#10 Offline   jjanicki


  • Postów: 491
  • Na forum od: 06 lut 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 lutego 2008 - 12:35

Charlie9 napisał:

a takze miejsca "kontaktu" kol zebatych.
Dlatego pisałem o zachowaniu wzajemnego ustawienia kół zębatych przy składaniu :zeby:








Podobne tematy Zwiń