Mam problem z m124 2,3B+LPG... samochod cacy, odmalowany zadbany itd...tylko padl silnik mniejsza o wiekszosc dlaczego...poprostu padl... szkoda oddac go bo wezme grosze...zainwestowalbym w nowy silnik tylko zastanawiam sie jaki wlozyc? czy ten sam co byl czy tez bawic sie w jakies nowe wynalazki...a noz by pasowal jakis nowszy co by lepsze osiagi mial...mniej palil...licze na wasza pomoc tak wstepnie myslalem o wlozeniu 2,2 16v ale slyszalem tu i ówdzie ze te silniki sa awaryjne szczegolnie na gazie...moze pobawic sie w diesel`a?! co wy o tym myslicie? prosze o pomoc!
0
jaki silnik wsadzic do 124?
Rozpoczęty przez naysmith, sty 30 2008 22:29
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 stycznia 2008 - 22:29
#2
Napisano 30 stycznia 2008 - 22:51
No np 2,5 20V czy 3.0 turbo
#3
Napisano 30 stycznia 2008 - 22:56
rozumiem ze proponujesz diesla? dodam ze rozchodzi sie o to zeby nie bylo duzo przerobek no i o cene samego silnika...nie chce na tym latac albo z tego strzelac...woła tez nie chce cos po srodku w sam raz...
#4
Napisano 30 stycznia 2008 - 23:10
dobrze by było kupić angola które są za śmieszne pieniądze i albo przekładać wszystko albo sam motor.
#5
Napisano 30 stycznia 2008 - 23:28
najmniej przeróbek zrobisz montując taki sam silnik
#6
Napisano 30 stycznia 2008 - 23:36
bardzo mi pomogles jakbym chcial taki sam to nie robilbym zamieszania na forum...spodziewalem sie podpowiedzi bardziej fachowych... no nic moze znajdzie sie osoba ktora zna sie na rzeczy i pomoze wybrac dobry silnik (ekonomiczny i w miare mocny) pasujacy do 124... moze ktos cos wie czy z nowszych modeli warto cos zaadaptowac?
#7
Napisano 30 stycznia 2008 - 23:48
A kolega wie że wraz ze zmianą silnika wymianie powinny podlegać takie elementy jak tylni most, licznik, przednie sprężyny, chłodnica??? Wie kolega jak cenowo wypadają kompletne silniki z osprzętem??
2.3 ma około 140 koni, wołem nie jest, rakietą też nie. Mechaniczny wtrysk komplikuje troche zakładanie LPG ale dla chcącego nic trudnego
po co komplikować sobie nadmiernie życie
2.3 ma około 140 koni, wołem nie jest, rakietą też nie. Mechaniczny wtrysk komplikuje troche zakładanie LPG ale dla chcącego nic trudnego
po co komplikować sobie nadmiernie życie
#8
Napisano 30 stycznia 2008 - 23:56
Bialy, 2,3 ma 134 km a co do reszty to sie zgadzam nie wystarczy tylko wsadzic sam silnik...No i azwsze coś bedzie nie tak przy odsprzedazy w dowodzie 2,3 a pod maską jakis diesel 2,5 czy 3,0....
#9
Napisano 30 stycznia 2008 - 23:57
ehhh...moze i dobrze prawisz...tylko gdzie trafie teraz dobry 2,3...zeby sie nie naciac jak z tym :sad:
#10
Napisano 31 stycznia 2008 - 01:46
no faktycznie teraz dopaść taki silnik...Jak jest wyjety to sie raczej nie dowiesz ile ma przejechane km. szukać moge Ci dać nr do kolesia który handluje częsciami do w124/w201 może sie z nim dogadasz 888883040 stacjonuje w Parczewie zadzwoń może by się coś znalazło...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|