Użytkownik catarra dnia 21 stycznia 2014 - 16:49 napisał
Powiem tak sama przekladka to jeszcze jakos sprawnie poszła ale okablowanie tego to dramat.
Niewiedziałam na poczatku ze najlepiej kupic wiazke i osprzed z w140 M104 ponieważ z poczatkowych modeli był osaczony imoobilazerem a ja sie podpaliłem bo miałem okazie kupic silnik z osprzetem za 1000zł z w210 a tam juz jest ten osacznik imoob
wiec zajeło mi to 3 miesiace ogarnołem temat i znalazłem speca w kielcach gdzie mi zdjął blokade za 400zł i od tamtej pory jezdze na codzien i jest spoko ale spalanie po jakims czasie mnie dobijalo bo co wyjazd na patrol po miescie to za 100zl trzeba bylo zalac i z ledwoscia robilem jakies 150km to wiec go zgazowalem i teraz za 100zł to ja robie jakies 300km
musisz znalesc speca u siebie w miescie by sciagął ci immo i zamontował emulaor wlasnej produkcji i dobrze go zaprogramował mi moj spec to jeszcze dołozyl 30KM na elektronice
Odświerzę temat.
Mam c124 3.0 180k, w którym okazało się, że wał jest walnięty, naprawa zupełnie nieopłacalna, ponieważ trzeba go uszczelnić itd - koszt jakieś 3000tys w górę. Pomyślałem więc, że zeswapuję silnik i wsadzę do niego 24 zaworowe 3.2 - znalazłem dawcę w piątek jade po silnik z wiązką komputerem itd - wszystko gotowe do swapa. Moje pytanie brzmi, od czego by tu zacząć ? warto samemu bawić się w coś takiego ? Mam w pełni wyposażony garaż, ale nigdy jeszcze tego nie robiłem, warunkiem jaki mam do spełnienia jest to zaczęcie w sobote skończenie w poniedziałek. Proszę o pomoc
Użytkownik wojtek81 edytował ten post 05 listopada 2014 - 20:13