Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

sterowanie zamkiem centralnym przez zamek tylniej klapy


24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Biały


  • Postów: 4966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 18 listopad 2012 - 20:54

żółty kabel idzie do pompki (lub modułu komfortu jak masz) czerwony to +12V (zawsze i wszędzie w mercedesie) a brązowy to masa (jak wczesniej)

#22 Offline   bartekpcp


  • Postów: 30
  • Na forum od: 14 lis 2012
  • Miejscowość: łódź
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 listopad 2012 - 21:23

no to już wszystko jasne ... dzięki wszystkim za pomoc...:)

#23 Offline   bartekpcp


  • Postów: 30
  • Na forum od: 14 lis 2012
  • Miejscowość: łódź
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 listopad 2012 - 15:32

Wyświetl postUżytkownik Biały dnia 18 listopad 2012 - 20:54 napisał

żółty kabel idzie do pompki (lub modułu komfortu jak masz) czerwony to +12V (zawsze i wszędzie w mercedesie) a brązowy to masa (jak wczesniej)

Biały a możesz napisać gdzie podpiąć ten czerwony 12v od siłownika żeby to miało ręce i nogi? żóty kumam że do pompki lub modułu komfort a napięcia gdzie szukać? też przy pompce?

#24 Offline   mercedes


  • Postów: 31
  • Na forum od: 30 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 grudzień 2012 - 11:29

bartekpcp

Cytat

FOTKI. Zdjęcia, darmowy hosting zdjęć, album, fotka, wrzuć zdjęcie -2746348948.jpg[/url]
nie widać zdjęć

Użytkownik mercedes edytował ten post 25 grudzień 2012 - 11:34


#25 Offline   Gerri


  • Postów: 1642
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inny samochód:203 Kompressor

Napisano 25 grudzień 2012 - 13:43

Wyświetl postUżytkownik bartekpcp dnia 18 listopad 2012 - 21:23 napisał

no to już wszystko jasne ... dzięki wszystkim za pomoc... :)
Wcale nie jest jasne. Końcowa seria 124 (ta w której sterowanie CZ odbywa się z pilota na podczerwień) ma zlikwidowane połączenia pomiędzy siłownikami i pompką. Pompka jest inna: w większości przypadków ma indeks 202 800 xx xx i została zaadoptowana właśnie z C-klasy. Nie ma już okrągłego gniazdka do połączenia z siłownikami. Została natomiast połączona dwoma kabelkami z modułem znajdującym się w pobliżu pompki oznaczonym N54 który odpowiada za komunikację z pilotem infrared oraz uzbraja i rozbraja immobilizer.Z uwagi na brak okrągłego gniazda na pompce nie jest możliwe bezpośrednie połączenie siłowników. Tak więc nie zawsze sprawa jest tak prosta jak by się wydawało.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników