Skocz do zawartości




- - - - -

W124 E420 "DRIFT" Projekt


162 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 grudnia 2012 - 23:25

Skrzynie lepiej Land Cruiser niż z Supry- bo będzie tańsza a wytrzymują podobne obciążenia. Najlepiej w Polsce wie Obebo, w swoim CLK 55AMG ma właśnie taki zestaw.



#22 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 04 grudnia 2012 - 23:38

a jak wychodzi z mocą tej V8 w sedanie w porownaniu do tego 3.2 coupe tak np. na prostej? Jakies turbo albo kompresor? Twoim priorytetem teraz będzie masa. Gabarytami i wagą sedan 124 odpowiada E34, która jak na loche taką sprawdza sie. Buda ma pewnie teraz ze 1.8t? po wypatroszeniu wnetrza, a przede wszystkich mat głuszących mozesz śmiało ze 200-300kg odjąć. Szyby wszystkie plastic? Koledzy tu mają porobione wlaśnie takie E34 i udało im się z masą zejść poniżej 1350kg ale ich auta w środku są dosłownie jałowe

#23 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 05 grudnia 2012 - 09:31

Skrzynia Land Cruise muszę to sprawdzić!? (dzięki za pomysł właśnie tego tu oczekuję)
Autko ważyłem i ma dokładnie 1670kg więc nie jest źle biorąc po uwagę że mercedes ma dużo niepotrzebnych rzeczy.
Jest w pełnej opcji więc mam co wyrzucać.
Wnętrze
Elektryka
Klimatyzacja
ABS
Szyberdach
ITD
W124 3.2 po modyfikacjach miało przyspieszenie takie jak ten bez modyfikacji 6.5s do 100km/h. Ważyło sporo mniej i miło manual GETRAG co też dużo dawało.

Dla tych ciekawskich to jest Auto ze ZŁotoryji!!

Użytkownik Sinus007 edytował ten post 05 grudnia 2012 - 09:33


#24 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 05 grudnia 2012 - 12:25

Wyświetl postUżytkownik KrystaGG dnia 04 grudnia 2012 - 23:38 napisał

Szyby wszystkie plastic?

Bez szans, przednia musi zostać szklana, boczne z przodu tez powinny. Łatwiej i bezpiecznik zanitować dach, dorobić drzwi tylne z laminatu, o masce i klapie nie mówiąc.

Użytkownik robson99 edytował ten post 05 grudnia 2012 - 12:26


#25 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 grudnia 2012 - 15:20

Wyświetl postUżytkownik robson99 dnia 05 grudnia 2012 - 12:25 napisał

Bez szans, przednia musi zostać szklana, boczne z przodu tez powinny. Łatwiej i bezpiecznik zanitować dach, dorobić drzwi tylne z laminatu, o masce i klapie nie mówiąc.


Trzeba poczytać regulamin serii w której chce się startować. Bo później się okazuje że to co w drifcie przejdzie na TTJ już nie.

#26 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 05 grudnia 2012 - 16:49

Help needed M119 5.0 conversion - 190 Revolution
Proszę bardzo wszystko na tacy :)

Ogólnie manual z BMW 850i

Użytkownik Kamylek edytował ten post 05 grudnia 2012 - 16:50


#27 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 05 grudnia 2012 - 21:46

Z tego co widzę to ta skrzynia jest identyczna jak moja czyli GETRAG od SL320.

#28 Offline   arkadyrobak


  • Postów: 88
  • Na forum od: 17 lis 2011
  • Miejscowość: Stalowa Wola
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W124 2.5 diesel

Napisano 06 grudnia 2012 - 10:53

Ano chciałem kupić getraga i dalej chce :):)

#29 Offline   zabamix


  • Postów: 1 265
  • Na forum od: 01 lut 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W124 E300D
  • Trzeci Mercedes:W124 E300TD
  • Inne auto:VW Golf III 1.9 GTD

Napisano 06 grudnia 2012 - 11:14

http://allegro.pl/me...2843248240.html
to niebedzie Getrag?

#30 Gość_klisza_


  • Na forum od: --

Napisano 06 grudnia 2012 - 12:46

To chyba Getrag 717.460

Getriebe-Baumuster: GL 76/29-5 / 717.460
Schaltung: Mittelschaltung
Kupplung: Einscheiben-Trockenkupplung
Getriebeart:Zahnrad-Wechselgetriebe
Synchronisierte Gänge: l - V
Getriebe-Übersetzung: l. 3,86 ll. 2,18 lll. 1,38 lV. 1,0 V. 0,80 R. 4,22








Podobne tematy Zwiń