Przestańcie pisać, że '124 sie nie nadaje' bo to bzdura. Mialem okazje przjechac sie driftowozami BMW E34 wszelkiej masci, która gabarytami odpowiada 124, odciazone i taką na ciezkich fotelach skorzanych, tu nie ma zadnej filozofii, zrobi 100% szpere, opony 185 do tyłu, wstawi manuala to w124 sedan może nie bedzie autem turniejowym, ale tanczyć jak mu sie zagra zdecydowanie będzie. Lżejsze auta takie jak 190 czy E30 wymagają mniejszego wysiłku od kierowcy, przy 124, po prostu musi byc wiecej KM zeby auto odbijało żwawiej. Dorzucić turbine 0.9 bara, skrócic dyfer i nic nie trzeba bedzie już robić
5
W124 E420 "DRIFT" Projekt
Rozpoczęty przez Sinus007, lis 26 2012 21:32
162 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 07 grudnia 2012 - 02:24
#42
Napisano 07 grudnia 2012 - 09:31
Widze ze temat powoli robi sie drazliwy wiec przypominam aby zachowac odpowiednia forme wypowiedzi, bez osobistych wycieczek itp.
#43
Napisano 07 grudnia 2012 - 09:35
... i rozmawiac o modyfikacjach a nie o moralnych aspektach tego projektu. Ja tez jestem przeciwny. I co z tego? Nic. Kolega Sinus ma taki plan i widać że jest zdeterminowany więc nasze płacze i jęki na nic się tu zdadzą. Posty nie na temat są i będą usuwane
#44
Napisano 07 grudnia 2012 - 11:48
Użytkownik KrystaGG dnia 07 grudnia 2012 - 02:24 napisał
Przestańcie pisać, że '124 sie nie nadaje' bo to bzdura
Ale ja nie napisalem ze sie nie nadaje tylko ze to bardzo trudny temat jest - koszta przerobki W124 beda przewyzszac znaczenie koszta przerobki innych aut bardziej odpowiadajacych do tego specyficznego sportu.
A przedewszystkim chodzilo o to ze szkoda tak ladnego auta.
Tak wiec tyle mialem w tym temacie narazie do powiedzenia a ja go odkopie za pol roku - rok i oby nie musial powiedziec "a nie mowiem"
Pozdro
PS a jak ktos sie jara driftem polecam JBB - Jazda Bardziej Bokiem
#45
Napisano 07 grudnia 2012 - 12:40
5.5 AMG co ten silnik ma odpowiedniego do driftu ? Moc ? Jednostka stworzona pod automat i cholernie droga w naprawach przy tym strasznie ciężka , a połączenie tego ze skrzynia z epoki "kamienia łupanego" . Dodatkowy problem jak z tego "potwora" odprowadzić ciepło.
18-19 tysi z akcyzą wychodził ten samochód , więc za tą kasę można nabyć budę (w zacnym stanie) i zbudować uturbiony silnik - połowa zabawy.
Nic pozostało obserwować temat i trzymać kciuka ,aby auto spełniło twoje oczekiwania.
DARUL NIE USUWAJ KOLEJNEGO MOJEGO POSTU !!!
18-19 tysi z akcyzą wychodził ten samochód , więc za tą kasę można nabyć budę (w zacnym stanie) i zbudować uturbiony silnik - połowa zabawy.
Nic pozostało obserwować temat i trzymać kciuka ,aby auto spełniło twoje oczekiwania.
DARUL NIE USUWAJ KOLEJNEGO MOJEGO POSTU !!!
#46
Napisano 07 grudnia 2012 - 15:49
Wielu było takich co 8 lat temu krytykowało mój pierwszy projekt malucha z silnikiem 1.2
Mówili że się będzie psuł, że napęd nie wytrzyma że to "PORONIONY POMYSŁ"
Po czym wszyscy Ci którzy tak mówili zwrócili mi honor! Teraz większość maluchów w Polsce z takim swapem jeździ na moim patencie.. Zaadoptowałem skrzynie od Skody Rapid, przeguby na zamówienie i auto wytrzymało kilkanaście rajdów bezawaryjnie.
Tylu mi mówiło że się nie da a jednak udowodniłem że się da!!
Wydaje mi się że mam pojęcie na temat tego co robię dlatego się nie poddam! kwestia czasu
Mówili że się będzie psuł, że napęd nie wytrzyma że to "PORONIONY POMYSŁ"
Po czym wszyscy Ci którzy tak mówili zwrócili mi honor! Teraz większość maluchów w Polsce z takim swapem jeździ na moim patencie.. Zaadoptowałem skrzynie od Skody Rapid, przeguby na zamówienie i auto wytrzymało kilkanaście rajdów bezawaryjnie.
Tylu mi mówiło że się nie da a jednak udowodniłem że się da!!
Wydaje mi się że mam pojęcie na temat tego co robię dlatego się nie poddam! kwestia czasu
#47
Napisano 07 grudnia 2012 - 17:14
Kolego nie ma co się przejmować opiniami. Dla przykładu, wiele było gadaniny nt turbo w m102 i m103, że sie nie da itd. Mamy w Warszawie dwie doładowane 190tki, jedna 1.8 druga 2.6 i wszystko działa i jeżdżą a czarne scenariusze 'gdybaczy' się nie sprawdziły. Dlatego będę kibicować projektowi. Owszem to sporo pracy ale sztuką jest zrobić coś oryginalnego, czego Ci życzę
#48
Napisano 07 grudnia 2012 - 21:48
Bydle +1, dodam jeszcze, że moim zdaniem bez sensu było wydawanie kupy siana na zdrowe 4,2 skoro i tak zmieniasz silnik, mogłeś poszukać 200d w zdrowej budzie za śmieszne pieniądze. I tak wszystko wymienisz, od hamulców po wnętrze.
Użytkownik robson99 edytował ten post 07 grudnia 2012 - 21:48
#49
Napisano 08 grudnia 2012 - 00:27
To tak jakby kupić działkę z piękną willa, następnie wszystko zburzyć i postawić nowy budynek, wedle własnego uznania, tyle, że na tej samej działce
Ale czekam na relacje z przeróbek, bo szczerze bardzo mnie interesuje ten temat
Ale czekam na relacje z przeróbek, bo szczerze bardzo mnie interesuje ten temat
#50
Napisano 08 grudnia 2012 - 02:09
jesli chodzi o mercedesowski silnik do driftu to nie lepiej byloby wsadzic do np jakies zdrowe 3.0 m103 i np zamontować na niego 1 barową turbine? Koszt w sumie byłby śmieszny a efekt oczojebny. Jesli pamietam dobrze to turbobandita 124 robi setke w 3 sekundy albo i mniej chyba? To jego auto to jest jeden wielki jezdzący brak trakcji. M103 ma to do siebie, że jest wąski i dzięki temu jest dużo miejsca z lewej strony na porządną turbine
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Vinnie E420 1995 "Mruczek" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
[W201] Budowa body kit - start projektu |
Modyfikacje,Tuning | TC-adam |
|
||
W210 E420 Cewki |
Mercedes C, E i CLK | Brodacz |
|
||
[W124] Wyjęcie zegarów e420 "licznik elektroniczny" |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mateuszeq |
|
||
Projekt OM605- weekendowe 350HP+ |
Modyfikacje,Tuning | Yamahowski |
|