#1
Napisano 13 grudnia 2012 - 14:47
#2
Napisano 13 grudnia 2012 - 14:51
#3
Napisano 14 grudnia 2012 - 08:46
Użytkownik Naspin edytował ten post 14 grudnia 2012 - 08:52
#4
Napisano 14 grudnia 2012 - 10:51
#5
Napisano 14 grudnia 2012 - 19:28
Co do Twoich problemów -- kolejne tropy:
1) Wiązka to nie tylko główna wiązka, ale też którka wiązka od +12V obok ECU do cewek - czy ona także została zregenerowana? (mam też M111 2.0 z Włoch i była w tragicznym stanie)
2) Warto sprawdzić cewki jesli masz okazję na podmianę - albo chociaż je umyć i dosuszyć
3) Warto sprawdzić czujnik ciśnienia w ECU - zbiera się tam syf i woda i można go spokojnie wypłukać i wysuszyć. Zimą syf zamarza i też miałem z tym problemy. Zerknij sobie do mojego poradnika o diagnostyce PMS na forum coupe.
Co do diagnostyki ogółem to polecam budowę interfejsu jeśli masz zacięcie elektronika lub ktoś z Twoich znajomych.
#6
Napisano 14 grudnia 2012 - 20:54
#7
Napisano 14 grudnia 2012 - 21:35
#8
Napisano 15 grudnia 2012 - 00:05
Użytkownik mdymczyk dnia 14 grudnia 2012 - 19:28 napisał
Juz mam 3 lata M111 i odkąd miałem jazde z silnikiem "jeszcze delikatnie cos go boli" to nie miałem w wężyku do PMS-a zadnego tego typu wody,syfu itd.
Przeciez od PMS-a tym werzykiem zasysane jest powietrze do kolekotra ssacego!!
Wiec skad w PMS sie biora takie rzeczy u was???
mr_simon Napisał wyraznie .
Rób diode i z czytaj błedy ..
Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 00:05
#9
Napisano 15 grudnia 2012 - 00:20
ja nie wiem, nie przerabiałem tego jeszcze, wiec nie pomogę, ale daję wskazówkę. do znawcy.
takie drobne OT.....w końcu nie jest ekspertem...uczę się młotkiem i przecinakiem...
sprawdź wszystkie połaczenia styków, i czy sterownik jest wpięty poprawnie w gniazdo.
Użytkownik majsterus edytował ten post 15 grudnia 2012 - 00:24
#10
Napisano 15 grudnia 2012 - 08:53
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mr_simon |
|