Witam,
Zabieram się za czyszczenie wtrysków mechanicznych i chciałem zapytać czy znajdują sie w nich jakieś części gumowe / plastikowe?
Całość chcialem potraktować nitro w trakcie czyszczenia i nie wiem czy ich bardziej nie uszkodzę.
Z góry dzięki za odpowiedź, odwdzięczę sie opisem czyszczenia testowania.
1
Wtryskiwacze czyszczenie m102
Rozpoczęty przez adrenaline, gru 22 2012 09:24
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 grudnia 2012 - 09:24
#2
Napisano 22 grudnia 2012 - 10:10
Są, przecież widać je jak na dłoni - uszczelnienie styku z kolektorem ssącym
#3
Napisano 22 grudnia 2012 - 11:25
Zapytałem wyrażnie czy są "w nich" a nie na nich! W środku! Oczy mam i widzę, że maja uszczelki do mocowania.
#5
Napisano 03 stycznia 2013 - 16:24
Udało mi sę zmusić je do pracy w nitro ale ze względu na koszta wykonałem prostą instalację do przepompowywania nitro przez wtryski.
Okazało się, że po nitro pojawia sie nalot, więc raczej odpada.
Wtryski po takim zabiegu wymienilem i juz jestem pewien, że warto poświęcic na to więcej uwagi bo róznica w pracy silnika jest znaczna. Pracuje delikatniej czasem zapominam, że silnik jest odpalony na światłach.
Mimo wszystko od czasu do czasu lekko nie dopala na jednym cylindrze wieć, któryś wtrysk jeszcze niedomaga. Mam 8 wtrysków więc da się coś z nich skompletować.
Zastanawiam się teraz czy warto kupić wanienkę ultradzwiękową za 70zl z all... czy lepiej systematycznie kupowac nowe wtryski bo jak wiadomo koszt jest spory.
Poczytałem tez o czyszczeniu stopów miedzi i okazało się, że najlepiej czyści sie je w kwaśnych roztworach, tak więc zamoczenie wtrysków na chwilę w occie z solą i sokiem z cytryny wyczyściło je z zewnątrz perfekcyjnie, wyglądają jak nowe.
Zabieg ten może być krytykowany i brzmieć idiotycznie ale naprawdę zdzialał cuda. Przy okazji wymieniłem gumki wtrysków (4zł szt).
Okazało się, że po nitro pojawia sie nalot, więc raczej odpada.
Wtryski po takim zabiegu wymienilem i juz jestem pewien, że warto poświęcic na to więcej uwagi bo róznica w pracy silnika jest znaczna. Pracuje delikatniej czasem zapominam, że silnik jest odpalony na światłach.
Mimo wszystko od czasu do czasu lekko nie dopala na jednym cylindrze wieć, któryś wtrysk jeszcze niedomaga. Mam 8 wtrysków więc da się coś z nich skompletować.
Zastanawiam się teraz czy warto kupić wanienkę ultradzwiękową za 70zl z all... czy lepiej systematycznie kupowac nowe wtryski bo jak wiadomo koszt jest spory.
Poczytałem tez o czyszczeniu stopów miedzi i okazało się, że najlepiej czyści sie je w kwaśnych roztworach, tak więc zamoczenie wtrysków na chwilę w occie z solą i sokiem z cytryny wyczyściło je z zewnątrz perfekcyjnie, wyglądają jak nowe.
Zabieg ten może być krytykowany i brzmieć idiotycznie ale naprawdę zdzialał cuda. Przy okazji wymieniłem gumki wtrysków (4zł szt).
#6
Napisano 07 lutego 2013 - 19:32
Na sam koniec wymienilem wtryski na nowe, ku mojemu zdziwieniu nic nie poprawilo sie aucie.
Dziś wymienilem poduszki pod silnikiem i jest jak w bajce, nic nie trzęsie, silnik cyka jak zegarek, na światłach nie wiadomo, że włączony jest silnik.
Dziś wymienilem poduszki pod silnikiem i jest jak w bajce, nic nie trzęsie, silnik cyka jak zegarek, na światłach nie wiadomo, że włączony jest silnik.
#7
Napisano 08 lutego 2013 - 11:32
Jaki koszt wtrysków i gdzie zakupione? Numer uszczelniaczy również możesz podać dla potomnych (leniwych)
#8
Napisano 08 lutego 2013 - 15:30
Uszczelki wtrysków A 116 078 08 73 - 4zł/szt
Wtrysk 0 437 502 047 - 105zł/szt
Kupione w lokalnym sklepie z częściami do mercedesa.
Oczywiście stwierdzenie, że wymaiana wtrysków nic nie dała było pobierzne (nie dało w zakresię wibrowania auta) oczywiście odpalanie, spalanie i zapach spalin znacznie sie poprawiło.
W końcu jestem zadowolony z tego auta, ke-jet to nie taka zmora, trzeba tylko o niego zadbać, a będzie cykała jak zegarek.
Wtrysk 0 437 502 047 - 105zł/szt
Kupione w lokalnym sklepie z częściami do mercedesa.
Oczywiście stwierdzenie, że wymaiana wtrysków nic nie dała było pobierzne (nie dało w zakresię wibrowania auta) oczywiście odpalanie, spalanie i zapach spalin znacznie sie poprawiło.
W końcu jestem zadowolony z tego auta, ke-jet to nie taka zmora, trzeba tylko o niego zadbać, a będzie cykała jak zegarek.
Użytkownik adrenaline edytował ten post 08 lutego 2013 - 15:31
#9
Napisano 06 czerwca 2017 - 21:06
Zmalowałem taką konstrukcje,dodaje zdjęcie i video jak to działa po czyszczeniu.
Co się zmieniło? O niebo lepiej na wolnych obrotach,serio zrobiło robotę.Czy lepiej odpala?Nie zauważyłem.Mniej pali? Jutro dopiero regulacja,ale jestem dobrej myśli,jestem jednak realistą i cudów się nie spodziewam. Ogólnie szczerze polecam,oczywiście nowe uszczelki te w poście wyżej,cena za nie na rok 2017 to nadal 4 zł za sztukę
Pompę każdy zna:)
A to jest płyn z pierwszego wstępnego mycia,brud z pompki i z wtryskiwaczy,mycie bez filtra paliwa
A tutaj film jak wtryskiwacz chodzi zamontowany tak jak na pierwszym zdjęciu,po myciu preparatem w tym akurat przypadku stp rozcieńczony w 5l benzyny,ok 5min. Zobaczcie sami
https://www.youtube....h?v=GC_GOMN-h-I
Co się zmieniło? O niebo lepiej na wolnych obrotach,serio zrobiło robotę.Czy lepiej odpala?Nie zauważyłem.Mniej pali? Jutro dopiero regulacja,ale jestem dobrej myśli,jestem jednak realistą i cudów się nie spodziewam. Ogólnie szczerze polecam,oczywiście nowe uszczelki te w poście wyżej,cena za nie na rok 2017 to nadal 4 zł za sztukę
Pompę każdy zna:)
A to jest płyn z pierwszego wstępnego mycia,brud z pompki i z wtryskiwaczy,mycie bez filtra paliwa
A tutaj film jak wtryskiwacz chodzi zamontowany tak jak na pierwszym zdjęciu,po myciu preparatem w tym akurat przypadku stp rozcieńczony w 5l benzyny,ok 5min. Zobaczcie sami
https://www.youtube....h?v=GC_GOMN-h-I
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|