witam mam nastepujęcy problem jakiś czas temu w końcu sobię kupiłem w124 coupe. Po opadach deszczu okazalo się ze na fotel kierowcy kapie woda poprzez uszczelkę szyby u góry drzwi bocznych kierowcy. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
8
[C124] Coupe - cieknąca woda pomiędzy uszczelką a szybą boczną kierowcy
Rozpoczęty przez piotr610, gru 22 2012 18:24
38 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 grudnia 2012 - 18:24
#2
Napisano 22 grudnia 2012 - 19:46
Oczywiście. Nieszczelności drzwi w CE to znany temat. Najpierw ustawić drzwi, potem wziąść coś na uspokojenie i zabrac się do ustawiania szyby. Ostatnio ustawiałem, i żeby wyszło idealnie i szczelnie, zeszło się jakieś 4 godziny.
#3
Napisano 16 stycznia 2013 - 17:47
dziękuję za odpowiedź, będzie cieplej to spróbuje wyregulować drzwi i szybę ale u mnie jeszcze jest problem bo guma przy karoserii wygląda na spróchniałą. Pewnie będę musiał poszukać uszczelki co idzie przy koroseri samochodu a dochodzi do niej szyba. Woda kapie mi delikatnie góra na łączeniu szyby z uszczelką. Może ktos zna symbol tej uszczelki w aso jaki to jest koszt zakupu ?
#4
Napisano 17 stycznia 2013 - 22:18
na początek na szybko możesz wyregulować kąt dolegania szyby do uszczelki. ściągnij listwę z drzwi i tam są 2 otwory w których to siedzą śruby regulacyjne. jeśli szyba dolega równo do uszczelki a tylko tam kapie może to wystarczy. ważne jest aby drzwi licowały się z błotnikiem tylnim. jeśli drzwi necos odstają musisz rygiel jeszcze wyrególować. regulowanie szyb w qp to jakaś masakra ; )
#5
Napisano 07 maja 2013 - 20:01
uszczelkę wymieniłem karoseryjna teraz mam jeszcze jakis wyciek nei wiem skąd tak jakby spod słupka z lewej strone od srodka. Rozbierałem od srodka uszczelniałem silikonem a po deszcze zbiera mi sie woda i po ruszeniu samochodem wulatuje miedzy osłona plastikowa słupka od srodka a uszczelką . Jak usunąć ta wadę?
#6
Napisano 09 maja 2013 - 22:33
Kolego powiedz dokładnie gdzie znajduje się woda bo nie rozumiem. Posiadasz szyber?
#7
Napisano 04 sierpnia 2013 - 21:21
Witam. Mam podobny problem co koledzy wyżej w obydwu szybach przednich podczas szybszej jazdy na autostradzie strasznie szumi wiatr oraz do środka dostaje się woda ale tylko pod cisnieniem z kreszera na myjni podczas normalnych opoadów deszczu jest sucho. Czy w coupe z powiedzmy 93r było stosowane kilu milimetrowe opuszczanie szyby podczas otwierania drzwi i analogicznie te kilka milimetrów domkało gdy je się zamyka?
#8
Napisano 04 sierpnia 2013 - 21:23
Nie było. O ile wiem, ten bajer był zastosowany w klasie S (w140 - CL oraz nowsze).
#9
Napisano 06 sierpnia 2013 - 20:35
Dzięki za szybką odpowiedź na moje pytanie. Czyli będę musiał jednak wyregulować szyby oraz zapodać nowe uszczelki wokoło górnych rantów szyb ale mam jeszcze pytanie czy szyby przednie w CE oprócz możliwości regulowania konta wychylenia szyby czy da się je regulować góra dół czy trzeba to już robić na zawiasie całych drzwi?
#10
Napisano 06 sierpnia 2013 - 20:44
Hehe, masz łącznie 8 śrub na zawiasach. Do tego dwie śruby położenia krańcowego szyby (maksymalne wysunięcie) ukryte pod boczkiem drzwi. Do tego, dwie śruby regulujące pochylenie szyby ukryte pod listwą ozdobną. Do tego jedna śruba do regulacji łyżwy prowadzącej szybę - z boku drzwi, ukryta "pod chromem". Do tego bodaj 3 lub 4 śruby regulacji samego podnośnika - prowadzenie szyby. No i dwie śruby na "ryglu" na tylnym błotniku. Coś pominąłem ? Powodzenia Regulacja szyby w CE to jedyna rzecz, której nie podejmę się za żadne piedziądze.
Zacznij od ustawienia drzwi tak, aby wszystkie szczeliny się zgadzały. Potem ustaw rygiel tak, aby nie dotykał zamka i aby drzwi lekko się zamykały. Potem bierz się za regulacje szyby. Zwróć uwagę, aby ustawić rygiel tak, aby po zamknięciu drzwi linia drzwi zgrywała się z błotnikiem - drzwi nie mogą być "wpuszczone" ani za głęboko, ani za płytko. Regulacji rygla dokonuje się na opuszczonej szybie.
Sztuką jest osiągnięcie kompromisu między szczelnością (szum wiatru przy większych prędkościach) a siłą jaką trzeba przyłożyć, aby drzwi zamknąć. Najczęsciej - albo będzie szumiało, albo nie będzie, ale wtedy trzeba będzie j****ć drzwiami, aby je zamknąć.
Fajnie jest to opisane w instrukcji serwisowej - Tu masz śrubę, tu, tu i tu. Ta jest od tego, ta od tego, a ta od tego. Ustawiaj aż do uzyskania szczelności i lekkiego zamykania.
Zacznij od ustawienia drzwi tak, aby wszystkie szczeliny się zgadzały. Potem ustaw rygiel tak, aby nie dotykał zamka i aby drzwi lekko się zamykały. Potem bierz się za regulacje szyby. Zwróć uwagę, aby ustawić rygiel tak, aby po zamknięciu drzwi linia drzwi zgrywała się z błotnikiem - drzwi nie mogą być "wpuszczone" ani za głęboko, ani za płytko. Regulacji rygla dokonuje się na opuszczonej szybie.
Sztuką jest osiągnięcie kompromisu między szczelnością (szum wiatru przy większych prędkościach) a siłą jaką trzeba przyłożyć, aby drzwi zamknąć. Najczęsciej - albo będzie szumiało, albo nie będzie, ale wtedy trzeba będzie j****ć drzwiami, aby je zamknąć.
Fajnie jest to opisane w instrukcji serwisowej - Tu masz śrubę, tu, tu i tu. Ta jest od tego, ta od tego, a ta od tego. Ustawiaj aż do uzyskania szczelności i lekkiego zamykania.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
uszczelki przedniej szyby W124 Coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|