Witam
Jako, że przymierzam się do wymiana napinacza paska wielo-rowkowego (ten stary ma duże luzy na śrubie wkręcanej w silnik) mam pytanie. Obecnie pasek nie "siedzi" na całej rolce napinającej, tylko jest przesunięty. Z tego co kojarzę jest to wina braku jakiejś tulejki. I stąd moja prośba. czy ktoś mógłby mi podać wymiary tej tulejki i najlepiej wrzucić fotkę, jak jest możliwość. Z góry wielkie dzięki
4
[w124] Napinacz paska wieloklinowego
Rozpoczęty przez marr, lut 09 2008 17:52
63 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 16 marca 2017 - 08:59
#62
Napisano 21 marca 2017 - 07:31
Bardzo proszę o pomoc
W ASO taka podkładka kosztuje 15 PLN a czas oczekiwania to 5 dni. . Jak ktoś ma możliwość, to niech podrzuci mi te wymiary i fotkę, będę wdzięczny
W ASO taka podkładka kosztuje 15 PLN a czas oczekiwania to 5 dni. . Jak ktoś ma możliwość, to niech podrzuci mi te wymiary i fotkę, będę wdzięczny
#63
Napisano 21 marca 2017 - 15:28
Wymień całą kiwaczkę napinacza na nową, do tego nowa rolka i pasek pójdzie na środku.
#64
Napisano 24 września 2022 - 12:05
Użytkownik Sid dnia 28 grudnia 2014 - 13:57 napisał
Więc tak, przerobiłem, naprawiłem własnoręcznie jak wiele innych rzeczy. W mechanice nie oddaję do "mechaników" cudotwórców-wymieniaczy, jeśli chodzi o wymianę ramienia napinacza paska z rolką, naciągu napinacza w M104 to służe pomocą. Jakby co to pomogę podpowiem. Nie jest trudne, aczkolwiecz czasu troche potrzeba no i oczywiście umiejetności posługiwania sie narzedziami typu klucze :).
Kurcze, taki byłem mądrala wtedy a teraz szukam tu i nic nie mogę namierzyć, zdjęcia, schematy się już z tych czasowych tu tekstów się nie otwierają, a ja jestem w "czarnym lesie" i nie wiem jak do tego się zabrać - jak ja to wtedy zrobiłem ???? Kurcze pomocy jak do tego się zabrać po kolei, żeby czegoś znowu nie popsuć?? Musze wymienić pasek - mam wszystko, jakby coś - napinacz manualny, rolki, ale jak go stamtąd wydostać albo...chyba sprawdzę go najpierw i zostawię jak się okaże dobry, tylko...jak zluzować nacią?? Ta śruba między kołami pasowymi, na środku kiwaczki na ampul chyba 10ke zluzować i wtedy zluzować w lewo kręcąc nakrętką na pręcie naciągu i ....zaciągnąć pasek??? Pomocy, bo utknąłem, a widzę, że tu chyba to już jakiś marazm na forum nastał ...??? Pomocy, jak ktoś może to i na telefon bardzo chętnie przyjmę info, bo dę właśnie dalej to rozkminiać, więc tu mnie nie będzie. mój tel 509293609 , kurcze, ale opór z tym jest
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]200D przekrzywiona rolka napinacza paska wielorowkowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RoBal |
|
||
M102 - klucz do napinacza łańcucha rozrządu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[M104] Napinacz paska sprawdzenie czy do wymiany. |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
|
|
[w201] Urwany tłumik napinacza paska |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kubap |
|
||
[W124 200D] Wymiana paska. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endriu12394 |
|