Witam
No to mam problem . Był sobie słabo naciągnięty pasek w m102, postanowiłem zluzować śrubę zaciskową napinacza, przesunąć wskaźnik regulacji naciągu oraz dociągnąć śrubę regulacji naciągu napinacza, dociągam, dociągam i nagle wyszła cała śruba wraz prętem. Pasek oczywiście ślizga jak cholera, obawiam się, że to ustrojstwo się urwało, jak to ugryźć? Pomocy! zamieszczam zdjęcie urwanego? elementu.
4
[w124] Napinacz paska wieloklinowego
Rozpoczęty przez marr, lut 09 2008 17:52
63 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 lutego 2008 - 17:52
#3
Napisano 09 lutego 2008 - 18:15
Dziękuje Ci bardzo za szybką pomoc. Zdjęcie zmienione.
Jak się do tego dobrać? Wszystko wyjąć tzn? Ciężko to zrobić?, jestem uziemiony, poza domem, w poniedziałek rano miałem wracać . Może w ASO to kupię rano w poniedziałek.... ale czy sam wymienię?
Jak się do tego dobrać? Wszystko wyjąć tzn? Ciężko to zrobić?, jestem uziemiony, poza domem, w poniedziałek rano miałem wracać . Może w ASO to kupię rano w poniedziałek.... ale czy sam wymienię?
#4
Napisano 09 lutego 2008 - 23:46
Musisz wyjąć cały napinacz tzn odkręcić centralną śrubę oraz te śruby trzymające taką pogiętą blachę przy napinaczu. Całość wyciągasz, wkładasz potem nowy naciąg i modlisz się, żeby nie wyszła cała kiwaczka do wymiany... Wiem co mówię, miałem taki myk w W201.
#7
Napisano 10 lutego 2008 - 10:12
Słuchajcie WIELKIE DZIĘKI jeszcze raz, jest szansa - z tego co widzę, że to zrobię jednak na czas z takim opisem , zabieram się jutro skoro świt i mam tylko nadzieję, że to dokupię. W najgorszym razie może uda się to jakoś połączyć w jedną całość, jak oglądam na zdjęciach to pewnie urwała się ta blaszka, może by jakoś dorobić....
#8
Napisano 10 lutego 2008 - 19:59
Raczej to małe uszko od tego "okrągłego" elementu. Podejrzewam, bo u mnie stało się podobnie.
#9
Napisano 10 lutego 2008 - 20:15
dokladnie tak jak pisze Mor. Najczesciej peka ucho "dzwigienki". Ta blaszka to tylko zawleczka zabezpieczajaca. Moze sie zdarzyc, ze ona zeskoczy, ale to bardzo rzadki przypadek.
#10
Napisano 11 lutego 2008 - 15:15
Oczywiście mieliście rację, pękło "ucho dźwigienki", napinacz udało mi się kupić za 21.50zł MEYLE , wszystko już złożone, pasek naciągnięty, auto śmiga :grin:. Fajkowy klucz jak, pisałeś Charlie, jest niezbędny - w moim przypadku 13stka, ręce i tak trochę obolałe ale jakoś poszło, dzięki tak dokładnemu opisowi.
PS może by do FAQ przerzucić?
PS może by do FAQ przerzucić?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]200D przekrzywiona rolka napinacza paska wielorowkowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RoBal |
|
||
M102 - klucz do napinacza łańcucha rozrządu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[M104] Napinacz paska sprawdzenie czy do wymiany. |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
|
|
[w201] Urwany tłumik napinacza paska |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kubap |
|
||
[W124 200D] Wymiana paska. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endriu12394 |
|