Skocz do zawartości




- - - - -

Wiązka silnika do 500sl 91r.


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   tom500sl


  • Postów: 30
  • Na forum od: 22 paź 2012
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 stycznia 2013 - 23:39

Witajcie!
Czeka mnie wymiana/regeneracja ów ustrojstwa.
Jak sadze przerabialiscie juz ten temat.
Ja niestety jestem totalnie zielony i pojecia nie mam od czego zaczac
jak je wymontowac???
bardzo pomogla by mi "łopatlogiczna" krok po kroku od chwili otwarcia machy instrukcja
szukalem na necie materiałów, zdjęc ale praktycznie nic nie znalazłem.

Moze znacie kogos sprawdzonego, kto rzetelnie podejmie sie za rozsadne pieniadze takiego wyzwania?
Tak sobie mysle(marze...;) ), ze byc moze z okazji nowej wiazki ustapia wczesniej opisane przeze mnie dolegliwosci...
Byc moze znacie miejsce w necie, gdzie opisano te operacje ze zdjeciami, niekoniecznie w naszym ojczystym jezyku.
Dzieki za wszelkie info & pozdrawiami!!!



#2 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 stycznia 2013 - 00:47

tom500sl, a byłeś/dzwoniłeś do warsztatu na Mostnika? Oni tam potrafią sporo jesli chodzi o MB, stare, nowe, obojętnie. Może zrobią ci ta wiązkę :hmm:

#3 Offline   patryks


  • Postów: 9
  • Na forum od: 27 gru 2010

Napisano 15 stycznia 2013 - 09:41

wysłałem Ci PW z danymi odnośnie osób, które się tym zajmują, pozdrawiam!
Patryk.

#4 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 15 stycznia 2013 - 10:00

co do wiązki to moge Ci ja zdemontować i zamontować, jeżeli chodzi o regenracje to swoją wysłąlem do gościa z Łodzi i polecam zrobić to samo:)

#5 Offline   tom500sl


  • Postów: 30
  • Na forum od: 22 paź 2012
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 stycznia 2013 - 11:53

Ahoj wszystkim!!!!
Klub tetni zyciem- odpowiedzi expresowe :metal:
a slyszeliscie cos o tym, ze problem biowiazek dotyczy tych z lat 1992-1995???
i wlasnie ciekaw jestem jak ta moja wyglada...tylko cholercia nie wiedzialem z ktorej strony sie do niej zabrac
i gdzie ona wlasciwie sie zaczyna i koncy :E
do autka mialem dostep w ten weekend tylko i to wlasciwie pół dnia, wiec jedyne co zrobilem to przyjrzalem sie dokladniej "sercu" :/
chcialem go przepalic na chwile chociaz- a tu zonk, bo po przekreceniu kluczyka ciemno i glucho na desce, ale krecil...
dopiero po drugiej czy czwartej probie wszystko ozylo(rozswietlila sie deska, pompa paliwa slyszalnie zaskoczyla) i wystartowal, ale swieci ASR i jakis taki twardy pedal gazu sie zrobil i w ogole to on prawie nawet ruszyc nie chcial...
po rozgrzaniu obroty zaczynaja falowac tak ponizej i powyzej 1000obr. az w koncu motor gasnie...
tez tak mieliscie???
latem tez po rozgrzaniu na P delikatnie mi obroty falowaly, zwlaszcza jak wylaczalem klime.
no i tenproblematyczny po rozgrzaniu start a tak poza tym auto hulalo az milo.

kolego pueblo ja naprawde doceniam twoje checi i w koncu sie wybiore do Ciebie, ale zeby chociaz tego sniegu nie bylo :/

#6 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 15 stycznia 2013 - 12:52

kontrolka asr, twardy pedal gazu i podwyzszone obroty, typowe objawy dla wiazki przepustnicy.

#7 Offline   MARIOMOSCOVE420


  • Postów: 334
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: LLU
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega, Saab 9-3

Napisano 15 stycznia 2013 - 13:53

Takie objawy są w trybie awaryjnym silnia. Ja mam wiąskę zmienioną i też czasem w tryb awaryjny wchodzi.

#8 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 15 stycznia 2013 - 21:34

jaki masz silnik? na KE czy LH?
Ke ma rozdzielacz widoczny, LH ma już elektonikę.

#9 Offline   tom500sl


  • Postów: 30
  • Na forum od: 22 paź 2012
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 stycznia 2013 - 21:54

5.0 1991 a wiec KE...

#10 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 15 stycznia 2013 - 23:38

No to tam prawie wiązki nie ma. sprawdź lepiej całą mechanikę przepustnicy.
Nic mi nie wiadomo o trybie awarynym w KE. Do sprawdzenia podcisnienia również.

Co więcej M111 - 2,0 na wtrysku - odpalił mi bez sterownika i pracował równiutko.

Użytkownik majsterus edytował ten post 15 stycznia 2013 - 23:40









Podobne tematy Zwiń