Witam kupiłem w124c 3.2E z 1995 roku ,silnik pracuje nie równo i falują obroty. Proszę o namiary do dobrego fachowca z woj. łódzkiego. Dziękuję
0
[m104] 2.8/3.2 LPG falowanie obrotów, dławienie, przygasanie
Rozpoczęty przez bandit1300, lis 21 2009 20:57
43 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 15 maja 2016 - 21:41
#42
Napisano 25 listopada 2016 - 10:51
Witam,
mam problem z moim M104.992 3.2.
Autko odpala za pierwszym razem bezproblemowo, ładnie trzyma obroty na zimnym silniku, zaczyna wchodzić na obroty i z nich spadać dopiero gdy silnik osiągnie około 90 stopni.
Po zakupie wymieniłem:
filtr oleju, powietrza
olej
swiece, kable WN (3szt, nie ruszałem cewek i ich fajek)
uszczelkę pod pokrywą zaworów oraz uszczelki pod świecami
po wymianie na nowy filtr paliwa auto nie chciało odpalić założyłem stary i chodziło elegancko
czemu auto faluje jak jest dobrze rozgrzane? myśałem że świece i kable zniwelują ten problem, ale niestety dalej jest to samo
czy przeczyszczenie przepustnicy coś da? może to wina przepływki?
czekam na jakieś pomysły bo autko jest już prawie skończone a te obroty nie dają mi spać
mam problem z moim M104.992 3.2.
Autko odpala za pierwszym razem bezproblemowo, ładnie trzyma obroty na zimnym silniku, zaczyna wchodzić na obroty i z nich spadać dopiero gdy silnik osiągnie około 90 stopni.
Po zakupie wymieniłem:
filtr oleju, powietrza
olej
swiece, kable WN (3szt, nie ruszałem cewek i ich fajek)
uszczelkę pod pokrywą zaworów oraz uszczelki pod świecami
po wymianie na nowy filtr paliwa auto nie chciało odpalić założyłem stary i chodziło elegancko
czemu auto faluje jak jest dobrze rozgrzane? myśałem że świece i kable zniwelują ten problem, ale niestety dalej jest to samo
czy przeczyszczenie przepustnicy coś da? może to wina przepływki?
czekam na jakieś pomysły bo autko jest już prawie skończone a te obroty nie dają mi spać
#44
Napisano 28 grudnia 2016 - 11:36
Proszę o pomoc ponownie, autko na ciepłym silniku faluje od 500 do 1000 obrotów, skutkuje to również cięższym rozruchem silnika (gdy jest ciepły), auto na ciepłym lepiej odpala gdy dodaje się gazu.
Na zimnym odpala na dotyk, nie faluje, pracuje idealnie.
Na zimnym odpala na dotyk, nie faluje, pracuje idealnie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|