[w201/w124] Brak zasilania 0 reakcji po przekręceniu kluczyka
#21
Napisano 28 stycznia 2013 - 22:06
Wielkie dzięki za twojego posta, pomógł 1 100%. Mercedes już od soboty w garażu do którego dotarł o własnych siłach, oczywiście na baypasie w skrzynce bezpiecznikowej. Wytargałem też stacyjkę, UFFFFF nie było prosto bo ciasno tam jak ..., ale siłą i godnością osobistą jakoś się udało. Własnie przeprowadziłem autopsje całej stacyjki i po gruntownym oczyszczeniu i delikatnym podgjęciu niektórych blaszek w kostce (beczce bardziej bo okrągłe to to), zakończyłem walkę na dzisiaj. kolejny krok to sprawdzenie i jak będzie ok poskładanie tego bajzlu w jedną funkcjonalną całaść.
PS.
Tego mechanizmu (stacyjki), nie skonstruował człowiek !!! Co za konstrukcja, połączenie precyzyjnej mechaniki z wytrzymałym mechanizmem blokady z zaworem pneumatycznym oraz blokadą na lince, i jeszcze te przełączniki elektryczne do skrzyni i buzzera. A mocowanie wkładki to majstersztyk. 3 godziny się uczyłem tego koromysła zanim pojołem jak po co i dla czego.
#22
Napisano 31 stycznia 2013 - 18:18
Poskładałem i jest wszystko super
Z mojego punktu widzenia temat mozna zamknąć. Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki za pomoc.
#23
Napisano 31 stycznia 2013 - 18:37
#24
Napisano 17 lutego 2017 - 23:24
#25
Napisano 19 lutego 2017 - 09:24
Nie wiem co masz na myśli "skwierczy" - raczej jest to stukanie.
Włączasz zapłon, włącza się jednocześnie przekaźnik świec, ale bateria jest słaba i napięcie na niej gwałtownie spada do np. 7 volt (bo świece biorą bardzo duży prąd). Jest to za niskie napięcie żeby przekaźnik działał - tak więc przekaźnik "puszcza", akumulator nie ma obciążenia świec i napięcie na nim rośnie i sytuacja się w kółko powtarza.To właśnie takie "stukanie"
Tak więc doładuj albo wymień akumulator.
Użytkownik Gerri edytował ten post 19 lutego 2017 - 09:25
#26
Napisano 22 lutego 2017 - 15:19
Czy problem leży w wiązce czy w jakichś przekaźnikach?
Edit: Nie wiem czy ma to jakąś zależność, ale jeszcze tydzień temu z rana po nocnym postoju, odpalałem go na krótko i po przejechaniu paru km, gasiłem i mogłem odpalić z kluczyka. Obecnie już tak się nie dzieje.
Edit2: Auto posiada niefabryczny alarm, jednakże raczej wykluczałbym, że to on jest winien.
Użytkownik Sebastian210i124 edytował ten post 22 lutego 2017 - 15:30
#27
Napisano 22 lutego 2017 - 21:55
Użytkownik Sebastian210i124 dnia 22 lutego 2017 - 15:19 napisał
Edit2: Auto posiada niefabryczny alarm, jednakże raczej wykluczałbym, że to on jest winien.
Ja też kiedyś zabrałem się za wymianę stacyjki, a problem jak się później okazało, był spowodowany przez schowany moduł alarmu, który przerywał obwód rozrusznika.
#28
Napisano 23 lutego 2017 - 00:53
Użytkownik patrykwarszawa edytował ten post 23 lutego 2017 - 00:53
#29
Napisano 23 lutego 2017 - 06:22
Użytkownik Sebastian210i124 dnia 22 lutego 2017 - 15:19 napisał
Użytkownik Sebastian210i124 dnia 22 lutego 2017 - 15:19 napisał
Użytkownik Sebastian210i124 dnia 22 lutego 2017 - 15:19 napisał
Użytkownik Sebastian210i124 dnia 22 lutego 2017 - 15:19 napisał
- Rocznik:brak
- Nadwozie:brak
- Skrzynia biegów:brak
- Opcja:brak
- Alternatywne paliwo:brak
Użytkownik Gerri edytował ten post 23 lutego 2017 - 06:24
#30
Napisano 23 lutego 2017 - 14:44
Użytkownik biszkopt dnia 22 lutego 2017 - 21:55 napisał
Ja też kiedyś zabrałem się za wymianę stacyjki, a problem jak się później okazało, był spowodowany przez schowany moduł alarmu, który przerywał obwód rozrusznika.
Z tego co mi mówił mechanik to alarm w moim samochodzie odcina zapłon, tzn. rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala.
Użytkownik patrykwarszawa dnia 23 lutego 2017 - 00:53 napisał
Tego niestety nie wiem. Do stacyjki(oprócz wtyczki do kostki) idzie jeszcze przewód na dwa piny.
Użytkownik Gerri dnia 23 lutego 2017 - 06:22 napisał
Płetwa jest cała. Próbowałem śrubokrętem przekręcić kostkę i też nic.
Użytkownik Gerri dnia 23 lutego 2017 - 06:22 napisał
Próbowałem łączyć ze sobą te otwory i nic się nie dzieje. Nawet nie kręci rozrusznik. W obu otworach "30" jest prąd.
Użytkownik Gerri dnia 23 lutego 2017 - 06:22 napisał
Mea culpa, wczoraj chciałem to uzupełnić w profilu, lecz nie wiedziałem jak. Ale, że też nie wpadłem żeby podać te informacje w poście
Rocznik: 1995
Nadwozie: sedan
Skrzynia biegów: manualna
Użytkownik Sebastian210i124 edytował ten post 23 lutego 2017 - 14:45
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|