Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

Dodatki do oleju, ceramizery itp.


24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   tdejv


  • Postów: 308
  • Na forum od: 28 paź 2015
  • Miejscowość: gdansk
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 listopad 2017 - 15:03

w0jta5, Napisz jak sie auta sprawuje i jaki wcześniej olej wlewałeś

#22 Offline   w0jta5


  • Postów: 4839
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 listopad 2017 - 15:24

Wcześniej były różne oleje.
Fuchs Titan SuperSyn 5W40 - ten gościł kilkukrotnie.
Lotos Syntetic Plus 5W40
Millers Trident 5W40
Valvoline Durablend 10W40

Przed zalaniem zrobiłem na Specolu już jakieś 1500 km. Od jakiegoś czasu nie mam założonych dodatkowych zegarów, więc nie będę mógł dokładnie kontrolować i porównać ani temperatury oleju ani ciśnienia oleju (w dokładniejszy sposób, niż wskaźnik na liczniku) wobec oleju bez dodatku AR9100.
Także test to chyba słowo użyte przeze mnie na wyrost. Raczej będzie to obserwacja ewentualnych negatywnych skutków. ;)

Z rzeczy które zauważyłem, to AR9100 jest całkiem płynny w temp 5'C. Także nie jest to zalepiacz jak motodoktor.

#23 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 11 listopad 2017 - 15:44

Dopiero co zastosowałem u siebie tzw Oil Booster firmy TEC 2000 i jestem w szoku jaki dało efekt. Wrażenie jak by przybyło z 15km. Wcześniej dymił trochę na siwo a po zastosowaniu tego specyfiku przestał. Jakiś czas temu zastosowałem środek do płukania sinika Valvoline i nie dał efektu a potem spróbowałem Engine Flush TEC 2000 i dało zdecydowanie pozytywny efekt. Problemem było zarzucanie świecy nagarem przez co po 5km przestawał chodzić na jednym cylindrze, czyszczenie świecy i kolejne 5km :P, Valvoline nic nie pomógł a TEC zdecydowanie.
Firma ma w ofercie całą gamę środków do czyszczenia silników układów paliwowych, wtryskiwaczy i innych.
Kolejny też testowany i to wielokrotnie, za każdym razem z zauważalnym pozytywnym efektem był MILITEC Firmy K2: ciszej pracujący silnik, poprawione osiągi i spadek spalania nawet do 1.5l na 100km.

#24 Offline   schwarz


  • Postów: 94
  • Na forum od: 10 cze 2007
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 listopad 2017 - 14:15

Ja niedawno zalałem Modyfikatorem. Przy porannym rozruchu silnik pracuje ciszej. Po obejrzeniu testów silników pracujących bez oleju stwierdzam, że nie zaszkodzi szczególnie, że ma już przebieg przekraczający 410000. Do kompletu stosuję Valvoline MaxLife 5W40.

#25 Offline   krzsuc1604


  • Postów: 20
  • Na forum od: 24 lut 2018
  • Miejscowość: Skoczów
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 luty 2018 - 18:40

U mnie ceramizer został zamówiony, jak dojdzie w najbliższych dniach to wstrzyknę go do "trzysety" i poczekam na efekty działania. Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc.