Witam kolegów,może to głupie pytanie ale czy półosie z w124 2.5 td z dużą główką będą pasowały do w201 z takim samym motorem? chodzi o to,że chciałbym adoptować cały most (3.46 taki jaki był z dużą główką i abs) z półosiami. jak Wy to widzicie?
1
Wymiana półosi z w124 do w201
Rozpoczęty przez siałababamak, mar 01 2013 19:49
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 marca 2013 - 19:49
#3
Napisano 07 listopada 2013 - 23:11
Moim zdaniem lepiej tego nie ruszać poza wymianą gumy, przesmarowaniem i oczyszczeniem z korozji. Spore szanse, że nie złoży się tego z powrotem, albo złoży niewłaściwie. A nawet jeśli jakoś sie uda, taka półoś i tak może się ukręcić ze względu na wiek i zużycie. W moim na przykład obie oryginalne półosie poszły zupełnie od byle czego, bo natłukły już sporo kilometrów i żadne odnawianie by im nie pomogło tak czy inaczej.
#4
Napisano 07 listopada 2013 - 23:21
W tych główkach są przeguby, jak wiesz jak działa i jak jest zrobiony przegub to to rozbierzesz, ale myślę że wystarczy wymienić gumy i ewentualnie odmalować półosie jakimś szprajem
#5 Gość_arek92_
Napisano 07 listopada 2013 - 23:32
wymiana gum i nałożenie świeżego smaru, więcej im do szczęścia nie potrzeba
#6
Napisano 08 listopada 2013 - 08:55
koledzy a taki mały myk. Jak wymienic gumy bez sciagania tego? Hahaha nie da sie sciagne bo chce to zrobic jak nalezy widziałem ze ktos młotkiem to opukuje i wychodzi
pozdrawiam
pozdrawiam
#7
Napisano 08 listopada 2013 - 09:16
Od strony przegubu dyfra zbijasz delikatnie tylny dekielek i pod nim masz pierścień segera.
#8
Napisano 08 listopada 2013 - 11:16
m104 użycz mi chodź trochę twojej wiedzy !!! Człowieku Ty wiesz wszystko? Masz jakiś warsztat czy coś?
#9
Napisano 11 listopada 2013 - 13:37
m104, a wiesz może jak zdjąć tą główkę od strony piasty? Czy lepiej tego nie ruszac?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
#10 Gość_arek92_
Napisano 11 listopada 2013 - 14:44
Jak zdejmiesz gumę i oczyścisz z grubsza wnętrzności przegubu to może być w jednym miejscu podebranie przy wielowypuście umożliwiające zwolnienie segera, jeśli takowego nie ma to przegub trzeba normalnie zbić młotkiem z półosi uderzając w wewnętrzną cześć. Nie można uderzać w kielich ani w koszyk który utrzymuje kulki w jednej płaszczyźnie jeżeli przegub ma zostać ponownie zamontowany
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|