Witam,serdecznie.Jestem wlascicielem mercedesa w123 1979r.Auto kupilem od jakiegos nieogarnietego goscia,ktory raczej chcial sie auta pozbyc.Blacha,podloga,nadkola,podluznice wszystko w ladnym stanie,problem tkwi w tym,ze poprzedni wlasciciel wlozyl do beczki silnik z mercedesa w124 300d--oryginalnie siedzial w beczce tez 300d.Auto dziwnie jezdzi,ma wysokie obroty na luzie okolo 900 obr/min,most buczy po wrzuceniu 5 biegu,straszny apetyt na paliwo,obroty silnika na 5 biegu przy predkosci 70km/h to okolo 3000.
Moje pytanie brzmi..o co tu chodzi??
Czy przy zmianie silnika na mocniejszy nalezalo tez zmienic most na taki z w124?
Czy przyczyna tak wysokich obrotow w czasie jazdy moze byc zly most?
Pozatym auto nie ma ochoty rozpedzic sie do 100km/h raz sie udalo ale spalanie wyszlo okolo 15litrow.
Wczesniej mialem w124 300d i auto pieknie chodzilo a ta beczka zaczyna mnie ranic.
Jesli ktos jest w stanie rzucic jakims pomyslem to prosze o rady
1
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 marca 2013 - 21:08
#2
Napisano 13 marca 2013 - 22:02
Użytkownik Hosse dnia 13 marca 2013 - 21:08 napisał
poprzedni wlasciciel wlozyl do beczki silnik z mercedesa w124 300d
Użytkownik Johny edytował ten post 13 marca 2013 - 22:03
#3
Napisano 15 marca 2013 - 09:29
Johny a czy orientujesz sie moze czy dyfer od 124 300d bedzie pasowal do beczki? nie mam za bardzo mozliwosci sprawdzenia jaki ja mam dyfer,ale wiem ze moj strasznie buczy po wrzuceniu 5 biegu wiec najprostsze rozwiazanie to zmienic dyfer na taki ktory by pasowal do silnika jaki mam teraz wlozony...plotka glosi ze jest potrzebna jakas rzezba z walem ale nie wiem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[W124] Brak mocy, nie wkręca się na obroty po SWAPie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Linda12 |
|
||
[m104] problem z pracą po swapie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marjas |
|
||
Mercedes W124 2.5d - Nie działa obrotomierz po SWAPie silnika 2.5d na 2.5d |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 124TyMoN |
|
|
|
Problemy po SWAPie na m104 3.2E |
Modyfikacje,Tuning | Booster |
|