Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Stacyjka



25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Diesel


  • Postów: 306
  • Na forum od: 21 kwi 2013
  • Miejscowość: Jarocin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 4.2 SE
  • Inne auto:Peugeot Partner 1.6Hdi

Napisano 08 lipca 2015 - 18:51

Musisz przekrecic na pozycje 1 i wymienic wkladke. Przydadza sie kombinerki i cienki drut stalowy





#22 Offline   lowig


  • Postów: 14
  • Na forum od: 27 cze 2015
  • Miejscowość: poz
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 lipca 2015 - 18:57

no wiem, tylko że nie da sie przekręcic. Druty juz mam uszykowane, nowy wkład tez. Musze tylko przekręcić w 1 pozycje, czego zrobic nie idzie ;P

#23 Offline   Diesel


  • Postów: 306
  • Na forum od: 21 kwi 2013
  • Miejscowość: Jarocin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 4.2 SE
  • Inne auto:Peugeot Partner 1.6Hdi

Napisano 08 lipca 2015 - 19:20

Mi sie w dwuch przypadkach udalo kombinerkami. Troche sily trzeba uzyc.

#24 Offline   lowig


  • Postów: 14
  • Na forum od: 27 cze 2015
  • Miejscowość: poz
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 lipca 2015 - 21:12

Udało sie, kluczyk umieściłem w stacyjce, całość przekręciłem śrubokrętem wbijając go młotkiem w otwór przygotowany na bolec do demontażu wkładu.

#25 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 października 2016 - 08:37

Mam pytanie o ten pierscień wokół wkładu stacyjki, wszędzie - czy to w innych samochodach czy to na zdjęciach widziałem że wygląda to inaczej. Gdzie indziej jest to w postaci czarnego pierscienia ze znaczkami pozycji kluczyka (I, II, III), u mnie wygląda to tak jak na fotach - przyrdzewiała, jakby topornie wytoczona tuleja.. i zastanawiam się czy tak było oryginalnie we wczesnych modelach (mam wąską listwę), czy jest to dorobione. Pytam po mam problem z wyciągnięciem wkładu stacyjki (mimo że mam odpowiednie druty).

Dołączona grafika Dołączona grafika

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 28 października 2016 - 09:55


#26 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 28 października 2016 - 10:30

To jakaś rzeźba. Oryginał jest ładnie zaokrąglony a to jakby z jakiego pręta ucięte.








Podobne tematy Zwiń