Skocz do zawartości




- - - - -

[w140]Błedy ASR po regeneracji skrzyni


25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 10 maja 2013 - 12:14

Witam
Wczoraj odebrałem auto po regeneracji automatu. NIestety wystapily kolejne problemy. Na trasie 150km zapalala mi sie 4 razy kontrolka ASR i auto przechodzilo w Limp Home Mode, po restarcie silnika mozna bylo dalej jechac dopoki znowu sie nie zapalila. Błedy na SD to:

Z modułu ASR
030
Z modułu EFP
055
224

Jestem na 90% pewny ze pojawily sie one dopiero po montazu/demontazu skrzyni. Z tego co wyczytalem to 030 to brak komunikacji z CAN a 224 to czujnik pod pedałem gazu. Nie wiem co to jest 055. Czy sa jakies newraligiczne elementy, które mogły zostać uszkodzone/zle podlaczone podczas montazu skrzyni ? Wiazki mam dobre, wiazka wewnatrz przepsutnicy przy plytce drukowanej tez jest cala, kable we wiazce przpustnicy miekkie bez zadnej utrary izolacji. Nie chce mi sie wierzyc ze przepustnica nagle padła. Gdy zapala sie ASR i przezuce na P albo N to obroty skaczą z 600 do 1200. Dodam ze mam polamany ten plastik od regulacji napiecia linki przy przepustnicy (ale on byl taki od zawsze) Zamowilem juz nowa linke i ten czujnik pod pedal gazu. Ma ktos jakies pomysly ?



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 maja 2013 - 12:38

Np za mocno naciągnięta linka gazu lub skrzyni - nie odbija do końca i nie naciska na stycznik w pedale gazu.

#3 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 10 maja 2013 - 12:50

, Jak sprawdzic poprawnosc tego naciagu ? Na czuja czy sa jakies wytyczne ? Czy linka skrzyni regulowana ciegnem bowdena moze miec na to wplyw ? Bo ta idaca od pedalu gazu do przepustnicy napewno.

#4 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 10 maja 2013 - 23:42

Problem tkwi w regulacji linki gazu (tak mi sie wydaje) Niestety moja linka ma ulamany gwint, udalo mi sie ja dokrecic kombinerkami ale niestety chyba za mocno, bo teraz silnik ma obroty ok 1500 i odrazu wpada kontrolka ASR-u. Tak czy siak musze kupic nowa linke. Teraz pytanie jak ja poprawnie ustawic. Tam przy ceignie sa takie jakby znaki (2 czarne "jezyki") czy one musze na siebie nachodzic ? Jutro zrobie fotke jak to wyglada.

#5 Offline   Biały-W140


  • Postów: 154
  • Na forum od: 28 maj 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W 140 S500

Napisano 14 maja 2013 - 15:46

Do m00n : co regenerowałeś w swojej skrzyni i jakiekoszty bo też się przymierzam!!??

#6 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 14 maja 2013 - 16:47

Zestaw tarcz ciernych
Zestaw uszczelek
Przekladnia planetarna razem z koszykiem - uzywka
Filtr oleju
Olej
Razem z robota i montazem/demontazem zaplacilem 2300 w automatik-serwis w Gdyni. Z roboty skrzyni jestem zadowolony ale regulacje niestety Panowie skopali i teraz musze sie meczyc z nieszczesnym ASR-em ale ogarne i to ;)

#7 Offline   Biały-W140


  • Postów: 154
  • Na forum od: 28 maj 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W 140 S500

Napisano 14 maja 2013 - 20:39

A czy twoja skrzynia szarpała podczas zmiany z P na D i D na R lub w odwrotnej kolejności?? Czy słychać było stuknięcie podczas zmiany biegów, i wycie w skrzyni podczas puszczenia nogi z gazu??? Bo u mnie tak własnie jest i próbuję ustalić czy będzie to podobny koszt jak u ciebie!!!

#8 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 maja 2013 - 21:04

Wróżenie z fusów...

#9 Offline   Biały-W140


  • Postów: 154
  • Na forum od: 28 maj 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W 140 S500

Napisano 14 maja 2013 - 21:09

A możesz dokładniej...???

#10 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 15 maja 2013 - 06:59

Biały-W140, Z tego co gadalem troche z nimi to jak zdejmuja skrzynie, to leci zawsze komplet uszczelek i komplet tarczek a reszta wedlug zuzycia, wiec bedziewsz mial podobne koszty napewno. Ooglnie nasze skrzynie drogie w naprawie nie sa. Nie mialem takich objawow co piszesz, u mnie skrzynia zaczela sie slizgac na 3 biegu i nie jechala sama na D i R. Mam wszystkie czesci wyjete ze skrzyni (ciekawe czy z mojej :D) w tym koszyk z zapiecoznymi tarczkami i planetarką.

Użytkownik m00n edytował ten post 15 maja 2013 - 07:01









Podobne tematy Zwiń