Przymierzam się do kupna i rejestracji zabytkowej gwiazdy lecz mam problem ze znalezieniem pewnej definicji prawnej a dokładnie chodzi o części oryginalne.
Czy częścią oryginalną to ta która była w tym aucie od początku? Co w takim razie z częściami takimi jak klocki hamulcowe, amortyzatory, olej, akumulator, żarówki itp?
Czy jeśli kupię auto bez klimatyzacji (według vinu) a wychodziły wersje z klimatyzacją to jak przełożę oryginalną (tę co była montowana przez fabrykę) to będzie się klasyfikowało jako część oryginalna czy jako nieoryginalna.
Jak sprawa wygląda z silnikiem wyczytałem gdzieś że zmiana silnika nie może nastąpić. Czyli jak uszkodzi się motor np M102.920 to nie mogę wymienić na M102.920?
Czy po wypadku (nie z mojej winy jest możliwość(jak by pieniądze z ubezpieczalni nie starczyły) otrzymania od konserwatora zabytków jakiegoś dofinansowania?
Użytkownik piotrasta edytował ten post 20 czerwca 2013 - 11:07