Mam mały problem z alarmem oryginalnym na podczerwień Mercedesa. Otóż raz działa raz nie. W pilocie wymienione baterie i raczej to jest kwestia nie odbierania sygnału przez samochód. Czujniki są w klamkach. Podejrzewam, że w W124 jest dokładnie taki sam system alarmu, tak więc jeżeli ktoś już taki temat przerabiał to byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki.
Jak do tej pory byłem w firmie zajmującej się alarmami i powiedzieli, że jedyne wyjście do ASO Mercedesa. Coś nie chce mi się wierzyć, że nie ma innej metody na zażegnanie problemu :roll:
0
[R129]Alarm na podczerwień
Rozpoczęty przez EssiRS, mar 04 2008 12:12
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 marca 2008 - 12:12
#2
Napisano 04 marca 2008 - 13:55
Z tego co wiem no to te kluczyki na podczerwień sa "zapisywane" w aucie ale sie dziwie czemu firma zajmujaca sie tym problemem nie zrobiła tego ? Wujek chce dorobic kluczyki do TE 95' i sie dowiadywałem co i jak bo ASO to 700zł zaspiewali.I koles powiedział że może załatwic uzywany kluczyk dorobic grot i zainstalować na nowo w aucie...Może to powtorne zainstalowanie cos pomoze
#3
Napisano 04 marca 2008 - 14:21
Koles mial taki sam albo podobny problem w okularze 96r. Pomoglo tylko ASO.... ale nie polskie tylko niemieckie. 80 km dalej ale 200-300 zl mniej
#4
Napisano 04 marca 2008 - 16:20
SzmicioW124 napisał:
że może załatwic uzywany kluczyk
A jak się taki kluczyk używany załatwia ?
Cytat
Otóż raz działa raz nie
Może oberwał się mikrowyłącznik pod przyciskiem ?
Baterie zasilają część kluczyka odpowiedzialną za działanie centralnego zamka. Obwód immobilizera działa nawet z niesprawną baterią pilota.
#5
Napisano 04 marca 2008 - 17:28
Rob, Nie wiem jak...mnie to juz nie interesuje mi tak koleś powiedział co sie zajmuje naprawą ,dorabianiem kluczyków...Pewnie legalnie kupuje heheh...
#6
Napisano 04 marca 2008 - 17:38
Też jestem na etapie przerabiania tego "tematu" w jednym z SLi. Ciężka sprawa z tymi alarmami. Raz miałem taki przypadek, że nie zaskakiwał czujnik umieszczony w zamku maski i alarm nie uzbrajał się.
EssiRS, twoja wersja ma kontrolki alarmu w obu klamkach czy w drzwiach kierowcy i w lusterku wewnętrznym?
U mnie w jednym SL, ten pilot nie działa na odległość - musze stać przy samym aucie.
EssiRS, twoja wersja ma kontrolki alarmu w obu klamkach czy w drzwiach kierowcy i w lusterku wewnętrznym?
U mnie w jednym SL, ten pilot nie działa na odległość - musze stać przy samym aucie.
#7
Napisano 04 marca 2008 - 23:16
Byłem dziś w ASO. Dorobienie kluczyka 800zł, a sprawdzenie co się dzieje z alarmem w ASO 250zł.
Dokładnie tak wygląda.
Moim zdaniem pilot jest sprawny, bo baterie nowe i przejrzałem całą płytkę, w poszukiwaniu jakiś problemów, ale nie zauważyłem nic. Mierników odpowiednich nie miałem by sprawdzić inaczej, ale moim zdaniem znacznie większe prawdopodobieństwo, że wina leży po stronie odbiorników w samochodzie.
Mam wersję z kontrolkami w klamkach i w zamku klapy bagażnika. Taki system z lampkami w lusterku wstecznym jest u nas w CL'u, więc chyba jest to już nowszy system.
Z tego co wiem, to właśnie tak powinno być, bo zarówno w SL'u jak i CL'u trzeba stać max 1,5 metra od samochodu by odblokować alarm. Moim zdaniem to akurat dobrze, bo ciężej jest wystrzelić sygnał w "powietrze", a więc i dać szansę przechwycenia sygnału.
Rob napisał:
Domyślam się że masz tzw "scyzoryk"?
Rob napisał:
Może oberwał się mikrowyłącznik pod przyciskiem ?
Cytat
EssiRS, twoja wersja ma kontrolki alarmu w obu klamkach czy w drzwiach kierowcy i w lusterku wewnętrznym?
Cytat
U mnie w jednym SL, ten pilot nie działa na odległość - musze stać przy samym aucie.
#8
Napisano 05 marca 2008 - 12:42
EssiRS napisał:
Mam wersję z kontrolkami w klamkach i w zamku klapy bagażnika. Taki system z lampkami w lusterku wstecznym jest u nas w CL'u, więc chyba jest to już nowszy system.
Czyli musisz mieć wersję z końca 94 lub sam początek 95, bo wiem że już w marcu 1995 wprowadzili w R129 kontrolki w drzwiach kierowcy i lusterku wew.
To pewnie masz kluczyk - scyzoryk szerszy?
W jednym SL w ogóle nie mam oryginalnych pilotów i alarm włączam poprostu przekręcając kluczyk w drzwiach.
#9
Napisano 05 marca 2008 - 15:18
Scyzoryk mam z szerszym kluczykiem, ale u mnie po przekręceniu kluczyka w drzwiach alarm się nie uzbraja.
Rozumiem, że nikt nie zna firmy zajmującej się takimi alarmami... :roll:
Rozumiem, że nikt nie zna firmy zajmującej się takimi alarmami... :roll:
#10
Napisano 24 marca 2008 - 18:23
Sprobuj pod tym tel 502 240 400. e-mail:elsmed@poczta.onet.pl
Co prawda w Lodzi, ale moze warto sprobowac facet konkretny naprawial mi pilota kompletni zdruzgotanego(inny woz).Powodzenia.
Co prawda w Lodzi, ale moze warto sprobowac facet konkretny naprawial mi pilota kompletni zdruzgotanego(inny woz).Powodzenia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Pilot na podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość_Arabesca_ |
|
|
|
w124 e-klasa - podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sunset |
|
||
[w124] Kluczyk na podczerwień - wymiana |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kovi |
|
||
Kluczyk podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | emesok |
|
||
[W124] Kluczyk scyzoryk na podczerwień - czy któryś ASO dorabia na miejscu? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Vinnie |
|