Witam :-)
Panowie od pewnego czasu gdy odpalam auto niezałącza mi się ssanie obroty są strasznie niskie gdzieś około 500... Wcześniej juz wyczytałem że za oborty odpowiedzialny jest regulator obrotów tzw diabełek...kupiłem wymieniłem i nic to zabardzo niedało. Jaka może być inna przyczyna??
2
[w124] Brak ssania w silniku 200D
Rozpoczęty przez karoor, mar 07 2008 08:12
45 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 marca 2008 - 08:12
#2
Napisano 09 marca 2008 - 00:45
pewnie kolego ze jest Przyczyna pewnie jest prosta taka jak u mnie Pół roku sie z tym bujałem ale doszedlem w koncu, a mianowicie czujnik ssania pewnie masz juz zatkany i przydaloby sie wymienic go koszt to 58zł i ssanko dziala. Gorsza wersja moze byc pompa vacum, ale ja stawiam na czujnik ssania
#3
Napisano 10 marca 2008 - 13:37
Nio ale ja właśnie ten czujnik ssania wymieniłem chyba tak mi Pan w sklepie powiedział ale nic to nie dało
#4
Napisano 10 marca 2008 - 23:43
to słuchaj jeszcze sprobuj tak . . . u mnie tez nie ruszylo po zmianie ale od pompy vacum odepnij główny przewód podciśnieniowy i wpuść troche odrdzewiacza i rób tak . . . wpuszczasz odrdzewiacz i zaraz idziesz poruszac lampami (tym przełącznikiem przy włączniku świateł) czynność powtórzyc kilka razy i czekac do rana zobacztc czy wsio ok, a jak nie to spróbuj odwrócić przewody podciśnienia na czujniku bo moze sa źle podpięte.
#5
Napisano 26 listopada 2008 - 10:27
Panowie zaczęła się zima i problem znów powrócił...Rano gdy odpalam samochód ma on strasznie niskie obroty tzn nie załącza sie w nim ssanie. Co może byc tego przyczyną?? Jak juz pisałem wcześniej wymieniałem regulator obrotów i nic to niezmieniło. Prosiłbym o jakieś porady jak to zrobic zeby było dobrze :-) z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam
#6
Napisano 26 listopada 2008 - 17:15
regulator nic Ci nie da. na głowicy od strony filtra powietrza jest wkręcony taki mały czujnik do którego doprowadzone sa dwa przewody podcisnienia (wej/wyj) i to na 100% jego wina. Taki czujnik kosztuje około 55zł jak bede miał chwilke to zrobie zdjęcie gdzie on dokładnie jest.
#7
Napisano 26 listopada 2008 - 22:01
kolega roxa dobrze mowi dokładnie tak samo sprawdzam u siebie, a w 200D ten termoczujnik ma zielone te nóżki.
#8
Napisano 27 listopada 2008 - 00:29
No dobra a co mam zrobic jak mam identyczne objawy w silniku benzynowym ??
#9
Napisano 27 listopada 2008 - 07:39
Dziekuje Panowie za odpowiedzi w weekend bede działał. Jeżeli chodzi o ten czujnik w głowicy to kupiłem nowy w zeszłym roku ale nic to nie poprawiło sytuacji. Wypróbuje te metody które podaliście i zobacze jaki bedzie tego efekt.... :-)
#10
Napisano 27 listopada 2008 - 08:09
Koledzy,ja układ podciśnienia sprawdzam wdmuchując dym z papierosa.Łatwo sprawdzić drożność układu i zdiagnozować ewentualne nieszczelności.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dawka ssania w201 pierburg Stromberg 175cd |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Qwerto123 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|