Tak mają jeszcze dwie 190, to chyba dobra cena?
15
692 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 19 marca 2009 - 08:53
#82
Napisano 19 marca 2009 - 13:16
jesli faktycznie w dobrym stanie to dobra
#83
Napisano 30 marca 2009 - 11:14
Dzięki za te zdjęcia
[ Dodano: Sro Mar 25, 2009 12:29 ]
No i się udało działa jak ta lala ! Jest tylko problem-jak założyć tą pop........ podsufitkę żeby podnosiła sie razem z dachem
[ Dodano: Pon Mar 30, 2009 12:14 ]
Hej wszystko działa
[ Dodano: Sro Mar 25, 2009 12:29 ]
No i się udało działa jak ta lala ! Jest tylko problem-jak założyć tą pop........ podsufitkę żeby podnosiła sie razem z dachem
[ Dodano: Pon Mar 30, 2009 12:14 ]
Hej wszystko działa
#84
Napisano 31 marca 2009 - 20:44
Pawel1967, a nie wiesz czy maja jeszcze do 124? Kurde i w jakiej miescinie to? To bym wzial wysylka, i za 200 to jeszcze przezyje, bo na alledrogo chca za 300 zl najtaniej
#85
Napisano 01 kwietnia 2009 - 09:15
To jest 17 km od Rzeszowa ,mam do gościa namiar.Ponoć 124 i 190 mają ten sam daszek ,ale tego to nie jestem pewien. Ma chyba jeszcze dwie 190
#86
Napisano 12 kwietnia 2009 - 07:07
Podczepię się pod temat. Na wstępie zaznaczę ze spędziłem dużo czasu na czy ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Wczoraj spędziłem cały dzień zajmując się szyberdachem. Prowadnice mocno wyżyłowane i chyba niezbędna będzie wymiana :evil: no ale tu moje pytanie - po wyjęciu szyberdachu same prowadnice zazwyczaj ładnie do tyłu jechały ale w przeciwnym kierunku opornie, widziałem ze linka która (wg. mnie) zamiast pchać je do pozycji początkowej zawijała się, stukała o dach i w końcowej fazie trochę ruszała prowadnice. Następnie ustawiając otwieranie po prostu silnik ją zwijał i zwijał aż w końcowej fazie dosuwał prowadnice do końca. Znalazłem też trochę plastikowych pozostałości - coś jakby pancerz z linki, niestety z racji tego, że raczej za dużo miejsca w naszych w podsufitce nie ma, nie zdołałem wyciągnąć ich.
Zatem czy linka ma dodatkowy pancerz czy jest to po prosu linka w postaci jaką widzimy wychodzącą z silniczka czy ma jakieś ustrojstwo które "pilnuje" ją przed wyskoczeniem z tej metalowej prowadnicy w której się ślizga.
Zaznaczę ze po wkręceniu szyber na miejsce całość działa (a raczej nie działa) tak jak na początku - po prostu lekkie szarpnięcie i nie rusza.
Wczoraj spędziłem cały dzień zajmując się szyberdachem. Prowadnice mocno wyżyłowane i chyba niezbędna będzie wymiana :evil: no ale tu moje pytanie - po wyjęciu szyberdachu same prowadnice zazwyczaj ładnie do tyłu jechały ale w przeciwnym kierunku opornie, widziałem ze linka która (wg. mnie) zamiast pchać je do pozycji początkowej zawijała się, stukała o dach i w końcowej fazie trochę ruszała prowadnice. Następnie ustawiając otwieranie po prostu silnik ją zwijał i zwijał aż w końcowej fazie dosuwał prowadnice do końca. Znalazłem też trochę plastikowych pozostałości - coś jakby pancerz z linki, niestety z racji tego, że raczej za dużo miejsca w naszych w podsufitce nie ma, nie zdołałem wyciągnąć ich.
Zatem czy linka ma dodatkowy pancerz czy jest to po prosu linka w postaci jaką widzimy wychodzącą z silniczka czy ma jakieś ustrojstwo które "pilnuje" ją przed wyskoczeniem z tej metalowej prowadnicy w której się ślizga.
Zaznaczę ze po wkręceniu szyber na miejsce całość działa (a raczej nie działa) tak jak na początku - po prostu lekkie szarpnięcie i nie rusza.
#87
Napisano 12 kwietnia 2009 - 09:38
Childek napisał:
Zatem czy linka ma dodatkowy pancerz czy jest to po prosu linka w postaci jaką widzimy wychodzącą z silniczka czy ma jakieś ustrojstwo które "pilnuje" ją przed wyskoczeniem z tej metalowej prowadnicy w której się ślizga.
mam pytanie ile kosztują prowadnice w normalnym sklepie motoryzacyjnym? ktoś się oriętuje?
#88
Napisano 12 kwietnia 2009 - 10:51
Sama linka na pewno jest przymocowana, sam fakt ze po wyjęciu szyber cofała prowadnice. Ale w przypadku gdy sterowałem żeby wróciły to ruszały o jakieś 5 cm następnie widać było, że linka robi pętelkę czyli wnioskowałem że albo tak się dzieje bo prowadnice gdzieś tam blokuje i nie ma siły ich ruszyć i się wygina, albo brakuje jakiegoś elementu który nie pozwoliłby na to. To 2 bardziej jak dla mnie możliwe - jeżeli zablokują się prowadnice to powinno też blokować linkę która nie powinna mieć "miejsca na ucieczkę"
Niestety (może przez brak umiejętności znalezienia tej informacji) nie mogę wykluczyć co jest nie tak.
No a w święta nie można siedzieć w garażu no ale można coś teoretycznie wywnioskować.
Niestety (może przez brak umiejętności znalezienia tej informacji) nie mogę wykluczyć co jest nie tak.
No a w święta nie można siedzieć w garażu no ale można coś teoretycznie wywnioskować.
#89
Napisano 12 kwietnia 2009 - 11:22
Linka przed wysunięciem się z prowadnicy ( rurka metalowa przecięta wzdłuż na odcinku pod dachem samochodu) pod dachem ma co 1 cm tulejki z tworzywa. Ich zadaniem jest blokowanie linki przed wypadnięciem z prowadzenia i druga funkcja to prowadzenie linki w pancerzu w czasie "pchania ". Z czasem tulejki z tworzywa pekają i linka wychodzi na zewnątrz prowadzenie. Nie do uratowania, linkę trzeba wymienić. Operacja jest prosta do wykonania.
#90
Napisano 12 kwietnia 2009 - 12:42
Prze_Cinek napisał:
ile kosztują prowadnice w normalnym sklepie motoryzacyjnym
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Prowadnice, stelaż, szkielet szyberdachu w124 2.5 TD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kasjopeja124 |
|
||
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
[w124] naprawa (uszczelnienie) skrzyni przy cięgłach? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thekilla |
|
|