masz racje. Trochę się zraziłem, bo jeszcze zaczęło padać. Spróbuję jeszcze podregulować.
pozdr
EDIT: Wysłany: Sro Mar 19, 2008 17:06
matstarling, miałeś rację. Zrobilem jak napisałeś i teraz znów jest ok . Nie wiedziałem tylko, że te kólko tak mocno trzeba pociągnąć. Znowu mam w pełni sprawny dach . Oczywiście punkcik
pozdr
MOD: Scalono posty.
15
692 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 17 marca 2008 - 19:33
#22
Napisano 19 marca 2008 - 21:34
Miło, że mogłem pomóć - zawsze należy wierzyć we własne siły
#23
Napisano 20 marca 2008 - 05:20
Przylacze do tej rozmowy moj problem szyberdach elektryczny w 190 dziala tylko z klucza w bagazniku (wiec chyba linka dobra) zas z kabiny po nacisnieciu slychac silniczek, i nic sie nie dzieje.
#24
Napisano 20 marca 2008 - 13:39
mimo wszystko sprawdź dobrze linkę - szczególnie jej wyjście od silnika
#25
Napisano 20 marca 2008 - 14:12
Ja też sie dołącze.
U mnie wszystko dziala jak najlepiej tylko nie otwiera mi sie szyberek do góry (nie uchyla sie) jakiś czas temu podczas jazdy zaczęlo mi coś strasznie wyć w tylnim blotniku. Odłączyłem kostke od tego silnika i przez jakiś czas jeździłem bez szyberdachu, a zresztą i tak była zima. wczoraj podpiąłem znów i wszystko jest dobrze tylko jak wspomnialem nie otwiera sie do góry wiecie moze co zrobić? Dodam jeszcze że przy naciskaniu guzika od szybra nie czuć żadnego "oporu" pod palcem...
U mnie wszystko dziala jak najlepiej tylko nie otwiera mi sie szyberek do góry (nie uchyla sie) jakiś czas temu podczas jazdy zaczęlo mi coś strasznie wyć w tylnim blotniku. Odłączyłem kostke od tego silnika i przez jakiś czas jeździłem bez szyberdachu, a zresztą i tak była zima. wczoraj podpiąłem znów i wszystko jest dobrze tylko jak wspomnialem nie otwiera sie do góry wiecie moze co zrobić? Dodam jeszcze że przy naciskaniu guzika od szybra nie czuć żadnego "oporu" pod palcem...
#26
Napisano 20 marca 2008 - 22:13
No cóż...pamiętaj, że po zimie pierwsze co to trzeba użyc tzw. Wielkiej Dupy - WD40. Nasmaruj wszystkie prowadnice dokladnie - pootwieraj i pozamykaj parę razy. Powinno pomóc - wiem z autopsji..jeżeli nie to będziemy coś kombinować...
#27
Napisano 20 marca 2008 - 22:26
WD jest do DUPY
tym sie nie smaruje niczego
tym sie nie smaruje niczego
#28
Napisano 21 marca 2008 - 09:53
do szyberdachu jak najbardziej się nadaje - w każdym razie mi śmiga bez przerwy, pięknie, leciutko...
#29
Napisano 21 marca 2008 - 13:52
ja osobiście polecam smar grafitowy (nie jest taki gęsty, nie twardnieje z czasem ,a i łatwo sie go aplikuje )
pozdr
pozdr
#30
Napisano 25 marca 2008 - 10:50
ja tez mam problem z szyberdachem a dokładnie z tymi plastykowymi prowadnicami.chciałbym samemu to zrobic ale podsufitka szyberdachu odsowa mi sie tylko 20cm i dalej nic.nie wiem co dalej zrobic czy uzyc siły i to przepchnac czy inaczej sie do tego zabrac??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Prowadnice, stelaż, szkielet szyberdachu w124 2.5 TD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kasjopeja124 |
|
||
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
[w124] naprawa (uszczelnienie) skrzyni przy cięgłach? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thekilla |
|
|