Skocz do zawartości




- - - - -

Hirschmann


22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   spokoemil


  • Postów: 356
  • Na forum od: 09 kwi 2009
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Passat B4, Skoda Octavia III

Napisano 06 marca 2017 - 16:00

Hirschamnn 6000 EL

Witajcie, dziś zebrałem się za wyjęcie mojej anteny, rozebrałem, wyczyściłem, posmarowałem i złożyłem w nadziei, że będzie działać. Niestety. Zacznijmy od początku.

Mój problem z anteną zaczął się w momencie kupienia nowego bata (mój był złamany, i nie było nic w środku, ani resztek anteny, ani plastikowego zwijaka/rozwijaka anteny). Kiedy chciałem go zamontować, zorientowałem się, że po wyłączeniu radia przyciskiem, jest brak reakcji ze strony anteny. Po podpięciu akumulatora, silnik wypluwa antenę. Po włącznie radia znów załącza się i wypluwa, ale po wyłączeniu brak jakiejkolwiek reakcji. Jestem pewien na 100% że problem nie tkwi w radiu, bo w innym aucie to samo radio, wysuwało i chowało antenę. To co może być nie tak? Macie jakieś pomysły, bądź doświadczenia? Dodam, że cała instalacja jest fabryczna, i nie zauważyłem, żeby ktokolwiek demontował antenę przede mną. Załączam kilka zdjęć z mojej operacji. Kable na płytce były podłączone w kolejności od lewej, BRĄZOWY, NIEBIESKI, CZERWONY (silnik), ZIELONY (silnik) NIEBIESKI, BIAŁY. Dołączona grafika

Dodam że moja antena ma moduł od telefonu, stąd może się nieco różnić od zwykłej 6000 EL bez modułu. Wszelkie rady mile widziane :) Jeszcze kilka zdjęć z rozbiórki: Dołączona grafikaDołączona grafika I na koniec złożona ze świeżym smarem. Dołączona grafika



#22 Offline   VALENTINE


  • Postów: 371
  • Na forum od: 30 wrz 2007
  • Miejscowość: z miasta
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2017 - 23:28

Sprawdź miernikiem co się dzieje z napięciem na niebieskim przewodzie do anteny.To jest sterowanie z radia , jak radio włączone to powinno być na tym niebieskim 12V a jak wyłączone to 0V.Zdarzało sie że radio było uszkodzone i dawało na sterowanie anteną cały czas 12V i tak może być w tym przypadku.

#23 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 31 marca 2017 - 18:02

Witam. Panowie używa ktoś tej podróbki? Połowa ceny ori albo lepiej...
http://allegro.pl/an...6676508768.html








Podobne tematy Zwiń