2
82 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 września 2013 - 14:49
Witam.
Posiadam w124 e320 coupe .
Silnik w stanie idealnym , chodzi bez zarzutow , ale jak kazdy wie
im dluzej sie jezdzi tym silnik wydaje sie slabszy
Czytalem juz sporo postow , ale w wiekszosci duzo pesymizmu(badz madrowania) niz porady.
Mam na oku dwa silniki jeden jest z w210 e55 amg , a drugi w220 5.0 v8.
Czy sa to silniki ktore mozna rozwazyc do zamiany ? Ew czy ktos juz ma za soba taka zamiane ?
Wiem ze wszystko da sie zrobic itd. ,ale nie chce isc na zywiol tylko wybrac optymalne rozwiazanie , a glownie podniesc moc .
Pozdrawiam.
Daniel
Posiadam w124 e320 coupe .
Silnik w stanie idealnym , chodzi bez zarzutow , ale jak kazdy wie
im dluzej sie jezdzi tym silnik wydaje sie slabszy
Czytalem juz sporo postow , ale w wiekszosci duzo pesymizmu(badz madrowania) niz porady.
Mam na oku dwa silniki jeden jest z w210 e55 amg , a drugi w220 5.0 v8.
Czy sa to silniki ktore mozna rozwazyc do zamiany ? Ew czy ktos juz ma za soba taka zamiane ?
Wiem ze wszystko da sie zrobic itd. ,ale nie chce isc na zywiol tylko wybrac optymalne rozwiazanie , a glownie podniesc moc .
Pozdrawiam.
Daniel
#2
Napisano 07 września 2013 - 18:34
uuu jak sobie poradzisz z elektroniką tych silników to będziesz chyba pierwszym posiadaczem takiego uswapionego W124
3.2 Ci mało ? To wstaw jakieś m119 np. z W140, pojemność 5.0 i moc 326? koni juz powinna zaspokoić Tym bardziej w tej budzie.
3.2 Ci mało ? To wstaw jakieś m119 np. z W140, pojemność 5.0 i moc 326? koni juz powinna zaspokoić Tym bardziej w tej budzie.
#4
Napisano 07 września 2013 - 18:56
...ale chyba ściana grodziowa wymaga przesunięcia na silniki V8.
co tu pisać...
http://mb201-124.eu/...v8-w210-getrag/
gra nie warta świeczki....chyba że masz warsztat swój, czas chęci i kasę.
co tu pisać...
http://mb201-124.eu/...v8-w210-getrag/
gra nie warta świeczki....chyba że masz warsztat swój, czas chęci i kasę.
Użytkownik majsterus edytował ten post 07 września 2013 - 18:59
#5
Napisano 07 września 2013 - 19:01
Niiby mniej roboty z 3,6 AMG z C klasy
#7 Gość_arek92_
Napisano 08 września 2013 - 08:44
turbo dołożyć i wystroić, tylko wiem z doświadczenia że pojeździsz 2 tygodnie i znowu będziesz stękał że mało pod butem
#8
Napisano 08 września 2013 - 08:56
Generalnie swap silnika bedzie wygladal tak :
- wyrzucenie wszystkiego co jest obecnie pod maska do blachy .
Silnik bedzie z kompletnego samochodu , czyli na chodzie ze wszystkimi gratami.
Nastepnie przerzucenie nie tylko silnika , ale wszystkich ECU , nowa elektryka , stacyjka ,uklad chlodzenia itd.
Nie bede sie bawil w zabawe silnik + cos z W124 , wiadomo ze beda same problemy .
Generalnie mam sentyment do swojego W124 i tylko dlatego chce to zrobic., moze dla kogos to bezsensu ale......
Prze okolo miesiac pozbieram informacje , glownie o sprzegniecie tego ze skrznia (zastaniawiam sie na przelozenie skrzyni)
Warunki do zrobienia mam , i czasu tez sporo .Zima dluga wiec do wiosny mozna sie pobawic.
Dalej nie moge zdecydowac sie ktory silnik .
Dziekuje wszystkim.
Pozdrawiam.
Turbo to byl moj pierwszy pomysl , ale z tego co czytalem to jest z tym zawsze duzy problem nawet po zestrojeniu.
Chcialem znalesc jakis oryginalny kit , ale juz chyba nie ma.
- wyrzucenie wszystkiego co jest obecnie pod maska do blachy .
Silnik bedzie z kompletnego samochodu , czyli na chodzie ze wszystkimi gratami.
Nastepnie przerzucenie nie tylko silnika , ale wszystkich ECU , nowa elektryka , stacyjka ,uklad chlodzenia itd.
Nie bede sie bawil w zabawe silnik + cos z W124 , wiadomo ze beda same problemy .
Generalnie mam sentyment do swojego W124 i tylko dlatego chce to zrobic., moze dla kogos to bezsensu ale......
Prze okolo miesiac pozbieram informacje , glownie o sprzegniecie tego ze skrznia (zastaniawiam sie na przelozenie skrzyni)
Warunki do zrobienia mam , i czasu tez sporo .Zima dluga wiec do wiosny mozna sie pobawic.
Dalej nie moge zdecydowac sie ktory silnik .
Dziekuje wszystkim.
Pozdrawiam.
Użytkownik arek92 dnia 08 września 2013 - 08:44 napisał
turbo dołożyć i wystroić, tylko wiem z doświadczenia że pojeździsz 2 tygodnie i znowu będziesz stękał że mało pod butem
Turbo to byl moj pierwszy pomysl , ale z tego co czytalem to jest z tym zawsze duzy problem nawet po zestrojeniu.
Chcialem znalesc jakis oryginalny kit , ale juz chyba nie ma.
Użytkownik wojtek81 edytował ten post 08 września 2013 - 17:00
#9 Gość_arek92_
Napisano 08 września 2013 - 09:20
ewentualnie przejdź na ciemną stronę mocy xD pakuj OM606 i zrób superturbo, ten silnik ma duży potencjał
#10
Napisano 08 września 2013 - 09:59
Użytkownik arek92 dnia 08 września 2013 - 09:20 napisał
ewentualnie przejdź na ciemną stronę mocy xD pakuj OM606 i zrób superturbo, ten silnik ma duży potencjał
Znalazlem oryginalny turbo kit :
http://www.turboband...id=22&head_id=0
ale niestety , 65 tys.zl to chyba za duzo
az tyle nie moge przeznaczyc na projekt.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
|
|
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|