2
82 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 06 lutego 2017 - 01:18
Nawet 3.0 to będą wielotysięczne wydatki.
A montaż nowszego V8- myślę, że jeżeli warsztat w ogóle przyjmie takie zlecenie, to 10.000 zł będzie za mało.
A montaż nowszego V8- myślę, że jeżeli warsztat w ogóle przyjmie takie zlecenie, to 10.000 zł będzie za mało.
#62
Napisano 06 lutego 2017 - 19:42
Użytkownik nitro dnia 05 lutego 2017 - 23:54 napisał
w ostatecznosci myslalem o 124 z 3.0 benzyna
Użytkownik inutile edytował ten post 06 lutego 2017 - 19:43
#63
Napisano 07 lutego 2017 - 15:52
Wkladaj 3.2 V6 z w210. Nie wlozysz V8'ki do c124 z jakiegoś w220.
#64
Napisano 07 lutego 2017 - 20:29
M111 2.3 z turbo zamiast kompressora ma potencjał na 350KM przy doładowaniu około 1.1 bara.
Tylko dźwięk nijak nie podobny do V8.
Tylko dźwięk nijak nie podobny do V8.
#65
Napisano 10 lutego 2017 - 16:54
Widzę że każdy wie najlepiej co i gdzie. Wszystko się da tylko trzeba chcieć i mieć na to fundusze. Jaki by swap nie był to trzeba liczyć od 10tyś zł.
Teraz włożyłem M113 55AMG z W220 do SLC R107 i jakoś się jednak da
Tu wcześniejszy projekt 50AMG z W210 do SLC R107
I jeszcze jeden z M113 V8 tylko tym razem w Sprinterze 906
W trakcie budowy jest jeszcze W202 z 55AMG kompressor i niebawem przejedzie jeszcze Crossfire z tym samym silnikiem.
Wszystko kwestia chęci i kasy, gadanie że się nie da jest po prostu gadaniem bzdur!
Teraz włożyłem M113 55AMG z W220 do SLC R107 i jakoś się jednak da
Tu wcześniejszy projekt 50AMG z W210 do SLC R107
I jeszcze jeden z M113 V8 tylko tym razem w Sprinterze 906
W trakcie budowy jest jeszcze W202 z 55AMG kompressor i niebawem przejedzie jeszcze Crossfire z tym samym silnikiem.
Wszystko kwestia chęci i kasy, gadanie że się nie da jest po prostu gadaniem bzdur!
#66
Napisano 10 lutego 2017 - 19:12
Sinus a Twój driftowóz w124 z m113 5.5K kiedy będzie gotowy?
#67
Napisano 10 lutego 2017 - 21:06
Dobrze gada Sinus, kwestia floty i wszystko sie da
#69
Napisano 11 lutego 2017 - 23:40
Przed swapem ściągnij ramki can z angola rozkmin ktora ramka jest od czego asr abs i inne badziewne bledy ^^ zlutowac jakiś nadajnik wpiąć w cana i niech nadaje a niech komp myśli ze jest wszystko sprawne :) ja swapa robie na wiosnę tez z nowszego modelu ale bez analizatora can to nie podchodzę ;
#70
Napisano 13 lutego 2017 - 15:34
Jak bym sam nie robił swapa to bym się core odzywał. Wszystko się da tylko pytanie czy to się opłaca. Można nawet LS7 wpakowac...
Użytkownik bydle edytował ten post 13 lutego 2017 - 15:34
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|