Skocz do zawartości




- - - - -

[c124] SWAP na V8?



82 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 11 września 2013 - 08:07

Takie posty powinny być kasowane z automatu.
Wchodzi łepek i zadaje pytanie, na które jest tysiąc odpowiedzi w internecie.
Kolego, wymieniałeś sprzęgło w zwykłym aucie ?? Wymieniałeś silnik - zwykły rzędowy poprzecznie umieszczony w komorze bez żadnych przeróbek.
Jeżeli tak, to poszukaj sobie jak zmieniali motor w mercedesach inni, a jak nie to po prostu nie zaśmiecaj forum bzdurami, bo dla Ciebie może to być marzenie ściętej głowy.
Pisanie, że 3,2 mi już nie wystarcza i chce więcej to stwierdzenie chłopca, który otrzymał dopiero prawo jazdy.
Oczekujesz mega wrażeń - wsadź silnik turboodrzutowy. Albo kup sobie bilet na samolot wtedy odczujesz przyśpieszenie.

Użytkownik majsterus edytował ten post 11 września 2013 - 08:08




#32 Offline   tragarz


  • Postów: 252
  • Na forum od: 14 wrz 2011
  • Miejscowość: Piła
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 września 2013 - 18:58

kurcze tutaj takie plany swapów a mój elektryk od roku nie może poradzić sobie z instalacją po swapie na 3.0TD...

#33 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 15 września 2013 - 12:15

Kolego, musisz wymienić obie części grodzi silnika, belkę pod silnikiem i przespawać tunel nad skrzynią biegów bo ta od v8 jest większa. Jak dobrze poszukasz to są zdjęcia z numerami częsci grodzi i belki.

#34 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 września 2013 - 12:24

Tunelu nie trzeba spawać, pisał ktoś o tym na Benzworld przy swapie m119 do coupe. Jest jeszcze jedna rzecz - pozbywamy się VINu ze ściany grodziowej


Przy swapie na silniki z nowszych modeli potrzebujemy w zasadzie cały samochód jako dawcę, ogarniętego blacharza i elektryka. To nie są swapy p&p. Z resztą, m119 także nie jest proste - ile ich jeździ po swapie ?

Wyświetl postUżytkownik tragarz dnia 11 września 2013 - 18:58 napisał

kurcze tutaj takie plany swapów

95% takich tematów kończy się na planach. Każdy tylko gada, że co tam, pospawać, wrzucić, odpalić.

#35 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 15 września 2013 - 22:29

...samo zrobienie wiązki silnika do m119 420E zajęło mi ok 20 godzin ciągłej pracy...mając materiał i pojęcie o tym...

#36 Offline   dan78


  • Postów: 16
  • Na forum od: 30 maj 2012
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2013 - 18:04

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 11 września 2013 - 08:07 napisał

Takie posty powinny być kasowane z automatu.
Wchodzi łepek i zadaje pytanie, na które jest tysiąc odpowiedzi w internecie.
Kolego, wymieniałeś sprzęgło w zwykłym aucie ?? Wymieniałeś silnik - zwykły rzędowy poprzecznie umieszczony w komorze bez żadnych przeróbek.
Jeżeli tak, to poszukaj sobie jak zmieniali motor w mercedesach inni, a jak nie to po prostu nie zaśmiecaj forum bzdurami, bo dla Ciebie może to być marzenie ściętej głowy.
Pisanie, że 3,2 mi już nie wystarcza i chce więcej to stwierdzenie chłopca, który otrzymał dopiero prawo jazdy.
Oczekujesz mega wrażeń - wsadź silnik turboodrzutowy. Albo kup sobie bilet na samolot wtedy odczujesz przyśpieszenie.

Ale pomogles !!

Nie rozumiem dlaczego tak "bijesz piane"
Jezeli nie masz o tym pojecia albo nie wiesz jak to zrobic , wcale nie znaczy ze musisz krytykowac innych , lub oceniac ich umiejetnosci nie znajac kogos,
chyba ze w ten sposob nabijasz sobie posty.
Na forum sie czyta i odpowiada , a nie robi sie nie potrzebnej pyskowki .
Proponuje zaparzyc melise na wieczor , moze troche nerwy sie uspokoja .

#37 Offline   dan78


  • Postów: 16
  • Na forum od: 30 maj 2012
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2013 - 18:18

Wyświetl postUżytkownik m104user dnia 15 września 2013 - 12:24 napisał

Tunelu nie trzeba spawać, pisał ktoś o tym na Benzworld przy swapie m119 do coupe. Jest jeszcze jedna rzecz - pozbywamy się VINu ze ściany grodziowej


Przy swapie na silniki z nowszych modeli potrzebujemy w zasadzie cały samochód jako dawcę, ogarniętego blacharza i elektryka. To nie są swapy p&p. Z resztą, m119 także nie jest proste - ile ich jeździ po swapie ?



95% takich tematów kończy się na planach. Każdy tylko gada, że co tam, pospawać, wrzucić, odpalić.
Dziekuje za informacje , kazda jest bardzo pomocna w podjeciu dezycji.
Wczoraj zrobilem fizyczne porownanie "dawcy" z "biorca" ,
jezeli chodzi o komore silnika to zle to nie wyglada .
Zdaje sobie sprawe ze spawania , ciecia itd.
Nie chce tylko kupic czegos ,czego fizycznie nie bedzie dalo sie przelozyc.
Zajmuje sie renowacja starych samochodow od 14 lat , wiec prawie codziennie cos sie spawa ,tnie ,dorabia itd.
Zastanawiam sie tylko na kilkoma rzeczami :
-czy po wyrzuceniu akumulatora do bagaznika zmieszcze wszystkie "ECU-sy" (troche malo miejsca) i czy ew.
po przedluzeniu wiazki komp nie zacznie swirowac.
-nad zamiana pompy ABS na ABS/ESP
- ostatnie to spiecie elektroniki ze starymi zegarami.
Sprobuje w tym tygodniu wyciagnac zegary z mojego R129 SL500 i przymierze sie do przerobki ,
z tego co pobieznie zobaczylem jest szansa na ich zaadoptowanie , na rzecz nawiewow(w sumie zostana tylko bez regulacji) , a to ulatwilo by sprawe .
Jezeli wszystko ogarne oczywiscie z grubsza , to w najblizszych dwoch tygodniach wystawie silnik ze skrzynia na sprzedaz .
Dziekuje za pomoc.

Użytkownik dan78 edytował ten post 16 września 2013 - 18:26


#38 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 16 września 2013 - 20:57

no to życzę powodzenia....walczę z 119.034 - 420E, bo kiepsko przyspiesza...to nie silnik gaźnikowy na śrubkę, a renowacja starych samochodów to nie elektronika z ASR w mercedesie, gdzie przepustnica sterowana jest podwójnym rezystorem a nie linką gazu.
czekam na efekty :)

Wiesz moje zdanie jest takie: Lepiej kupić oryginalne V8 i doprowadzić do porządku niż tetrać kundla z dwóch, a i tak efekt końcowy nie będzie taki jak fabrycznie, do tego każdy kto kupuje MB na dzień dobry pyta o VIN.

Użytkownik majsterus edytował ten post 16 września 2013 - 21:04


#39 Offline   dan78


  • Postów: 16
  • Na forum od: 30 maj 2012
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2013 - 21:09

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 16 września 2013 - 20:57 napisał

no to życzę powodzenia....walczę z 119.034 - 420E, bo kiepsko przyspiesza...to nie silnik gaźnikowy na śrubkę, a renowacja starych samochodów to nie elektronika z ASR w mercedesie, gdzie przepustnica sterowana jest podwójnym rezystorem a nie linką gazu.
czekam na efekty :)

Wiesz moje zdanie jest takie: Lepiej kupić oryginalne V8 i doprowadzić do porządku niż tetrać kundla z dwóch, a i tak efekt końcowy nie będzie taki jak fabrycznie, do tego każdy kto kupuje MB na dzień dobry pyta o VIN.
Co masz na mysli piszac oryginalne V8 ?

#40 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 16 września 2013 - 21:36

Karoserię w której w fabryce zamontowali silnik m119. A nie gdzieś w garażu przespawali ścianę grodziową tam cykneli, tu pukneli..tam coś nagięli aby weszło, sorry, że się nabijam ale nie uznaję takich przeróbek.








Podobne tematy Zwiń