#11
Napisano 08 września 2013 - 10:56
Wsadzenie czegokolwiek większego, poza 3.6 to już grube rzeźbienie. Było już o tym niejednokrotnie pisane. Amerykańce upychali m119 do CE - da się, ale trzeba mieć najlepiej całego dawcę, blacharza z doświadczeniem i dobrego elektryka. Koledzy zza wschodniej granicy upchneli m120 do CE i jeździ. M117 bym sobie odpuścił...
Przy swapie na nowsze silniki robi się ten problem, że w zasadzie trzeba przekładać prawktycznie całe wyposażenie elektryczne i modlić się, aby wszystko chciało działać inaczej, niż w "limp mode".
#12
Napisano 08 września 2013 - 11:40
Użytkownik m104user dnia 08 września 2013 - 10:56 napisał
Użytkownik wojtek81 edytował ten post 08 września 2013 - 17:01
#13
Napisano 08 września 2013 - 11:48
Użytkownik MARIOMOSCOVE420 dnia 08 września 2013 - 11:40 napisał
Zamo111, ale on robi od 2010 roku i jakoś końca nie widać. nawet nie odpalony...
Użytkownik MARIOMOSCOVE420 dnia 08 września 2013 - 11:40 napisał
Zawsze będzie mało
#14
Napisano 08 września 2013 - 11:53
#15
Napisano 08 września 2013 - 12:00
#16
Napisano 08 września 2013 - 12:05
#17
Napisano 08 września 2013 - 17:02
Znalazłem też projekty z sinikiem M104 nawet dochodzą do 900hp, ten silnik jest seryjnie zakuty i zarazem cholernie wytrzymały. Mody jakie w nim robili to tylko inna uszczelka głowicy i specjalne, bardzo wytrzymałe szpilki. reszta to osprzęt..
Stare silniki M117 lub M119 odradzam.
Najtańsze rozwiązanie z najmniejszą ilością przeróbek to M104 3.6l 280hp
Jeśli masz auto z automatem to na pewno samo przełożenie skrzyni na Getrag da ci jeszcze dużo radochy z tej mocy
#18
Napisano 08 września 2013 - 20:57
Użytkownik Sinus007 dnia 08 września 2013 - 17:02 napisał
Znalazłem też projekty z sinikiem M104 nawet dochodzą do 900hp, ten silnik jest seryjnie zakuty i zarazem cholernie wytrzymały. Mody jakie w nim robili to tylko inna uszczelka głowicy i specjalne, bardzo wytrzymałe szpilki. reszta to osprzęt..
Stare silniki M117 lub M119 odradzam.
Najtańsze rozwiązanie z najmniejszą ilością przeróbek to M104 3.6l 280hp
Jeśli masz auto z automatem to na pewno samo przełożenie skrzyni na Getrag da ci jeszcze dużo radochy z tej mocy
Czy piszac silnik M103 miales na mysli konkretnie
M 113 E50 / 8-cylindrowy, 5,0 L 24v SOHC ,
bo pod tym symbolem jest jeszcze :M 113 E55 / 8-cylindrowy, 5,4 L 24v SOHC
M 113 E55 ML / 8-cylindrowy, 5,4 L 24v SOHC
M 113 E43 / 8-cylindrowy, 4,3 L 24v SOHC
Czyli tak jak pisalem w pierwszym poscie silnik z w220 jest jak najbardziej na tak ?
Samochod bede mial w calosci wiec pytanie :
czy przekladales tez moze skrznie jezeli tak czy jest cos co warto wiedziec przed tym zabiegiem ?.
Generalnie chce miec dobre podloze teoretyczne przed przystapieniem do projektu ,
zeby pozniej nie plakac .
Użytkownik dan78 edytował ten post 08 września 2013 - 21:10
#19
Napisano 09 września 2013 - 08:53
Kupiłem silnik M113.960 z Mercedesa CL500 2001r.
Silniki V8 wychodzą tylko z automatyczną skrzynią.. Ja potrzebuje to auto do Driftu dlatego wstawiam najmocniejszą skrzynie manualną jaką Mercedes wypuścił, w zeszłym roku weszła chyba jeszcze wzmocniona wersja tej skrzyni. oczywiście 6 biegowa
Wszystkie silniki V8 od 2000r to M113, jest to następca M119. Mało kto robi z tym swapy bo nie jest to łatwe, szczególnie elektryka.
Jeśli chciałbyś przerzucić też skrzynie automatyczna to będzie sporo zabawy z przekładaniem całej elektryki i żeby nic nie przeoczyć.
#20
Napisano 09 września 2013 - 09:26
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
|
|
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|