Witam,
Chciałbym przekazać info na temat awarii przepływomierza jaka mi się przytrafiła. Przy kupnie nic sie nie działo, auto chodziło idealnie. Po jakimś czasie (ok.1miesiąc) zaczęło mocniej dymić, silnik nie trzymał obrotów a przy mocniejszym przygazowaniu włączał się ogranicznik do 3tyś/obr. tzw. tryb awaryjny. szukałem informacji na forach poświęconych MB i nic nie mogłem znaleźć. tak przejechałem się do renomowanego zakładu naprawy w szczecinie gdzie spec po usłyszeniu objawów powiedział że przyczyną jest usterka przepływomierza. Zaproponował ściągniecie org. części za jedyne 1100złotych. podziękowałem za diagnozę i wróciłem do domu poszukać zamiennika w sieci. Jest parę opcji:
Kupić nową org. część Bosh w sklepie z częściami np. intercars za 650zł
Kupić sam czujnik Bosh za 300 złotych od przedstawiciela Bosh PL
Kupić używkę część na allegro za 90złotych z przesyłką.
oczywiście wybrałem ostatnią opcję, trzeba tylko wykręcić czujnik, na którym jest numer katalogowy części i numer Bosh-owski. Wszystkie wyżej wspomniane symptomy zniknęły, auto mnie pali i chodzi jak zegarek.
jeżeli są jakieś pytanka postaram się odpowiedzieć.
0
[w210] e220 cdi 1998 Tryb Awaryjny Blokada na 3tyś./obr.
Rozpoczęty przez wlodek, mar 10 2008 19:55
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
S212 E200 CDI cieknie ciągle gdzie indziej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
[W203] 2.2 CDI 2003 problem z ekektryka |
Mercedes C, E i CLK | zabamix |
|
|
|
[S212] 200CDI BlueTEC jaka prawidłowa temp wody? |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|