T34, wtryski regulowałem u mechanika spoza miasta, u takiego do którego mam zaufanie i wiem, że nic nie popsuje Wtryski możliwe, że zaniósł na kopalnie i tam były regulowane. Sam mechanik zajmuje się dieslami od kilkudziesięciu lat, więc nie jest to pierwszy lepszy chłoposzek co otworzył zakład i jest samozwańczym mechanikiem. Końcówki zapewne też zostały stare.
Nie wiem czy to faktycznie wtryski, bo w poście inutile przeoczyłem link do filmiku na yt w którym pokazane jest jak sprawdzić szklanki. Tę drugą jak sprawdza i ona stuka, to ten dźwięk przypomina mi to klekotanie mojej Marzeny. Co więcej - wydaje mi się, że dźwięk ten wydobywa się właśnie spod pokrywy i na wolnych obrotach słychać hałas najbardziej, a podczas jazdy cichnie - czyli tak jak pisał inutile. Może spróbuję sam jednak sprawdzić czy to szklanki grają, bo po tym filmiku nie wydaje się to jakoś bardzo skomplikowane.
Jak do Świąt nie ogarnę to możemy się jakoś zgadać i sam ocenisz co to może być.
1
112 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 31 marca 2017 - 10:54
#62
Napisano 31 marca 2017 - 11:08
Każdy pompiarz ustawi na 115 tak jak wybite na wtrysku ale niebierze pod uwagę przebieg pompy.Ustaw niższe to będzie chodził jak benzyniak. A najlepiej kup nowe końcówki i ustaw na 115, na początku będą grały ale później się ułoża. Szklanki tak nie WKURZAJĄ jak tluczace się wtryski. Jeszcze jedno szklanki cykaja jak są zużyte a wtryski stukaja.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#64
Napisano 31 marca 2017 - 11:31
Bo jak odpalasz to przekaźnik jeszcze jakiś czas dogrzewa świece i jest wyśmienite spalanie mieszanki, a jak przestaje to (bocian).
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#65
Napisano 31 marca 2017 - 11:36
Szklanka zaraz po odpaleniu cyka zanim doniej olej niedoplynie a tu po odpaleniu masz ciszę.Szklanki dobre.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#66
Napisano 31 marca 2017 - 12:35
Użytkownik OSTRY2500 dnia 31 marca 2017 - 11:31 napisał
Bo jak odpalasz to przekaźnik jeszcze jakiś czas dogrzewa świece i jest wyśmienite spalanie mieszanki, a jak przestaje to (bocian).
#67
Napisano 31 marca 2017 - 14:29
Odpal go od razu - bez czekania aż kontrolka świec zgaśnie, trochę dłużej pokręcisz ale jest już ciepło i da radę, jak będzie waliło od samego początku tak samo, jak teraz Ci hałasuje po kilkunastu sekundach, są to wtryski. Wtryski to dość subtelna sprawa, dawałem je do typów w Grocholicach, Klukach, na kopalnię (sąsiad tam jest mechanikiem), w sumie najlepiej ogarniał gość ze Zduńskiej Woli ale skręcał je "na biceps" i mimo nowych końcówek klekotały, w końcu sam zrobiłem próbnik, procedurę według instrukcji i mam spokój. Obejrzyj też czy pompa wtryskowa się nie poci przy sekcjach, czy wszystkie trzy przewody idące od filtra do filtra i pompki wstępnej nie podciekają przy łączeniach, czy termostat paliwa nie przecieka, miejsc jest sporo ale warto to ogarnąć
#68
Napisano 01 kwietnia 2017 - 16:41
Według mnie wtryski, u mnie też po zakończeniu dogrzewania świec dźwięk silnika się zmienia, jeśli ma dojść do samozapłonu bez udziału świecy żarowej, przekaźnik grzeje około 40s, nowe wtryski mają około 130b, dla cichej pracy silnika trzeba regulować na odpowiednio niskie, chyba coś około 118b, grzieś czytałem.
#69
Napisano 02 maja 2017 - 10:01
Użytkownik T34 dnia 31 marca 2017 - 14:29 napisał
Odpal go od razu - bez czekania aż kontrolka świec zgaśnie, trochę dłużej pokręcisz ale jest już ciepło i da radę, jak będzie waliło od samego początku tak samo, jak teraz Ci hałasuje po kilkunastu sekundach, są to wtryski. Wtryski to dość subtelna sprawa, dawałem je do typów w Grocholicach, Klukach, na kopalnię (sąsiad tam jest mechanikiem), w sumie najlepiej ogarniał gość ze Zduńskiej Woli ale skręcał je "na biceps" i mimo nowych końcówek klekotały, w końcu sam zrobiłem próbnik, procedurę według instrukcji i mam spokój. Obejrzyj też czy pompa wtryskowa się nie poci przy sekcjach, czy wszystkie trzy przewody idące od filtra do filtra i pompki wstępnej nie podciekają przy łączeniach, czy termostat paliwa nie przecieka, miejsc jest sporo ale warto to ogarnąć
Użytkownik vader dnia 01 kwietnia 2017 - 16:41 napisał
Próbowałem, ale długo kręcił i się wystraszyłem. Dziś jest trochę cieplej to spróbuję.
Według mnie wtryski, u mnie też po zakończeniu dogrzewania świec dźwięk silnika się zmienia, jeśli ma dojść do samozapłonu bez udziału świecy żarowej, przekaźnik grzeje około 40s, nowe wtryski mają około 130b, dla cichej pracy silnika trzeba regulować na odpowiednio niskie, chyba coś około 118b, grzieś czytałem.
Według mnie wtryski, u mnie też po zakończeniu dogrzewania świec dźwięk silnika się zmienia, jeśli ma dojść do samozapłonu bez udziału świecy żarowej, przekaźnik grzeje około 40s, nowe wtryski mają około 130b, dla cichej pracy silnika trzeba regulować na odpowiednio niskie, chyba coś około 118b, grzieś czytałem.
#70
Napisano 02 maja 2017 - 15:25
Nowe końcówki + regulacja.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
[W201] wymiary stabilizatorów przód tył przy silniku 2.6 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gisek |
|
||
[W124] 300D klekot po uszczelnieniu pompy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szymonides11 |
|