Witam
Mam spore problemy z autkiem..1Otóż często przy zwalnianiu przed skrzyżowaniami spada ciśnienie oleju i gaśnie, 2rano jak go odpale ciężko mu wejść na wyższe obroty musi troszkę pochodzić, 3 jak wsłucham się blisko reduktora LOVATO słychać syk delikatny ale ga nie śmierdzi bardzo, raczej normalnie jak zwykle w zagazowanych.Wymienione paski świece przeody zapłonowe, filtr oleju (olej), filtr powietrza..Proszę o pomoc bo nie chcę się rozstawać z moją gwiazdeczką tak mi się spodobała masakra;)dzięki z góry za pomoc
0
Prooblemy i to duże
Rozpoczęty przez bozzkitsu, mar 12 2008 21:23
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 marca 2008 - 21:23
#2
Napisano 12 marca 2008 - 21:38
bozzkitsu, walkowane bylo sporo napewno o pkt. 1 Zagnij (w strone kabiny) ta rure plastykowa co idzie do filtra powietrza zeby nie dostawalo powietrza bezosrednio,
#3
Napisano 12 marca 2008 - 22:15
tzn za filtrem ??czy dolotową??ostatnio przedłużyłem wlotową bo kończyła się zaraz przy silniku a powinna być zaraz przy masce dzięki
#4
Napisano 12 marca 2008 - 22:35
tą dolotową ;-)
#5
Napisano 13 marca 2008 - 00:26
ma sie konczyc wlasnie tak jak miales, co by za duzo powietrza sie nie dostawało i nie zubożało mieszanki
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Najkorzystniejszy swap na duże v8 |
Modyfikacje,Tuning | Unnamed |
|
||
[W209] Duże zużycie oleju 1.8 kompresor |
Mercedes C, E i CLK | ramzeso |
|
||
Za duże, za małe obroty biegu jałowego M111 |
LPG i Paliwa Alternatywne | Paszczak1 |
|
|
|
W124 - bardzo duże spalanie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lesny95 |
|
||
w163 2.7CDI Duże spalanie |
Mercedes G i ML | gargus888 |
|