Skocz do zawartości




- - - - -

Prooblemy i to duże


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   bozzkitsu


  • Postów: 23
  • Na forum od: 12 mar 2008
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 12 marca 2008 - 21:23

Witam
Mam spore problemy z autkiem..1Otóż często przy zwalnianiu przed skrzyżowaniami spada ciśnienie oleju i gaśnie, 2rano jak go odpale ciężko mu wejść na wyższe obroty musi troszkę pochodzić, 3 jak wsłucham się blisko reduktora LOVATO słychać syk delikatny ale ga nie śmierdzi bardzo, raczej normalnie jak zwykle w zagazowanych.Wymienione paski świece przeody zapłonowe, filtr oleju (olej), filtr powietrza..Proszę o pomoc bo nie chcę się rozstawać z moją gwiazdeczką tak mi się spodobała masakra;)dzięki z góry za pomoc



#2 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 12 marca 2008 - 21:38

bozzkitsu, walkowane bylo sporo napewno o pkt. 1 Zagnij (w strone kabiny) ta rure plastykowa co idzie do filtra powietrza zeby nie dostawalo powietrza bezosrednio,

#3 Offline   bozzkitsu


  • Postów: 23
  • Na forum od: 12 mar 2008
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 12 marca 2008 - 22:15

tzn za filtrem ??czy dolotową??ostatnio przedłużyłem wlotową bo kończyła się zaraz przy silniku a powinna być zaraz przy masce dzięki

#4 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 12 marca 2008 - 22:35

tą dolotową ;-)

#5 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 13 marca 2008 - 00:26

ma sie konczyc wlasnie tak jak miales, co by za duzo powietrza sie nie dostawało i nie zubożało mieszanki








Podobne tematy Zwiń