Skocz do zawartości




- - - - -

[W201/W124] Diesel - dźwignia STOP na pompie wtryskowej



66 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2013 - 16:42

Dzwignia stop , sworzeń dzwigni na pompie wtryskowej wpadł mi niechcący do środka zagladając w głąb nie widac go , czy pozostaje demontaż pompy??



#2 Offline   F3ear


  • Postów: 375
  • Na forum od: 23 lip 2012
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes 190 2.0E

Napisano 03 listopada 2013 - 16:51

Nie rozumiem stwierdzenia wpadł do środka... on porusza się w jednej płaszczyźnie [ góra - dół ]

#3 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 03 listopada 2013 - 17:24

Miałem tak samo i to w obu autach :D Wymieniałem oring i wpadł mi ten sworzeń do środka...
Musisz odkręcić gaszak (2 śrubki od góry na klucz 10mm) Masz wersję bez turbo to grzyba aldy nie odkręcasz bo go niema :) i jak odkręcisz gaszak to dźwigienkę od środka dasz radę ustawić w odpowiednie miejsce (widełki) na gaszaku.
Ja to robiłem bez zdejmowania kolektorów ssących ale jak masz zdemontowane to jest to przyjemniejsza praca.

#4 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2013 - 20:04

Odkręciłem gaszak no i nie widziałem tego sworznia , czy nie spadł ten element na dno pompy gdzieś . Nie wiem jak to jest w środku poskładane. Prosił bym o jakies linki do schematów szczegółowych pompy .

Użytkownik Ravandil edytował ten post 03 listopada 2013 - 20:06


#5 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 03 listopada 2013 - 20:18

Opisz może co zrobiłeś zanim Ci wpadł do środka.

#6 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2013 - 20:39

Wykręciłem śrube w której obraca sie owy sworzeń. I musiał sie wyczepić z czegoś bo nie wiem jak to jest w środku poskladane chwila nieuwagi i wpadł do środka , zaglądałem przez otwór po odkręceniu gaszaka no i nie ma tam nic.

Użytkownik Ravandil edytował ten post 03 listopada 2013 - 20:44


#7 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2013 - 20:57

Naprawdę nie było żadnego tematu o gaszaku do którego można było się dopisać?

#8 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 03 listopada 2013 - 21:16

Kurczę już nie pamiętam dokładnie ale z tego co się tam bawiłem nie było takiej możliwości żeby wpadł sam z siebie do środka pompy.
Zobacz to, może coś się rozjaśni
http://w124-zone.com...3/07.1-8618.pdf

#9 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2013 - 21:17

Gaszak zdemontowany problem w tym jak wydobyć ową dzwigienke przydał by sie schemat budowy pompy bo widze, że jest w tym miejscu rozpoławialna , tylko pozostaje chyba wydemontować pompe .

Użytkownik Ravandil edytował ten post 03 listopada 2013 - 21:20


#10 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2013 - 21:19

Gaszak jest w całości tylko sworzeń dzwigni stop wpadł do pompy .

Użytkownik Ravandil edytował ten post 03 listopada 2013 - 21:19









Podobne tematy Zwiń