[W201/W124] Diesel - dźwignia STOP na pompie wtryskowej
#1
Napisano 03 listopada 2013 - 16:42
#2
Napisano 03 listopada 2013 - 16:51
#3
Napisano 03 listopada 2013 - 17:24
Musisz odkręcić gaszak (2 śrubki od góry na klucz 10mm) Masz wersję bez turbo to grzyba aldy nie odkręcasz bo go niema i jak odkręcisz gaszak to dźwigienkę od środka dasz radę ustawić w odpowiednie miejsce (widełki) na gaszaku.
Ja to robiłem bez zdejmowania kolektorów ssących ale jak masz zdemontowane to jest to przyjemniejsza praca.
#4
Napisano 03 listopada 2013 - 20:04
Użytkownik Ravandil edytował ten post 03 listopada 2013 - 20:06
#5
Napisano 03 listopada 2013 - 20:18
#6
Napisano 03 listopada 2013 - 20:39
Użytkownik Ravandil edytował ten post 03 listopada 2013 - 20:44
#7
Napisano 03 listopada 2013 - 20:57
#8
Napisano 03 listopada 2013 - 21:16
Zobacz to, może coś się rozjaśni
http://w124-zone.com...3/07.1-8618.pdf
#9
Napisano 03 listopada 2013 - 21:17
Użytkownik Ravandil edytował ten post 03 listopada 2013 - 21:20
#10
Napisano 03 listopada 2013 - 21:19
Użytkownik Ravandil edytował ten post 03 listopada 2013 - 21:19
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
|
|
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|