Skocz do zawartości




- - - - -

[W201/W124] Diesel - dźwignia STOP na pompie wtryskowej



66 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 11 września 2014 - 20:20

Wyświetl postUżytkownik Chang dnia 11 września 2014 - 20:04 napisał

co bym nie robił i tak gaśnie

Z gazem też gaśnie? Na gaz reaguje?



#42 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 września 2014 - 20:27

Nic - gaz w podłodze i też gaśnie. Przy odpalaniu żadnej różniyc czy z gazem czy bez.

Nie wiem czy napisałem wystarczająco jasno w poprzednim poście - pompy nie zdejmowałem z silnika i również nie rozbierałem, jedynie po odkręceniu tych 6 śrub na TORX delikatnie odchyliłem dwie części pompy i wydłubałem ten cholerny sworzeń.

Natomaist nie mam pewności czy faktycznie się tam nic nie przestawiło.

#43 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 września 2014 - 19:16

To może inaczej - dźwignia STOPu jest osadzona na sworzniu, ten sworzeń steruje gaszakiem i zdaje się, że czymś jeszcze w wewnątrz i teraz pytanie czym dokładnie ?

#44 Offline   stap1918


  • Postów: 16
  • Na forum od: 06 gru 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 grudnia 2014 - 22:58

A moje auto parę dni temu zgasło w czasie jazdy i nie odpala do dziś. Szukam przyczyny i zauważyłem, że dźwignia stop jest cały czas w górze, a jak ją nacisnę to sama wraca do góry (na wyłączonym zapłonie). Czy tak powinno być?

#45 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 31 grudnia 2014 - 18:11

Tak powinno być. Jak wciśniesz dawka jest zerowa.

#46 Gość_janin_


  • Na forum od: --

Napisano 31 grudnia 2014 - 18:47

Dokładnie rzecz biorąc, to ta dźwignia jest w dole tylko i wyłącznie po zgaszeniu motoru a przed ponownym przekręceniem kluczyka w stacyjce na zapłon ;) Na zapłonie, jak i w trakcie pracy silnika jest w górze.

#47 Offline   Msliextreme


  • Postów: 146
  • Na forum od: 19 mar 2012
  • Miejscowość: Salzgitter
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Audi coupe 2.3

Napisano 12 kwietnia 2015 - 14:57

Witam.ostatnio w moim W124 2.5D zauważyłem że auto bardzo powoli gaśnie po wyciągnięciu kluczyka.
dzwigienka stop dość wolno opada.
czy to wystarczy jakoś nasmarować czy przyczyna jest zupełnie inna??
dzieje się tak gdy silnik jest jeszcze dość zimny a ostatnio nawet zdążyłem wysiaść z auta z kluczykiem w ręku i dopiero wtedy zgasł

Użytkownik Msliextreme edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 14:58


#48 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 12 kwietnia 2015 - 15:30

Do sprawdzenia masz szczelność układu podciśnienia i pompę vacum.
Hamulce i regulacja świateł działają normalnie?

Użytkownik Szarik edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 15:48


#49 Offline   Msliextreme


  • Postów: 146
  • Na forum od: 19 mar 2012
  • Miejscowość: Salzgitter
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Audi coupe 2.3

Napisano 13 kwietnia 2015 - 20:20

Wyświetl postUżytkownik Szarik dnia 12 kwietnia 2015 - 15:30 napisał

Do sprawdzenia masz szczelność układu podciśnienia i pompę vacum.
Hamulce i regulacja świateł działają normalnie?
cała reszta działa jak należy tylko z tym gaszeniem jest problem,węże siedzą na miejscu jak należy

#50 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 13 kwietnia 2015 - 21:12

A jak dźwignię ruszysz ręką, to idzie z dużym oporem? Przesmarować można spróbować, ale jakoś wątpię, żeby to była przyczyna. Węże nie sparciałe?








Podobne tematy Zwiń