Przecież Ci Johny napisał - szukać trza
.
http://www.w114-115.org.pl/dane/ - tu sprawdzisz jaki powinieneś mieć most (czytaj dokładnie, bo przy każdym jest kilka)
http://mb201-124.eu/...post__p__221832 - tu sprawdzisz jaki faktycznie masz
tu sprawdzisz jaki numer skrzyni powinieneś mieć:
http://www.neoriginal.ru/cat/mb albo:
http://mb.ilcats.ru/ albo:
http://www.auto-part...b&client=dr2000 albo:
http://partscatalog....edes/1/car/201/
http://mb201-124.eu/...post__p__274755 - tu sprawdzisz jaką faktycznie masz
http://mb201-124.eu/...post__p__242141 - tu o przełożeniu licznika, czyli o "stałej K" - trochę problematyczna sprawa, bo jakoś nigdzie nie widziałem zestawienia gdzie jaka ma być. Ewentualnie można by poszukać w EPC (po wpisaniu VINu) numer części samego środkowego modułu licznika (tylko prędkościomierz) i potem szukać takiego na aukcjach - numer jest na cyferblacie.
Kurcze, kiedyś M104user zrobił taką fajną samoliczącą tabelkę, głównie dla tych co kombinują z oponami i chcą wiedzieć ile im przekłamie:
http://mb201-124.eu/...alow-oraz-opon/
... tak sobie myślę, czy nie dałoby się tam dodać liczenia "stałej K"? Liczników było od groma i nawet do jednej wersji mogło być kilka odmian z różnymi stałymi (bo np. w którymś roku w fabryce zaczęli wsadzać inne mosty). Mały cytacik stąd:
http://mb201-124.eu/...post__p__241697
Użytkownik Gerri dnia 24 września 2012 - 23:20 napisał
Ta stała jest to liczba obrotów wałka linki prędkościomierza potrzebna żeby licznik zarejestrował 1 km przebiegu.
Czyli 1000m dzielone przez obwód koła i razy przełożenie dyfra, tak? Chyba pomotałem... czy linka ma przełożenie 1:1 względem wału? Chyba nie, bo jest ten cały ślimak w skrzyni
- skąd wziąć jego przełożenie? Bez tego chyba nic się nie wymyśli
. Jakieś pomysły?