Mam duży problem, chciałem wymienić uszczelniacz na wałku kierownicy, odkręciłem nakrętkę z tym uszczelniaczem ale pokorciło mnie wyjąć wałek i kulki pospadały z kanałków, jak prawidłowo to poskładać? Myślałem że w "sam naprawiam" będzie o tym ale niestety nie ma ;(
0
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 listopada 2013 - 21:37
#2
Napisano 08 listopada 2013 - 08:37
Jeśli jest podobnie jak w w124 - spirala a w niej kulki, to smaruje się kulkę smarem do łożysk (żeby się kleiła) i wkłada w bieżnię. Robota skrajnie wykańczająca psychicznie, czasem pod sam koniec cała konstrukcja potrafi się "zawalić" i trzeba zaczynać od nowa.
Wszystkie kulki muszą znaleść się na bieżni. Co będzie jak którejś zabraknie - nie wiem, nie sprawdzałem.
Wszystkie kulki muszą znaleść się na bieżni. Co będzie jak którejś zabraknie - nie wiem, nie sprawdzałem.
#3
Napisano 08 listopada 2013 - 21:30
Rozkręciłem pompę i wyjąłem ten cały tłok z tym wahadełkiem gdzie sa te kulki, zrobiłem tak: odkreciłem tą rurkę gdzie przechodza kulki i włozyłem wałek, tymi dziurami od rurki wrzucąłem kulki i poruszałem wałkiem żeby tam powchodziły. Ale coś jest nie tak, jak pokrecam wałkiem to wałek sie zacina, blokuje, coś źle zrobiłem? I czy kulek musi być tak dużo żeby "zamknął sie obwód"? bo jak wrzucałem te kulki to wszystkie weszły w tą spirale a tą rurkę pusta włożyłem. Kulek było 22 i chyba to sa wszystkie, bo nigdzie mi sie nie wysypały, w oleju też nie znalazłem
#4
Napisano 12 listopada 2013 - 21:12
Użytkownik m104 dnia 08 listopada 2013 - 08:37 napisał
Jeśli jest podobnie jak w w124 - spirala a w niej kulki, to smaruje się kulkę smarem do łożysk (żeby się kleiła) i wkłada w bieżnię. Robota skrajnie wykańczająca psychicznie, czasem pod sam koniec cała konstrukcja potrafi się "zawalić" i trzeba zaczynać od nowa.
Wszystkie kulki muszą znaleść się na bieżni. Co będzie jak którejś zabraknie - nie wiem, nie sprawdzałem.
Wszystkie kulki muszą znaleść się na bieżni. Co będzie jak którejś zabraknie - nie wiem, nie sprawdzałem.
Dla potomnych napisze że się udało tym sposobem na smar. Nie wiem czemu piszą że ta robota jest do **** ale mi się udało za pierwszym razem, wziąłem więcej smaru, posmarowałem bieżnię, poukładałem kulki po kolei (dobrze się trzymają, obracałem bieżnią parę razy itp i nie żadna się nie odkleiła) wkręciłem wałek i po robocie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
[w124] naprawa (uszczelnienie) skrzyni przy cięgłach? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thekilla |
|
|
|
Podpięty [w201] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
|