O kurcze... To jest zaspawane czy fabrycznie tak bylo odlane? Nie spodziewalem sie czegos takiego.
3
Czujnik prędkości obrotowej w 124 250D
Rozpoczęty przez tomekvipex, lis 26 2013 00:10
40 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 27 listopada 2013 - 22:54
#22
Napisano 27 listopada 2013 - 23:19
Wygląda na fabrycznie odlane
#23
Napisano 28 listopada 2013 - 09:46
Ok. Jak byś coś tam działał, to weź zerknij czy gdzieś na boku miski nie ma numeru części. Jestem ciekaw co to za cudo.
#24
Napisano 28 listopada 2013 - 15:36
Przecież wiadomo że 250 D też bywały w wersji bez obrotomierza.
#25
Napisano 28 listopada 2013 - 18:53
...I miały wtedy zaślepkę .
#26 Gość_arek92_
Napisano 28 listopada 2013 - 19:45
Zapewne fabrycznie był nie nawiercony otwór, w moim 200d z 87r nie ma nawierconego otworu
#28
Napisano 29 listopada 2013 - 11:18
Użytkownik arek92 dnia 28 listopada 2013 - 19:45 napisał
Zapewne fabrycznie był nie nawiercony otwór, w moim 200d z 87r nie ma nawierconego otworu
Efekt piwnicznych wykopków, żeby nie było, że sobie tą zaślepkę wymyśliłem
Możliwe, że moim jeszcze Niemiec zmieniał michę, a że mieli tylko z dziurą, to poszła zaślepka.
#29
Napisano 12 grudnia 2013 - 11:36
Witam ponownie ,
Czujnik zamontowany , wywiercenie otworów to żaden problem - miękki materiał
Obrotomierz DZIAŁA
Nie obyło się bez kłopotów - typu schematy elektryczne podawały inne piny do wpięcia ale wyciągnąłem moduł ARA i tam jest wybite na którym jest sygnał TD a na którym jest G+ G- czyli gdzie wpiąć czujnik obrotów i podłączyłem do wejścia W w obrotomierzu i jest OK .
Wyczytałem gdzieś na forum że można wpiąć sam czujnik do obrotomierza ale to BZDURY jest to inny sygnał który musi być przetworzony przynajmniej u mnie .
Bardzo ciekawą rzecz odkryłem przy okazji ,mam moduł EGR i ARA ale ARA nie steruje niczym ponieważ pompa wtryskowa ma sterowanie podciśnieniem ???
Po wyjęciu ARA nie ma żadnej zmiany tylko obrotomierz nie działa .
Pozdrawiam wszystkich .
Czujnik zamontowany , wywiercenie otworów to żaden problem - miękki materiał
Obrotomierz DZIAŁA
Nie obyło się bez kłopotów - typu schematy elektryczne podawały inne piny do wpięcia ale wyciągnąłem moduł ARA i tam jest wybite na którym jest sygnał TD a na którym jest G+ G- czyli gdzie wpiąć czujnik obrotów i podłączyłem do wejścia W w obrotomierzu i jest OK .
Wyczytałem gdzieś na forum że można wpiąć sam czujnik do obrotomierza ale to BZDURY jest to inny sygnał który musi być przetworzony przynajmniej u mnie .
Bardzo ciekawą rzecz odkryłem przy okazji ,mam moduł EGR i ARA ale ARA nie steruje niczym ponieważ pompa wtryskowa ma sterowanie podciśnieniem ???
Po wyjęciu ARA nie ma żadnej zmiany tylko obrotomierz nie działa .
Pozdrawiam wszystkich .
#30
Napisano 12 grudnia 2013 - 11:56
Żadne tam bzdury. Ja mam podłączone bezpośrednio i kolega Maryusz123456 też - obaj dokładaliśmy obrotomierze do "golasów". Działa. Widocznie źle podłączałeś skoro Ci bezpośrednio nie działało. U nas obrotomierze były "dieslowskie", czyli obeszło się bez jakichkolwiek przeróbek ani kalibracji potencjometrem.
O ile przekaźniki są rozbieralne, to proponuję sprawdzić czy przypadkiem wejście z czujnika nie jest w środku podłączone bezpośrednio do wyjścia na obrotek.
O ile przekaźniki są rozbieralne, to proponuję sprawdzić czy przypadkiem wejście z czujnika nie jest w środku podłączone bezpośrednio do wyjścia na obrotek.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|